אטרקציות תיירותיות בדובאי

היעדים המובילים בדובאי ובדובאי דובאי הם אחד היעדים הפופולריים ביותר באיחוד האמירויות הערביות. בסיור החיפושים בקניון דובאי עוברים תיירים מספר אטרקציות תיירותיות כמו בורג 'כליפה, אל מקטום ואל קסר, בעוד שמרכז הקניות הגדול בעולם נמצא כאן, עם מעל 2.5 מיליון מ"ר שטחי מסחר.

אחד המקומות הטובים ביותר למבקרים בדובאי

קניון דובאי, מציע גישה לבורג 'ח'ליפה, שוכן בו האקווריום המפורסם של דובאי, עמוס בהחלקה על הקרח ומציע גישה למספר אטרקציות תיירותיות אחרות, כגון משטח החלקה על הקרח אל מקטום. מלבד האטרקציה התיירותית של דובאי, המרינה של דובאי היא המקום המעניין ביותר לבקר בו. בחוף יש מגוון חופים, שלא לדבר על היותו החוף הגדול והפופולרי ביותר באיחוד האמירויות הערביות, כפי שנראה עד כה. אין אטרקציות תיירותיות בדובאי, אבל הן יעד חובה למי שנופש בחופשה בדובאי. בורג 'אל ערב עם יותר מ -1.5 מיליון מ"ר שטחי מסחר הוא גם אחד היעדים המובילים באיחוד האמירויות הערביות ובדובאי.

האדריכלות כה מרשימה שהיא מעוררת השראה וחובה לראות – ביקור באיחוד האמירויות לכל מבקר.
למידע נוסף על אטרקציות תיירותיות בדובאי ואטרקציות מומלצות בדובאי מומלץ לגשת לאתר fiesta.co.il

הרקע הבלתי מנוצח של בורג 'אל ערב הופך אותו לאטרקציה תיירותית כל כך פופולרית בדובאי

מזרקת דובאי היא אחד מציוני הדרך המפורסמים ביותר של דובאי וניתן לראות ממקומות רבים. זה הדבר הטוב ביותר לראות לעין המרגיעה שלך – נוף מרגיע ונוף מרהיב של אבו דאבי והמפרץ.

ביקור במזרקת דובאי נותן לך אפשרות לבקר בבורג 'ח'ליפה

כמו גם במזרקה שנבנתה מעליה. תיירים אוהבים את המזרקה לנוף המרהיב של אבו דאבי והמפרץ המתנשא מעל העיר דובאי וסביבתה. מדרון מסלול הגולף אל זייד הוא הטוב ביותר שניתן לראות בגן הזוהר ונגיש בקלות מקניון המטרו אמירייטס.

בורג 'אל ערב

הוא אחד האטרקציות התיירותיות היפות ביותר בדובאי שעליכם להכניס לרשימת המשאלות שלכם. אם אתם מגיעים מדובאי, אתם לא יכולים לפספס את ההזדמנות לבקר במקום הזה שמצא את מיקומו ברשימת המקומות התיירותיים בדובאי. ביקור בעשר האטרקציות התיירותיות הללו בדובאי בהחלט יהפוך את החופשה שלך בעיר האמירות לחוויה בלתי נשכחת.

הדרך הקלה ביותר להגיע אליו

היא ברכבת התחתית מבורג 'חליפה לתחנת קניון דובאי או ברכישת כרטיס בקניון דובאי. במרכז דובאי יש דוכן ותוכלו להגיע גם לראש בור ג'לאל אל ערב מעיר אל קסר או מבצר אל פאחי. הדרך הטובה ביותר להגיע לדובאי וממנה היא לקנות כרטיסים במרכזי הקניות בדובאי.

אם אתם מחפשים רעיונות נוספים למה לעשות בדובאי

עיינו ברשימת הדברים הטובים ביותר בחינם וזולים לעשות בדובאי בחינם או בעלות נמוכה. אם אתם מתכננים לבקר בדובאי עם ילדיכם, הוסיפו את קידזניה לרשימת יעדי התיירות של דובאי. הבורג 'ח'ליפה הוא הבניין הגבוה ביותר במזרח התיכון, ובמרחק 1,000 מטר, הבניין הגבוה ביותר בעולם. לאלה שלא בטוחים איפה להתחיל, רשמנו את דובאי בתוכנית החובה שלנו – לעשות דברים לילדים שכיף. פתחנו את רשימת היעדים המובילים בדובאי עם 10 יעדי התיירות הפופולריים ביותר לילדים ולמשפחות. הנוף הציורי של העיר, המועשר בהיסטוריה של דובאי, הופך אותה ליעד אידיאלי לילדים ומשפחות.

בדובאי יש שפע של קניונים

ושום דבר לא יכול להיות טוב יותר מקניון דובאי, אחד הקניונים הפופולריים בעיר. הקניון הטוב ביותר בדובאי הוא קניון אל מקטום באל מוחרק, הקניון השני בגודלו בדובאי. תוך גילוי השפע וההדר שידועה בעיר זו, היא גם אחת האטרקציות התיירותיות החשובות ביותר באיחוד האמירויות הערביות. הוא כולל מגוון חנויות, מסעדות, בתי קפה, בתי מלון ומסעדות וכן מספר מסעדות ובתי מלון.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

דילוג לתוכן