איך לבחור מחבט טניס

כשאתה קונה עטלף טניס שולחן, אתה עלול להתמודד עם מבחר מבלבל של עטלפים שונים ולכן אינך יודע איזה לקנות. בבחירת מחבט טניס, כדאי לקחת בחשבון לא רק את האיכות של המחבט עצמו, אלא גם את הביצועים והשליטה בו. המחבט ממוקם באמצע בקרת הביצועים עצמה ויכול להישען פנימה או החוצה בהתאם לגודל, משקל, אחיזה וגורמים אחרים.

למידע נוסף בנושא של איך לבחור מחבט טניס מומלץ לבדוק כאן: tennisnet.co.il

כפי שניתן לראות מהטבלה לעיל

הבחירה במחבט טניס תלויה בגיל ובגודל ילדכם. שפר ממליץ לעקוב אחר כלל אצבע פשוט כדי למצוא את הגודל המתאים לכם. להלן מספר טיפים לקבוע אילו מחבטים מתאימים לילדיכם וכיצד הם משתלבים במחבטי הטניס שלכם. החזיקו את המחבט באמצע המחבט, לא למעלה או למטה, לא מול המחבט או מאחוריו.

באופן כללי

תגלה שאחיזת היתר (האחיזה הסטנדרטית) של מחבט טניס מתנשאת. גודל האחיזה נעשה עבה יותר עם הזמן עד שהוא כבר לא תקין, וגודל האחיזה נעשה עבה יותר עד שגדלי האחיזה המקוריים כבר לא נכונים. השלב הראשון בקביעת גודל האחיזה של מחבט טניס הוא מדידת יד המכה. גודל הראש של מחבט הטניס מתייחס לגובה ראש המחבט ולאורך היד בחלקה העליון והתחתון של כל מחבט. זה נקרא "גודל יד" או "ראש לראש" או היחס בין גודל היד לגובה הראש.

הנקודה החשובה היא שיש לך יותר מקום כשאתה מנסה להכות בכדור, ומחבט טניס יאפשר לך לעשות את זה. גודל הראש של מחבט הטניס מתייחס לגובה ראש המחבט ולאורך היד בחלקה העליון והתחתון של כל מחבט.

גודל ראש קטן במקום המתוק פירושו יותר מתח וכוח מיתרים

כך ששחקנים יכולים להניף את ראש המועדון מהר יותר ולא צריכים לחשוב כמו ראש גדול. למתחילים כדאי לבחור במועדוני ראש בגודל midplus מכיוון שהם מציעים איזון, כוח ושליטה. כל הכבוד לשליטה על מחבט טניס, אך עבודת כף הרגל ושפת הגוף משופרות רק על ידי פשוט הנפת מחבט.

החיסרון בשימוש במחבט טניס פתוח, בדוגמת חוטים, הוא שהמיתרים מועדים להישבר בגלל השימוש המתמיד, וככל שפחות מחבטים בחוטים הרחבים – מה שחושף אותך מכות אגרסיביות.

לכן אנו ממליצים לכם לבחור בדרך הטובה והמהירה ביותר לבחור מחבט טניס

וכאמור לעיל, בבחירת מחבט טניס, עליכם לפרק כמה מחבטים. אנו ממליצים גם לקרוא את הביקורות שלנו על מחבט הטניס שיעזרו לכם לבחור את המחבטים המתאימים בדיוק למשחק שלכם. אם אתם מתחילים ורוצים לדעת יותר על היתרונות והחסרונות של כל מחבט וכיצד לבחור את מחבט הטניס המתאים לכם ביותר, לחצו כאן. לפני שתוכל לבחור את מחבט הטניס הטוב ביותר לרמת המשחק שלך, חשוב שתבין את הגורמים העיקריים של מחבט טניס ומה אתה מוצא בהם. קודם כל, הנה כמה טיפים לבחירת מחבט למתחילים: השתמש בידע שלך לגבי מחבטי טניס ומפרט לזהות את המחבט שאתה רוצה לנסות והשתמש בו כדי להרגיש איך המחבט שלך עשוי להראות. ברגע שאתה מכיר את הגורמים העיקריים הללו של מחבט הטניס, עליך לנתח את הצרכים שלך על ידי ניתוח נקודות החוזק והחולשה של משחק הטניס שלך כדי לקבוע אילו מחבטים אתה הכי מתאים לך. בפשטות, אתה רוצה מחבט טניס גמיש המאפשר לך מגוון רחב של תנועות וגמישות מבחינת אורך, משקל וצורה של משחק הטניס שלך.

ראש

מחבטים קלים מסוגלים לייצר במהלך המשחק גם פיתולים וזריזות ברשת, אשר שחקנים מנוסים יותר יחפשו במחבטי הטניס שלהם. מחבט ראש קל יותר מסוגל גם לייצר ספין, זריזות ומשחק נטו – שניהם מבוקשים על ידי שחקנים מנוסים וגם שחקנים חדשים.

אם אתה רוצה ללמוד משהו חדש, זו דרך טובה לקנות מחבט טניס. אם אתה חדש בתחום הספורט, זה יהיה מועיל לדעת את כל הדברים שאתה צריך לקחת בחשבון כשאתה קונה מחבטי טניס.

הדבר החשוב ביותר להתחלה

הוא בחירת המטרה של קניית מחבט טניס. לאחר שבחרתם מחבט טניס מסוים, עליכם להחליט באיזו גודל אחיזה אתם רוצים לבחור. אם אתה רוצה לנסות מידות אחיזת מחבט שונות, הדרך הקלה ביותר לבחור את הגודל הנכון היא להחזיק את המחבט באחיזה קדמית רגילה.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

דילוג לתוכן