אינפוגרפיקה

אינפוגרפיקה קיימת שנים רבות, אך לאחרונה הם מצאו את דרכם לתקשורת המרכזית. אינפוגרפיות חשובות מכיוון שהן משנות את האופן בו אנשים מוצאים וחווים סיפורים ומצגות, במיוחד כאשר יותר ויותר אינפוגרפיות שימשו להרחבת תכני מערכת באינטרנט.

אם אין לך זמן

אנרגיה או משאבים ליצור אינפוגרפיקה איכותית, סוכנות אינפוגרפית יכולה לעזור לך. אם אין לך זמן או משאבים ליצור אינפוגרפיקה, אינך יכול לסמוך על חברת עיצוב שתיצור אותם עבורך. מכיוון שאינפוגרפיקה היא יותר מסתם חבורה של גרפים וגרפיקה סטנדרטיים המודפסים על הדף, הלקוחות צריכים לחפש מעצב נהדר.

תוכלו גם להעלות ערכי מותג משלכם

להוסיף דמויות נתונים (תרשימים, גרפיקה וכו '), להוסיף קישורים ואנימציות, ולהוסיף גושי תוכן חדשים כדי להרחיב את האינפוגרפיקה. אתה יכול להוסיף קישורים לאינפוגרפיקה שלך מספר פעמים או להוסיף אנימציית קישורים. אם אתה מרגיש שהאינפוגרפיקה שלך רלוונטית לרשימת התפוצה שלך, תוכל להפיל הודעה עם תמונה ממוזערת של אינפוגרפיקה שהכנסת ולקשר אותה חזרה לדף הנחיתה.

אם ברצונך להתנסות בפורמט זה

ישנן שלוש דרכים להפוך אינפוגרפיקה סטטית לאינפוגרפית מונפשת. תוכל גם למצוא דוגמאות יצירתיות של אינפוגרפיקה ותבניות הניתנות לעריכה המפוזרות במאמר זה, כך שתוכל להתחיל ליצור תמונות חזותיות משלך. צור אינפוגרפיקה מלמעלה ושתף תמונה קטנה בפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, פינטרסט או כל פלטפורמת מדיה חברתית אחרת.

אם אתם מחפשים אפשרויות פשוטות יחסית לעריכת תמונות

ליצור תרשימים פשוטים או ליצור אינפוגרפיות צבעוניות, נסו את BeFunky. אתה יכול ליצור אינפוגרפיקה עם תבנית או לשכור מעצב גרפי שיהפוך אותה למדהימה באמת. אם אתה פשוט רוצה ליצור אינפוגרפיקה מותאמת אישית לאתר שלך או לפוסט בבלוג שלך, עבור לחלק האינפוגרפיקה של חנות Google Play. זה מביא לך רשימה של מונחים הקשורים לאינפוגרפיקה, כמו גם כמות עצומה של גרפיקה וקטורית שתוכל להכניס לאינפוגרפיקה שלך. בין אם מדובר באינפוגרפיקה לפוסט ברשתות חברתיות או במודעה, סנאפה היא בחירה מעוגלת עם מגוון אפשרויות לסוגי אינפוגרפיקה מסוגים שונים.

יצרן אינפוגרפיה מקוון זה מציע פריסות שונות שניתן להשתמש בהן באופן מיידי ליצירת סוגים רבים של איורים חזותיים

מספר הפריסות והתרשימים הנגישים הוא קטן למדי, אך יש להם עורך אינפוגרפי נוסף ומבחר גדול של סרטונים בערוץ היוטיוב שלהם.

תוכל גם לרשום את הנתונים הסטטיסטיים האינדיבידואליים המשמשים באינפוגרפיקה

וכן את האינפוגרפיקה החינמית שלהם על סמך ההצעה המלאה. אתה יכול לרשום כל מקור בגוף האינפוגרפיקה שלך, כל עוד הוא לא מסיח את הדעת מזרימת האינפוגרפיקה החזותית. לאחר שתהיה בטוח שאתה זקוק לאינפוגרפיקה, תוכל להמשיך לבחור את סוג האינפוגרפיקה המתאים לצרכים שלך. לאחר מכן, תרצה לבחון כמה אינפוגרפיות קיימות כדי לקבל מושג כיצד אמור האינפוגרפיקה שלך להראות. בכל פעם שאתה מזין מספרי מחקר באינפוגרפיקה שלך, אתה שואל את עצמך, "איך אוכל לדמיין את מספר המחקר הזה?

מסיבה זו

חובה ללמוד כיצד לעצב אינפוגרפיקה טובה ולהימנע ממלכודות נפוצות באינפוגרפיקה עיצוב, שמשמעותו ההבדל בין הנחיתה של לקוח גדול או איבודו לחלוטין. העמסת האינפוגרפיקה שלך בתמונות, טקסט ונקודות נתונים לא אוהבת אותו והורגת את היכולת שלך להסביר מושגים ולהעניק ידע באמצעות רמזים חזותיים. המסוגל למקם אינפוגרפיקה על רקע לבן באתר שלך עם רקע לבן, יהיה קל יותר לקוראים שלך לראות היכן האינפוגרפיקה מתחילה ומסתיימת. ניתן להשתמש באינפוגרפיקה במגוון דרכים, למשל באתרי אינטרנט, מדיה חברתית. או אפילו באינטרנט.

האם סוג אינפוגרפיקה מסוג זה מתאים ביותר במצב נתון

תלוי במטרה להדמיית נתונים. אתה יכול לקבל רעיון לאינפוגרפיקה מייד, אם כי מסתכל על אינפוגרה אחרת phics נותן לך השראה. הקדיש זמן לגלוש בספריות כמו Nerdgraph Visual וניתוח הסגנונות שהאינפוגרפיקה מציגה, והקפד להביא רעיונות.

אם השתמשת בערכת צבעים מסוימת בתחילת סדרת האינפוגרפיקה הזו

כדאי לשמור אותה לאינפוגרפיות עוקבות באותו נושא. בדפים הבאים נדבר על אינפוגרפיקה אינטראקטיבית המאפשרת למשתמשים לחקור את מערך הנתונים בעצמם. למידע נוסף על פורמט זה, עיין בכמה דוגמאות נהדרות לאינפוגרפיקה אינטראקטיבית וגלה כיצד הם יכולים לספר סיפור. תוכל למצוא את הכלים האינפוגרפיים על ידי חיפוש בחנות Google Play, Google Docs או מנועי חיפוש אחרים אחר "אינפוגרפיקה", "אינטראקטיביות" או "קניין רוחני".

תרשימי עוגה ותרשימי עמודות הם אפשרויות מקובלות להעברת נתונים לאינפוגרפיקה

כל עוד הם עונים על צרכי הנתונים ולא נראים כאילו נקטפו ישירות ממערכת Microsoft Excel. אם אתה מכיר HTML, תרשימים של גוגל מציעים מגוון אפשרויות לבחירה, כולל HTML5, CSS3, SVG ואפילו מספר פורמטים אחרים כגון SVG.