אולמות אירועים במרכז

ממוקם בשכונה ההיסטורית של פילדלפיה, ווסטין מציע לאורחים שפע של אפשרויות חידוד. הטוב משני העולמות מחכה לכם באחד המלונות הטובים בעיר.

עם מספר חדרים לבחירה

זה צריך להיות קל לעמוד ביעד "הבידור" של המוזיאון. בית החבית רוי פיץ מציע אוכל טעים ולמתכנני אירועים יש גישה למגוון מסעדות אוכל משובחות, כמו גם לבר וטרקלין מאובזרים. עם מגוון אירועים, החל מחתונות וקבלות פנים ועד אירועים לילדים וחגיגות משפחתיות, זהו המקום האידיאלי למגוון אירועים.

בהתאם לסוג השכירות נקבע מספר האנשים שיכולים להתארח באולם החברתי

לאחר שיהיה בידיכם כל המידע, נעזור לכם למצוא ולהזמין את החדר המתאים לאירוע שלכם, מחדר ליחיד לחדרים מרובים. רק וודא שיש לך את התוכנה המתאימה לניהול אירועים ושהאסטרטגיה שלך צריכה להתאחד בצורה חלקה. אם אתם מתכננים אירוע בבית החבית רוי פיץ או באחד מאולמות האירועים האחרים, כדאי שתהיה לכם השכרת אולם נכונה.

כל אולם אירועים עולה כ -150 דולר למטר מרובע

והעלויות הנלוות לבניית האולם מחדש, כמו התקנת מערכת תאורה חדשה, יכולות גם הן להוות גורם. ברגע שתחליט להתמקד בשוק החתונות והאירועים, תפתח תוכנית עסקית לעסק החדש שלך, כמו אתר ונוכחות ברשתות החברתיות. אם שוק היעד שלך הוא לקוחות ארגוניים, בנה מערכת יחסים חזקה עם בעלי עסקים מקומיים ולקוחותיהם. דאג שתכלול תכניות לפיתוח אתר האינטרנט שלך, רשתות חברתיות ונוכחות לעסקים החדשים בתוכניות העסקיות שלך.

שכרו צוות אירועים

כולל מנהלי אירועים, האחראים לתפעול השוטף של אולם האירועים ופעולות האירועים. תוך כדי פיתוח כוח האדם שלך, אתה יוצר מדיניות כוח אדם, נוהל ומדריך המתאר בבירור את פעולות הליבה והאחריות של כל צוות משאבי אנוש.

בנוסף לתקנות המזון והאלכוהול

מחלקת הבריאות אחראית להבטיח שמגבלות התפוסה יושמו והודעות התפוסה מתפרסמות בהתאם. אירועים מסוימים דורשים אבטחה כמפורט על ידי צוות הפארק והפנאי, וייתכן כי יידרש אבטחה אם האירוע מגיש אלכוהול ל -150 אורחים ומעלה.

יש להרחיב את רחבת הריקודים ואזור הלהקה

אם העסק מתחיל במתקן קיים, ורחבות הריקודים באזורי הלהקה עשויים לדרוש בנייה אם תפתח את העסק במתקנים קיימים. ניתן לשכור מפות וכלי שולחן, כל עוד זה סוג הפריט שהלקוח שמח לתאם ולהתאים לאירוע שלו. אם הקייטרינג משתמש במטבח, אינך צריך להביא מצרכים משלך. אתה יכול לשמור את הפריטים במקרר או במקפיא, אך תצטרך להסיר אותם בסוף תקופת ההשכרה.

בעונת השיא באביב

בקיץ ובסתיו, מומלץ מאוד להזמין 6 חודשים עד שנה מראש. נכון לעכשיו, אישור מראש אינו נדרש להפעלה לפני ההשקה. הדבר נעשה על בסיס כל מקרה לגופו ומותר רק בתקופות מסוימות בשנה, כמו למשל בחודשי הקיץ. לא משנה מה הסיבה, האורחים ייהנו יחד מהנוף מעל הנהר.

תלוי ביעד, המשתתפים יכולים ליהנות מתקרות מקומרות, מנוף מרהיב של הנהר וממגוון אירועים מיוחדים. המשתתפים יחוו משהו שמעטים האתרים האחרים יכולים להציע: מסעדה בשירות מלא, בר, מסעדה ובידור.

לואיס פילדלפיה הוא אחד ממספר המיקומים היפים לבחירה, אולם אולם האירועים הושכר לאירוח מגוון אירועים מיוחדים, כולל מסיבת השנה החדשה לרגל השנה האזרחית החדשה ופסטיבל הסרטים הבינלאומי בפילדלפיה.

מתקני האירועים כוללים הכל כלול, מה שאומר שאתה מכוסה בפרטים קטנים רבים, אבל אין ספק שהאוכל מובטח להיות מוכן כמו שאתה רוצה, כל עוד הייתה לך ארוחה טובה , משקה נחמד והזמן הנכון להכין אותו.

זה חשוב

במיוחד אם אתה מתחיל בקהילה בה יש מוסדות מתחרים. רשמו הערות, אספו את כל חומרי הקידום, כולל חוברות, תמונות קידום מכירות ומידע אחר אודות אולמות האירועים במרכז וודאו כי בחרתם להקים את החנויות לאחר ביצוע בדיקת היתכנות ובדיקת המתקנים באזורכם, כגון כמסעדות, מלונות, ברים, מסעדות ומלונות.

נדרש פיקדון בסך 200 דולר לכל אירוע

אך הוא יוחזר במלואו אם אין הפרת חוזה. הם נדרשים לעמוד בכל תקנות המדינה ודורשים תעודות, ביטוח ומסמכי אחריות לאלכוהול. כאן, העצות של עורך הדין המקומי שלך יכולות להועיל בניהול יעיל של התהליך ולבקשת ייעוץ בדרישות הרגולציה המקומיות.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

דילוג לתוכן