איך לבחור צמיד טניס איכותי?

המדריך הסופי הזה יעזור לכם להבין מהו צמיד טניס, על מה להיזהר כשקונים אותו, ומתי ואיפה לקנות אותו. למד על מקורות צמידי הטניס, גלה את סגנונות הצמיד הרבים ולמד את כל מה שאתה צריך לדעת על עיצוב צמידי יהלומים וסוגי היהלומים השונים הקיימים. במדריך זה אנו סוקרים קטגוריות שונות של צמידי יהלומים ומכסים את כל מה שצריך לדעת כיצד לקנות את צמיד היהלומים המושלם לטניס.

קח את הזמן לבחון את הסוגים השונים של צמידי הטניס

כדי שתוכל למצוא את הסגנון ולבחור את הטוב ביותר עבורך. בבחירת רצועת טניס מסוגננת, עליך לראות איזה סוג של חיבור יש לרצועה והאם אתה מרוצה מהסוגר. החוליה על צמיד טניס הוא זה שמחזיק אותך במקום, או שהוא מתפרק ומחובר חזרה לפרק כף היד.

צמיד טניס יהלומים צריך להיות בגודל המשלים את פרק כף היד שלך ולהורכב מיהלומים גדולים. אחד גדול מימדים עם יהלומים צעקניים נשלל מחסדו, ולכן הוא לא צריך לשבת חזק מדי או רופף על פרק כף היד.

גלה כמה אתה רוצה להוציא ולעבוד עם תכשיטן כדי למצוא צמיד טניס שמתאים לתקציב שלך. זכור למדוד את פרק כף היד לפני רכישת הצמיד, כדי לא לבזבז זמן, וודא שאתה מוצא את צמידי הטניס המתאימים בצורה מושלמת על פרק כף היד שלך.

כמה צמידי טניס אחרים עשויים זהב בגוונים שונים

כגון זהב ורוד, כסף ואפילו יהלומים. מתכות אלו אידיאליות לצמיד טניס, אך הן תלויות במראהו ובתחושתו של הצמיד. במחיר של צמיד טניס יהלומים התנהגתי בצורה כזו שעשיתי בחירה ממגוון מתכות, מכסף ועד זהב, לאדום, כחול, ירוק, צהוב או אפילו זהב ורוד. אם התקציב שלך מאפשר לך לעלות גבוה יותר, אשמח לעשות את זה, גם אם זה עולה יותר מ -500 דולר.

אם תבחר מתכת מזהב צהוב לצמיד טניס

הקפד להפיל את היהלום בסולם הצבעים, מכיוון שהוא יקר יותר ממתכות אחרות. צמידי קראט יכולים להשתנות ממיקרו יהלום דקורטיבי במשקל 0.02 CT ליהלום במשקל 1.2 CT. אי אפשר ממש להשוות צמיד טניס שמכיל יהלום 3-CTW, אבל הוא יקר יותר מצמיד 1-CTTW שמכיל יהלום 0-1CT. אבל אי אפשר באמת להשוות צמיד טניס ליהלומי 1-2CT, או אפילו צמיד 2-TCT ללא -1CTDiamond. אבל אתה אפילו לא יכול להשוות את זה ליהלום 3.0-TCT שנמצא בכל צמיד טניס.

אם הלב שלך צמוד לצמיד טניס

אבל אתה קצת בתקציב, אתה יכול לבחור במקום זאת אלטרנטיבה לצמיד טניס יהלומים. עבור עם יהלום 1-CTTW, 2-TCT או יהלום 3-CTW וקבל איזון טוב של איכות וערך. למידע נוסף על ההבדל בין יהלומים איכותיים ויהלומים, אנא פנה ליועץ היהלומים שלך.

בדומה לרכישת טבעת יהלום

אתה רוצה לקנות את צמיד הטניס שלך מקמעונאי תכשיטים מכובד ואמין. חשוב במיוחד לקנות צמידי טניס מספקים שנבדקו היטב ומכובדים, שכן אין הסמכה לרובם למעט יהלומים. זה חשוב במיוחד אם אתם מחפשים צמיד יהלומים איכותי, כמו יהלום 1-CTTW, 2-TCT או יהלום 3-CW או צמיד טניס עם יהלום שאינו. חשוב לך במיוחד לקנות צמידי טניס מספקים גזעיים ומוסמכים.

זה יספק לכם רצועת טניס איכותית בעלת הסגנון והביצוע הרצוי לכם. איכות החיתוך טובה, ורוב צמידי הטניס מיוצרים ביהלומים מעולים, אך רובם לא.

במקרים רבים

צמידי היד לגברים רחבים יותר מצמידי הטניס הקלאסיים לנשים וגזרתם שונה במקצת ממקביליהן. ברוב צמידי הטניס משתמשים בגזרת יהלומים עגולה, כשהגזרה היא כמו צמיד גברים קלאסי, אך עם יותר יהלומים בחלקו החיצוני של הצמיד ופחות יהלומים באמצע. אתה משתמש בחיתוכים ויהלומים עגולים בסגנון שכולל את החיתוך בחלק הקדמי והאחורי, כמו גם בחלק העליון והתחתון של רצועת הטניס שלך.

זה אומר שאין דבר כזה צמיד הטניס המושלם, אבל תשכח אותו הכי קרוב שאפשר. אם אתה עדיין רוצה להשיג, גודל הצמיד לא חשוב כמו שאתה רוצה. צמידי טניס יהלומים יכולים להיות מתנה נהדרת לכל אחת מהמקרים הבאים.

עליכם לבחור צמיד העשוי מזהב 10

18 קראט, ויש הרבה סגנונות שונים מהם תוכלו לבחור אם צמיד הטניס שלכם הוא ורד או לא. מומלץ לבדוק צמידי טניס שונים האם יש הבדל באיכות הזהב והכסף או אפילו בגודל ובצורה של הצמיד שלך. אנו ממליצים לך לבדוק את צמידי הטניס השונים כדי לראות אם אתה מעוניין בזה או אחר.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

דילוג לתוכן