איך לבחור שואב אבק רובוטי

כדי לבחור את שואב האבק הרובוטי הטוב ביותר, ביליתי למעלה מ-120 שעות (שזה הרבה זמן) לענות קבוצה של 12 שואבי אבק רובוטים על דברים כמו כוח יניקה, היכולת שלהם לעבוד על שטיחים קשים ורצפות, וכמה. הם מבוצעים במהלך כל מחזור ניקוי. כדי להתמודד עם הגידול במספר שואבי האבק הרובוטים הקיימים בשוק, Robot-Advance מציעה סקירה כללית של הקריטריונים החשובים באמת. קריטריונים לעבוד עליהם לפני בחירת שואב אבק רובוטי (lien rubrique) המתאים לצרכים שלך.

שואבי האבק הרובוטים הטובים ביותר מנקים ביעילות גם שטיחים וגם רצפות קשות

בעוד שרבים יכולים לנקות ולשאוב. הם שימושיים במיוחד עבור בעלי חיות מחמד, שכן גם אם אתה תלוי בשואב אבק מסורתי, רובוט פשוט יכול לנקות שיער, קשקשים וארגז חול על בסיס יומיומי, מה שהופך את עבודת הבית שלך לקצת יותר קלה כשתסיים. תגיעו לניקיון יסודי. שואבי האבק הרובוטיים הטובים ביותר יסתובבו בביתך, ינקו אבק ולכלוך באופן אוטומטי, ויקלו על חייך בכך שיאפשרו לך להתמקד בפעילויות אחרות או להרים את הרגליים במקום לסחוב את מעבד המזון שלך.

עבור בית עם רצפות קשות ברובן

רוב שואבי האבק הרובוטים שבדקנו יעשו עבודה סבירה בשמירה על ניקיון הרצפות על בסיס יומי, אם כי ניקוי יסודי יותר עם שואב אבק (או מטאטא) רגיל. יהיה לא יעיל. עם זאת, לפעמים זה הכרחי. רוב שואבי האבק הרובוטים שבדקנו טובים מאוד בניקוי רצפות קשות, אם כי לא תמיד בפינות ומסביב לקצוות. באופן כללי, כל שואבי האבק שבדקנו מטפלים ברצפות עץ ושיער חיות מחמד ללא כל בעיה.

שואבי אבק רובוטים הם הטובים ביותר לאיסוף אבק

פסולת, שיער של חיות מחמד ופסולת מזון על רצפות קשות ושטיחים בעלי ערימות נמוכות. בבית עם שטיחים, שואב אבק רובוטי יכול לנקות היטב, אך יש לטאטא את השטיח באופן קבוע עם שואב רגיל כדי להסיר את רוב הלכלוך. בבדיקה שלנו, גילינו ששואבי האבק הרובוטים קולטים בדיוק את הכמות הנכונה של מוך (כמו שיער חיות מחמד) וכמות קטנה של לכלוך, אבל על שטיחים, נראה שהם גם דוחפים את הלכלוך שנותר לתוך ערימות מוך עמוקות יותר.
למידע מורחב אודות איך לבחור שואב אבק רובוטי יש לבדוק ב- vacuums.co.il

רוב רובוטי הניקוי עובדים בצורה הטובה ביותר על רצפות קשות כמו גרניט או שיש מכיוון שהדבר מאפשר לגלגלים לאחוז ברצפה ולהתגלגל בחופשיות

בעוד שואבי אבק רובוטים בדרך כלל אינם מתאימים לניקוי זקוף, הדגמים הטובים ביותר יכולים לעמוד והם טובים מספיק כדי לאסוף אבק ופסולת ממגוון משטחים ברחבי הבית. בחירת דגם שיכול לאסוף גם אבק דק ממשטחים קשים וגם ניקוי עמוק של שטיחים רכים היא קריטית. היכולת להבחין בקלות בהבדל ולעבור בקלות ביניהם, הגדלת עוצמת יניקת השטיח לניקוי עמוק יותר היא האפשרות הטובה ביותר להפקת המרב משואב האבק הרובוט שלך.

כמו כן

שימו לב לתכונת המיפוי החכם שמוודאת שהמנקה הרובוט לומד את הפריסה של הבית שלכם ויכול לנקות חדרים או אזורים מסוימים בלחיצת כפתור, כמו גם כאלו שמאפשרים לכם להגדיר לא -סע לאזורים שגם מנקה הרובוט לא יעשה זאת. עשה. , גיששו לנקות – מושלם אם יש לכם בני נוער שזורקים את הבגדים שלהם על כל הרצפה בחדר השינה שלהם. לדוגמה, שואבי אבק רובוטיים היי-טק יהיו בעלי יכולות מיפוי טובות יותר ויכללו תכונות כגון אזורי אי הכללה, ניקוי חדר בודד וניקוי אזורים ממוקדים לאזורים עתירי תנועה. רובוטי ניקוי איכותיים משפרים עוד יותר את השליטה מרחוק בכך שהם מאפשרים לך להשתלב עם עוזרות חכמות כגון גוגל, סירי ואלקסה לשליטה נוחה יותר. דגמים מתקדמים יותר דורשים מכם להגדיר מפה ולזהות אזורים בבית שאתם רוצים שינקו או יתרחקו מהם, ואפילו שואב האבק הטוב ביותר עלול להיתקע ולדרוש התערבות אנושית.

