איך לבחור אינסטלטור

בפוסט הבא ריכזתי רשימה של מה עליכם להיזהר כשבוחרים אינסטלטור שיעזור לכם. אתה רוצה שמשפחת השרברבים המקומית והאמינה שלך תוכל להרשות לעצמה להישאר איתך בעסקים, ולתת טיפים כיצד לחסוך כסף עם השרברב המועדף עליך.

כאשר נשאלת השאלה כיצד לבחור אינסטלטור

ניתן לפנות למקור המלצות מהימן. קשר עם לקוח או אינסטלטור לשעבר שאתה חושב שאתה עוסק הוא דרך טובה לקבוע את איכות עבודתם. בקר בחברים ובשכנים שלך כדי לראות למה אתה יכול לצפות מחברת אינסטלציה אחרת ובקר אותם ברגע שיש לך תמונה של מה אתה מצפה מהם. תוכלו לשתף את הניסיון שלכם בעבודה עם שזיפים באזורכם ולהמליץ על אינסטלטורים שעבדו באזור אם אתם מרגישים יותר בנוח לבחור את השרברב שלכם. זו דרך קלה עבורך למלא את רשימת חברות האינסטלציה הפוטנציאליות שלך, אך אם יש לך שאלות כיצד לבחור חברת אינסטלציה וסומכת על המלצת המקור שלך, פנה לשכן.

אחת הסיבות הטובות ביותר לבחור אינסטלטור החבר ב- APHC היא שאם אתה עוזב את העסק לפני המשימה, תוכל להזמין אינסטלטור אחר שיסיים עבורך. זה מבטיח שאיכות עבודות האינסטלציה שלכם לא רק מובטחת, אלא גם שביעות רצונכם ובני משפחתכם.
לעוד פרטים בנושא של אינסטלטור במרכז ואיך לבחור אינסטלטור ניתן לבדוק כאן: webby.co.il

אמנם אינסטלטור לא יוכל לומר לך את העלות המדויקת לפני ביקורו בביתך

אך ההערכה שהוא נותן לך בשלב זה תאפשר לך לראות אם הוא או היא מציעים שירותי אינסטלציה בסך הכל במחיר נמוך יותר. ייתכן שתרצה שהאינסטלטורים יתקנו קודם בעיות בצנרת החירום, כך שתוכלו לקבל מושג לגבי מחיר סוג העבודה שנעשתה.

כלל אצבע טוב הוא לקבל לפחות שלוש הצעות מחיר לפני שתחליט להזמין אינסטלטור. אם יש לכם את המותרות שבחירה, נסו להשיג כמה עסקאות שונות לאחר שתזמינו את האינסטלטורים.

שקול נקודות אלה לפני שתבחר אינסטלטור לביתך וודא שאתה שוקל מספר שרברבים. וודאו שהשרברב לבחירתכם זמין 24/7 אם יש לכם מצב חירום תברואתי קשה.

אם אתם שוכרים אינסטלטור

וודאו כי לאינסטלטור שמספק את השירות יש רישיון מתאים. אם תחליט להתקשר למישהו, חשוב לבחור מישהו עם שירותי אינסטלציה שלוקח את עבודתו ברצינות. עליהם להיות בעלי רישיון מלא לבצע את כל עבודות האינסטלציה הנדרשות ולהיות מודעים לדרישות הרישוי למקצוע שלהם.

תלוי בסוג עבודות האינסטלציה הדרושות לכם

יתכן ותרצו אינסטלטור שעובד בפרויקטים שקשורים למלאכות מחדש, אבל איך תדעו איזה מהם מושלם למשימה שעליכם לבצע? אם האינסטלטורים ששכרתם הם אינסטלטורים, כדאי שיהיה לכם נוח עם העסקתם מכיוון שעובדיהם מנהלים מערכת יחסים טובה עם הבוס שלהם. אם אתם רוצים אינסטלטורים שיש להם לפחות 5-10 שנים או אפילו יותר ניסיון במקצועם, עליכם לבדוק האם השירות שהם מספקים עונה על הצרכים שלכם. חפשו גנבים שעסקו כבר תקופה ארוכה לפחות 5-10 שנים ואשר למדו מאינסטלטורים מנוסים שילוו אתכם בעבודתכם.

דבר נוסף שיש לזכור

הוא שלא לכל האינסטלטורים יש ניסיון בטיפול בכל מיני מצבי תברואה, ולכן עדיף למצוא מישהו שיודע לתקן כל סוג של מערכת אינסטלציה בביתכם בצורה הגבוהה ביותר האפשרית איכות. האינסטלטור שתבחרו יהיה זה שאיתו אתם עובדים אם בביתכם יש בעיה בצנרת, לכן עליכם לבחור במישהו שמתייחס אליכם היטב ומעדיף את צרכי לקוחותיהם. הבחירה בצנרת נכונה תשתלם בסופו של דבר; הוא או היא יפתרו את הבעיה בצורה נכונה וימנעו קרעים נוספים בצינור בעתיד.

לדוגמא

אם אתם מוצאים צינור דולף, חשוב להזמין אינסטלטור מוכשר ובעל מוניטין. אם אתה מכיר מישהו שביצע לאחרונה אינסטלציה ושמח מהשרברבים שביצעו את העבודה, בקש את פרטי יצירת הקשר שלהם. זכור כי העץ אולי היה בבית שלך הרבה זמן, אז אתה אמור להיות מסוגל לספק אותו לעיון.

אחד הדברים הראשונים שיש לקחת בחשבון כשמחפשים אינסטלטור הוא מי שנמצא בחנות. השאלה כמה ניסיון יש לך כשרברב וכמה זמן היית בעסק יכולה להיות מכריעה לסוגיות אינסטלציה מורכבות.

הזמן שלך יקר לפחות כמו האינסטלטור

ואתה צריך להבין מה הם יודעים עליך וכיצד הכי טוב להגדיר אותו. לאחר שעשית את דרכך ברשימה זו ומצאת אינסטלטור, קבל החלטה ושכור אינסטלטור כדי לפתור את הבעיה שלך. התקשרו לרשימה שמספקת חברת האינסטלציה ומצאו את מי שיש לו הכי הרבה ניסיון והבנה לבעיה שאתם מחפשים.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

דילוג לתוכן