איך לעשות סידורי הושבה לחתונה?

7 טיפים לתכנון סידור שולחן לחתונה המושלם

בין אם אתם עורכים חתונה קטנה או גדולה, חשוב לוודא שהאורחים שלכם נוחים ושיש להם כל מה שהם צריכים. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי הקפדה על הושבתם בסידור השולחן המושלם.

להלן 7 טיפים כיצד להכין את סידור השולחן המושלם לחתונה שלך:

– שקול את מספר האורחים והשולחנות שתצטרך

– מקמו אנשים חשובים יותר קרוב יותר לשולחן הראש

– הימנעו מהצבת אנשים עם ילדים זה ליד זה

– הקל על אורחים עם מוגבלויות או בעיות ניידות

– ודא שיש מספיק מקום בין השולחנות כדי שהאורחים יוכלו להסתובב בקלות

– שקול את מגבלות התזונה של האורח שלך

– תכננו מראש כדי שלא תתקלו בבעיות של הרגע האחרון

מבוא: מהם השלבים העיקריים ביצירת תכנית ישיבה?

תוכנית ישיבה היא החלק החשוב ביותר בחתונה. הוא מגדיר מי יישב אחד ליד השני, היכן הם ישבו וכמה מקום יהיה להם.

ישנם שלושה שלבים עיקריים ליצירת תוכנית ישיבה:

1) קבע כמה אורחים אתה יכול להכיל בנוחות במקום שלך.

2) החליטו על גודל השולחן עבור המקום שלכם.

3) צרו רשימה של אורחים והבינו היכן הם צריכים לשבת על סמך מערכת היחסים שלהם עם החתן והכלה.

השלב הראשון בתהליך הוא להבין כמה אנשים הולכים להיות בחתונה. זה יעזור לך לקבוע איזה גודל טבלה אתה צריך. כמו כן, מומלץ לכלול רשימת אורחים עם מידע זה. זה יעזור לך להימנע מכל בלבול ולוודא שכולם יושבים היכן שהם צריכים להיות.

השלב הבא הוא לחשוב כמה שולחנות אתה רוצה לקבלת החתונה שלך. כדאי גם לחשוב איזה סוג של צורה או פריסה אתה רוצה לשולחנות שלך והאם אתה רוצה לקבל שולחנות עגולים או לא. מומלץ גם לשקול שימוש בצבעים או דפוסים שונים עבור כל שולחן, כמו גם נושאים שונים עבור כל שולחן כגון חורף, אביב, סתיו וכו'.

שלב 2. הקצה אות לכל שולחן

בשלב זה, עליך להקצות אות לכל טבלה. הדרך הנפוצה ביותר לעשות זאת היא באמצעות האלפבית, ובמקרה זה תקצה A לטבלה הראשונה, B לשנייה וכן הלאה. אתה יכול גם להשתמש במספרים אם אתה מעדיף.

חשוב להקצות אות או מספר לכל שולחן כדי שהאורחים יוכלו למצוא בקלות את מקומותיהם ולדעת היכן הם יושבים.

סידור ישיבה הוא חלק בלתי נפרד מטקס חתונה. זה יכול להיות פשוט כמו שתי שורות של כיסאות זה מול זה או שזה יכול להיות מסובך כמו דיאגרמה שנראית כמו הטבלה המחזורית. בכל מקרה, ישנם כמה כללים בסיסיים שכדאי לזכור בעת הקצאת מושבים.

בראש ובראשונה, הקצו מושבים לפי אלפביתי. זה מבטיח שהאורחים לא יצטרכו לבזבז זמן בחיפוש אחר שמם בטבלת ישיבה או לשאול בסביבה כדי לגלות היכן הם אמורים לשבת.

זה גם אומר שהאורחים לא יצטרכו לדאוג שיושבו ליד מישהו שהם לא מכירים או לא יכולים לעמוד מעצמם. הקצאת הישיבה האלפביתית תבטיח גם שהחתן והכלה ישבו ליד שולחן הראש, שהוא בדרך כלל המקום שבו הם רוצים להיות בכל מקרה.

שלב 3. מלאו את הטבלאות באנשים לפי סדר אלפביתי

זהו השלב האחרון בסידורי הישיבה לחתונה. יש למלא את הטבלאות באנשים לפי סדר אלפביתי. לדוגמה, בטבלה 1 תהיה AE, בטבלה 2 תהיה FJ וכן הלאה.

החתן והכלה צריכים לשבת בראש שולחן 1, כשהוריהם (או קרוב אחר) יושבים לידם.

אם אתה רוצה להחליף מושבים, אתה יכול לעשות זאת בדקה האחרונה. אתה יכול גם להתכונן לכך על ידי בקשה מאנשים לענוד תג שם שונה מהרגיל שלהם. כך תוכלו לזהות אותם בקלות ואז להושיב אותם בהתאם.

סידור הישיבה האלפביתי הוא הפופולרי ביותר. זה מבטיח שלכל האורחים יש סיכוי שווה לשבת ליד החברים ובני המשפחה שלהם.

שלב 4. קשרו כל זוגות שיושבים יחד על ידי הנחתם בצדדים מנוגדים של השולחן

שלב 4: קשרו את כל הזוגות היושבים יחד על ידי הנחתם בצדדים מנוגדים של השולחן.

לדוגמה, אם חתן וכלה יושבים בראש השולחן, הניחו את הוריהם משני הצדדים. כך הם יוכלו לשוחח עם שני קבוצות ההורים לאורך הארוחה.

חשוב שתהיה תוכנית ישיבה לחתונה. סידור הישיבה יכול להתבצע בדרכים שונות. אחת מהן היא על ידי הצבת הזוגות היושבים יחד בצדדים מנוגדים של השולחן – שולחנות משפחתיים או שולחנות עגולים, כאשר בני הזוג יושבים בשני קצוות השולחן.

ניתן לראות סידור זה בחתונות רבות ולעיתים קרובות הוא מכונה "צדדים מנוגדים" או סידורים "מנוגדים לכיוון". באופן זה, כל הזוגות היושבים יחד כרוכים בהצבתם בצדדים מנוגדים של השולחן – שולחנות משפחתיים או שולחנות עגולים, כאשר בני הזוג יושבים בשני קצוות השולחן.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

דילוג לתוכן