איך לבחור פרופיל תאורה לבית

אם אתה רוצה לדעת יותר על אפשרויות התאורה שיש לך וכיצד לבחור את התאורה הנכונה לכל חדר בביתך, אתה נמצא במקום הנכון. מדריך האור האולטימטיבי שלנו נותן לכם את כל המידע הדרוש לכם כדי להאיר כל חדר בבית ללא מאמץ. מדריך תאורה מפואר זה מעביר אתכם במגוון סוגי תאורה ונותן לכם טיפים וטריקים כיצד להגביל עוד יותר את האפשרויות שלכם, לגלות את הסוגים השונים של גופי התאורה השקועים ואת סגנונות התאורה הטובים ביותר עבור חדרים שונים בביתכם.

כמה גופי תאורה שאתה צריך תלוי בפריסת המוסך שלך ובמאפייני הגופי תאורה

תלוי בחדר שאתה מאיר, ייתכן שתצטרך רק אחד או שניים כדי להאיר את החדר. אתה יכול גם להשתמש באורות קטנים יותר כדי להקל על הכנסת יותר אור לחללים צרים כגון ארונות.

וואטים גבוהים קשים מדי ולא מתאימים

בניגוד למשימות תאורה, לכן בחרו בוואטים נמוכים יותר לתאורת אווירה. בבחירת התאורה, כדאי לשקול גופי תאורה שקועים ושקועים. גופי תאורה שקועים עובדים בצורה הטובה ביותר במצבים של תאורה חלשה, אך נורות עם הספק גבוה עובדות בצורה הטובה ביותר במצבים של תאורה נמוכה.
לעוד פרטים בנושא של איך לבחור פרופיל תאורה לבית ופרופיל תאורה בעיצוב אישי כדאי להעיף מבט ב- oroledilit.com
לעוד פרטים בנושא של אורולד תאורה ואיך לבחור פרופיל תאורה לבית יש לגשת לאתר oroledilit.com

אם ישנם ילדים קטנים, רצוי לבחור בגופי תאורה עם תאורה ישירה שאינה בוהקת. אם אתם מחפשים פיתרון תאורה קבוע יותר, עליכם להתקין אורות קיר שיכולים לשפר באופן דרמטי את מצב התאורה בביתכם.

כדי לראות כיצד להתקין את התאורה בצד דלת המוסך שלך, אנא קרא את המדריך שלנו לתאורת קיר חיצונית למידע נוסף.

ולבסוף

אם אתם משתמשים במוסך שלכם כבית מלאכה ורוצים להתקין תאורת LED למטבח, חדר האמבטיה, הסלון, חדר השינה או המשרד, הנה כמה הוראות מהירות לאלו מכם שרוצים להשתמש המוסך לסדנה וקבע את סגנון התאורה הטוב ביותר עבור העיצוב והמראה של הבית שלך. כל דגם כולל מספר אפשרויות תאורה שונות לסוגים שונים של תאורת חוץ כדי לקבוע מה להוסיף. אמנם אין חוקים הקובעים כי יש לתלות או להתקין את כל תאורת החוץ במפרט, אך אנו מספקים הוראות מפורטות כיצד לממד ולהציב את סוגי התאורה החיצונית השונים. המשך לקרוא למידע נוסף על אופן עיצוב תאורה בחדרים שונים ובחר את סוג המנורה המתאים לך. עכשיו, כשיודעים אילו אפשרויות תאורה שונות זמינות, הגיע הזמן להחליט כיצד ואיפה למקם את מקור האור בכל חדר. כיסינו את כל אפשרויות התאורה שיש לך בכדי להכניס אור לחדרים שונים בביתך. צור מפה של כל האזורים שברצונך להאיר על ידי רישום למטה של גופי התאורה הקיימים שלך ואת מיקום גופי התאורה שלך. מדריך תאורה בטיחותי זה מתאר את המקומות הטובים ביותר להוספת אורות בטיחות וכן מציג אלמנטים חשובים רבים אחרים שיש לקחת בחשבון בבחירת תאורת חוץ לבטיחות.

חפש סוגים שונים של תאורת מבטא כדי להפוך את הבית שלך למקום אטרקטיבי יותר עבור המשפחה והחברים שלך, כמו גם עבור העסק או המשרד שלך.

בחרו גופי תאורה שקועים בחדר האמבטיה לצורך תאורה סביבתית וכללית וגופי תאורה קוסמטיים לשיפור ההיגיינה האישית ומשימות אחרות

זה תורם לפרופיל האור הכללי ובמקביל מדגיש פרטים אטרקטיביים כמו גב גב ומשטחי עבודה. נורות אלו לא יכולות רק להפיץ אור באופן שווה ברחבי החדר, אלא יכולות להיות יעילות גם באזורים כמו המטבח, חדר האוכל, הסלון וחדר הרחצה, כמו גם באזורים אחרים בבית. לא רק שהם נראים נהדר, הם יכולים גם לשפר את פרופיל התאורה הכללי שלך על ידי הדגשת הפרט האטרקטיבי של ה- BacksPlash או השיש שלך.

אם השקעתם בתקרת שווא אופנתית

עליכם לשקול להשתמש באורות תקרה כדי להדגיש אותה בחדרים מוארים. אורות תקרה כאלה הם אידיאליים אם אין לכם את הגובה הנדרש לנברשת או אם אתם רוצים אור ייחודי שיכול להתבלט. במקום להסתמך רק על גופי תאורה שקועים, עליכם להסתמך על תאורה רב שכבתית. להיסטוריית תאורה מעוגלת, שלבו סגנונות תאורה שונים בחלל תאורה סביבתי אחד או מטלה או שלבו אותם עם אפשרויות תאורה שונות אחרות כמו תאורה במטבח, בחדר אוכל, בסלון ובאמבטיה.

שיטה פשוטה ויעילה היא להתאים את גופי התאורה במסדרון לאלה שבצד החדר. תאורה בה אתה משתמש במסדרון כדי להתאים את התאורה של חדר אחר משני הצדדים יכולה להיות גם שיטה פשוטה ופשוטה.

הכפל את גובה הדלת בחמישית וקבע את גודל כל מוט על המנורה. גוף תאורה של עמוד צריך להיות בגובה של רבע מוט כדי לקבוע את גובהו ביחס לקיר או לתקרה.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

דילוג לתוכן