מהן מודעות פייסבוק ולמה הן חשובות?
פייסבוק היא פלטפורמת המדיה החברתית הפופולרית ביותר בעולם עם יותר מ-2 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים.
הפלטפורמה מציעה מגוון פורמטים של מודעות, שנועדו להקל על מפרסמים לקדם את המוצרים והשירותים שלהם.
ישנם שלושה סוגי מודעות שניתן להשתמש בהם עבור פרסום בפייסבוק:
– פוסטים ממומנים, שהם פוסטים פרסומיים בתשלום המופיעים בפיד החדשות;
– מודעות וידאו, שהן סרטונים קצרים שמתנגנים אוטומטית כשמישהו עובר על פניהן;
– מודעות קנבס, המופיעות כפוסט עם תמונה וקצת טקסט.
מודעות פייסבוק הן סוג הפרסום הפופולרי ביותר באינטרנט והן חשובות מכיוון שהן זולות יחסית וניתן להשתמש בהן לקידום כל מותג או עסק.
הדבר הראשון שצריך לדעת על מודעות פייסבוק הוא שיש שני סוגים מרכזיים:
1. מודעות ממומנות: אלו פוסטים של חברה המופיעים בניוז פיד של משתמש ובדרך כלל משלמים עליהם מפרסם.
2. מאמרים מיידיים: מאמרים אלו מופיעים בניוז פיד של משתמש וניתן לקרוא אותם מבלי לצאת מפייסבוק או לטעון אתר אחר.
למה להשתמש במודעות פייסבוק בכלל?
פייסבוק מציעה אפשרויות מיקוד נהדרות עם המידע הדמוגרפי, המיקום, תחומי העניין והקשרים שלהם, מה שאומר שאתה יכול להגיע לקהל הרצוי שלך בצורה יעילה יותר מאשר פלטפורמות פרסום אחרות כמו גוגל אדוורדס, טוויטר או לינקדאין.
מדוע כדאי לעשות פרסום בפייסבוק?
היום אין ברירה אלא לפרסם את העסק, עסק אשר לא יפרסם את עצמו פשוט ימצא את עצמו סגור. למרות שחשוב להיות "בכל מקום" – אם זה בגוגל, פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ואפילו מחוץ לרשת, אז פייסבוק היא המקום החשוב ביותר להתחיל בו בגלל 3 סיבות מרכזות:
- המחיר:
הפרסום בפייסבוק זול בצורה משמעותית מפלטפורמות פרסום אחרות - הדיוק:
בפייסבוק ניתן לדייק את קהל היעד אליו תרצו להגיע עם הפרסום שלכם - הפשטות:
לא צריך להיות מומחה שיווק כדי להעלות פרסום בפייסבוק, מספיק ללמוד קורס בסיסי והמודעה שלכם באוויר.
כיצד למצוא איזה סוג של מודעות מתאים לעסק או לקמפיינים שלי?
פרסום בפייסבוק הוא כלי שיווקי שניתן להשתמש בו גם עבור B2B וגם B2C. זוהי דרך מהירה, קלה וחסכונית להגיע לקהל היעד שלך.
הדבר החשוב ביותר לדעת כאשר מתחילים עם פרסום בפייסבוק הוא לדעת איזה סוג של מודעות יתאים ביותר לעסק או לקמפיין שלך. מאמר זה ידריך אותך בשלבים כיצד למצוא איזה סוג של מודעות מתאים לך ביותר.
על פי רוב, קמפיין מסוג המרות מביא את תוצאות הפרסום המשתלם ביותר, אך ישנם מקרים שונים בהם דווקא קמפיין לידים בפייסבוק עובד נהדר וכך גם סוגי קמפיין נוספים.
ההמלצה הגדולה ביותר היא להתנסות עם מספר סוגי קמפיינים ממומנים בפייסבוק ולראות מה הדבר שמביא לכם הכי הרבה תוצאות.