בעקבות בדיקות המעבדה הקפדניות שלנו של שואבי אבק רובוטיים

איננו ממליצים עליהם כתחליף מלא לשואבי אבק קונבנציונליים מקל, חבית או זקוף, במיוחד בבתים עם שטיחים. עם זאת, הם מצוינים לניקוי ביניים וניתן להשתמש בהם על בסיס יומיומי, במיוחד אם אתם מחוץ לבית. למרות היותם עצמאיים, מסננים, סלסלות ומברשות עדיין זקוקים לניקוי קבוע.

בנוסף להערכת היעילות שבה הרובוט מנקה רצפות

אנו גם משווים כמה קל לתמרן על משטחים מקיר לקיר ומשטחים קשים, והאם שואב האבק הרובוט הולך בנתיב הגיוני בתוך הבית או מנקה באופן אקראי, כלומר ניתן לפנות אזורים בקלות. חָסֵר. אנו מציינים גם אם הרובוט משתמש בשיטת ניקוי אקראית או שיטתית. בנוסף לניטור והפניה מחדש, רוב אפליקציות הניקוי הרובוטי יכולות גם להגדיר לוחות זמנים לניקוי עבור מכשירים.

כמה שואבי אבק רובוטים משלבים גם מיפוי היי-טק עם תכונת תזמון זו (לשואבי ה-Roombas i7 ו-s9 יש את זה) ומאפשרים לך לתזמן ניקיון לחדרים ספציפיים בימים ספציפיים

מה שמעניק לך גמישות וחופש עצומים. שואבי אבק רבים אפילו חוזרים לתחנות הבסיס שלהם, נטענים ואז מסיימים את הניקוי כדי להשלים את העבודה. שואבי Roborock מציעים בדרך כלל מיפוי מורחב, שאיבה חזקה, חיי סוללה ארוכים, ורבים מציעים ניקוי בנוסף לשאיבת האבק.

רוב שואבי האבק הרובוטים הם עגולים

מכיוון שהדבר מאפשר להם לנוע בקלות בעצמם מבלי להיתקע; עם זאת, היעדר פינות יכול להקשות על הגישה למקומות צרים או לפינות. שואבי אבק רובוטים בצורת D נוטים להיות בעלי מברשות רחבות יותר המכסות את כל הצדדים השטוחים שלהם, מה שהופך אותם ליעילים יותר מדגמים עגולים, מציעים שטח ניקוי גדול יותר ופחות ניקוי וניקוי כלליים באופן משמעותי. זמן משלוח.

ניתן גם לרכוש מגב רובוטי המציע תכונת ניקוי רטוב על רצפות קשות

אם הרצפות שלכם עשויות ויניל ואריחים ואתם מקווים לחומר ניקוי, יש את ה-iRobot Braava jet m6, שעשוי במיוחד לניקוי אבק וניקוי עם פיית ספריי. שמירה על ניקיון הבית יכולה להיות מסובכת ומשעממת, אז שקול להעביר חלק מצרכי טיפול הרצפה שלך למיקור חוץ לשואב אבק רובוטי.

רובוטי סקראברים אינם יעילים בניקוי פסולת גדולה ויכולים להיתקע על חפצים כגון כבלי חשמל או גרביים רחבים

עם זאת, שטיחים ושטיחים רופפים עלולים להיתקע במנגנון הוואקום ולקטוע את הניקוי, ולכן עליך להזיז אותם הצידה בזמן שהרובוט עובד. בנוסף, רוב רובוטי הניקוי מסוגלים להרים פחות מסנטימטר אחד, ולכן שטיחים עבים או חיבורים גדולים ברצפה ימנעו מהמכשיר לנוע חופשי ברחבי הבית. המקום הפנוי הנדרש על ידי הרובוט תלוי בדגם; דגמים מסוימים דורשים פחות מקום סביבתי מאחרים, דבר שיש לקחת בחשבון בעת רכישת רובוט מנקה.

בנוסף להחלטה האם אתה רוצה שואב אבק רובוטי שינקה רק את השואב שלך או אפילו כזה שמנקה, חשוב גם לקחת בחשבון את חיי הסוללה, מכיוון שאף אחד לא רוצה שואב רובוט שנגמר לו המיץ באמצע ניקוי בַּיִת.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

דילוג לתוכן