הרחקת יונים גינה

במאמר זה נדון כיצד להרחיק יונים מהבית, כך שהן לא תקועות בלולאה אינסופית של ניקוי צואת יונים. בנוסף לשיטות לעיל, ישנן דרכים רבות אחרות להיפטר מהיונה בגינתך, כגון שימוש במערכת הדברה. במדריך זה תלמדו את כל הדרכים והאמצעים כיצד – היונה – החיים – נפטרים – מהיונה – כלומר.

אם אתה מנסה להרחיק ציפורים מהגן שלך, יש טיפים רבים כיצד להרחיק מזיקים אחרים מהצמחים שלך. ייתכן גם שתגלה שהאכלת ציפורי החצר האחורית שלך ממאכילי ציפורים יכולה להיות דרך יעילה להגן על הגנים שלך.

כדי להרחיק ציפורים מהגן שלך, נסה לתת להם משהו אטרקטיבי כדי לפתות אותם למקום אחר. ישנם תרסיסים כימיים שניתן למרוח על מדפים שיונים אוהבות להתכופף, אך יש לשמור על אפשרות זו כמוצא אחרון. אתה יכול גם לנסות תנועה – התזות מופעלות, כמו אלה שמוצגות לעיל, יכולות להפחיד את היונה כשהיא מתקרבת.

ישנם מבנים ודירות משותפות שאינן מאפשרות שימוש בצינורות במרפסות

אז איך מסירים לכלוך ליונים? אם יש לך בעיות בעייתיות בביתך ורוצה לדעת כיצד להיפטר מיונים, שיטות הדברת יונים אלה יכולות לעזור לך להיפטר ממזיקים אלה. קרא מדריך זה כיצד להפחיד יונים בצורה הטובה ביותר מהבית ומהחווה.

אם יש לך בעיות ביונים שהורסות את הרכוש שלך, הנה כמה מהשיטות הטובות ביותר להיפטר מהם. אתה יכול גם להיפטר מהיונה על ידי הגנה כמעט על כל דבר שיונה יכולה להרוס, כמו הבית, הגינה או אפילו המכונית שלך.

גו

היא דרך יעילה, משתלמת ואנושית להרחיק יונים מהרכוש שלכם. ידוע כי כימיקלים אלה דוחים ציפורים, עשבי תיבול ופלפל קאיין חריף, מה שהופך אותם למתאימים ביותר לציפורים קטנות כגון סנוניות יונים ושחפים, כל עוד הם משמשים בכמויות קטנות ואינם נוגעים בידי ציפורים או בני אדם. הדברה מציעה פתרונות יעילים ויעילים המרחיקים את היונה מהגג ומשחררים את האזור מתוהו ובוהו.

פעולה זו מעוררת בעיות רבות

כאשר יונים וציפורים אחרות נתפסות לרוב מאחורי רשתות. בעיות במזיקים יכולות להיות גדולות מכדי להתנהל לבד, כך שאולי אין לך מושג כיצד להרחיק אותן. אם תגרש את היונה, תדוף ציפורים מועילות ואפילו חיות בר אחרות ותפגע בחיות המחמד שלך.

ישנן דרכים רבות לגרש יונים מביתך, אך גישה זו היא המעורבת ביותר, שכן היא מסלקת את היונה הלכודה ומסלקת אותה ממיקומה.

כאשר יונים מסתובבות בקרקע או נכנסות לגן או לחצר

אתה יכול להחליט אם זה הגיוני להתקין רשתות עוף או רשתות כהות כדי לחסום אותן. זוהי דרך נהדרת להרחיק את הציפורים מהגן ומהבית שלך, אך יכולה גם לגרום לבעיות אם אתה מרוויח אותם. רשת גדולה יכולה להתפשט לאזורים אחרים שבהם לא רוצים שהיונה תתאסף ותגרום לכאוס. ניתן להשיג זאת על ידי סגירת האזור שיונים יצרו כדי ליצור אזור בו יוכלו לבחור תרנגול, שקע או קן.

ישנם מספר חומרים דוחי יונים טבעיים ואחסון שבעזרתם ניתן להרחיק את היונים מעליית הגג

כדי לעבור את הלחץ. הסרט הדביק שיוצר הג'ל מונע מהם לשבת על הגג בזמן שהם מרגישים מעודדים לבחור מקום אחר. הם ינסו להגיע ליונה במהירות האפשרית, אך ההתקפה תגרום להם לברוח אם הם נישאים על ידי הפה, כך שההתקפות יכולות להיות מהירות מאוד ולגרום לנזק חמור.

אחת הדרכים היעילות ביותר להרתיע יונים

היא הצמדת ארובת רוח לראש עץ או מבנה אחר בגינה שלך, כמו עכביש גינה. תנועה זו מאפשרת לציפורים הזהירות לעוף במהירות, ולכן עש גינה המופעלת ברוח היא דרך טובה להרחיק את הציפורים מגינת הירק שלכם.

אחת הדרכים היעילות ביותר למנוע מהציפורים להרוס את הגן

היא להעמיד מחסום בגינה שלך עם רשתות גינה. אם זה עבד כל כך טוב להיפטר מבעיית היונים, וודא שציפורים אחרות לא מגיעות. כמו בכל גן, תוכלו לנסות להרחיק ציפורים מהגן מבלי לפגוע בהן בכמה טריקים.

אם התמזל מזלך שיש לך אותם

עליך למצוא דרך למנוע מיונים לפגוע בייצור הצמחים שלך. טיפים לציפורים מגיעים בגדלים שונים, אך תוכלו לבחור אחד גדול יותר שמונע מהיונה לישון, אך אינו מונע מעופות קטנים יותר לנחות על ביתכם. הגדר מערכת ספרינקלרים בגינה שלך כדי לכוון למקום בו יונים מתיישבות והפעל אותה כשהן יוצאות מאזור ההדק שלהן.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

דילוג לתוכן