איך מתקנים אסלה שנשברה

תיקון מיכל שירותים דולף או שסתום שטיפה יכול להיות מסובך, ואם אף אחד מהפתרונות לא עובד, השאירו את העבודה למומחים. היום אנו לומדים כיצד לפתור את בעיית השסתום ולמלא את תקלה בשסתום כך שהאסלה כבר לא פועלת כל הזמן.

אם אתה זקוק לעזרת אינסטלטור מקצועי בכדי לתקן אסלה שבורה

<a href="https://or-in.co.il">התקשר לשרברב המקומי שלך או לספק שירותי אינסטלציה. הם יעשו כל מה שנדרש ויגישו הצעות שנחשבות להם חשובות לתפקודי האינסטלציה. בכל הנוגע לתיקון השירותים שלכם תוכלו לתקן אותם בעצמכם או להזמין את האינסטלטורים המנוסים של חברת האינסטלציה הקרובה.

אם אתה זקוק לאספקה חדשה

עיין כאן בציוד לתיקון השירותים שלנו. אם פעל לפי ההוראות לתיקון שירותים כאן, אתה תהפוך לעשה זאת בעצמך תוך זמן קצר. עיין בדברים הבאים עבור רשימה של סוגים שונים של דבק הזמינים לתיקון שירותים חרסינה. לפחות תוכלו להחליף את אוגני האסלה השבורים, אך אם אתם זקוקים לאספקה חדשה, שימו לב לאספקת חלקי תיקון האסלה שלנו כאן!

אם תחליט להחליף את השירותים שלך או לתקן אחד ישן או פגום

אתה יכול לסמוך על Toiletsman.com שיעזור לך לבחור שירותים חדשים. אם החרסינה המרכיבה את האסלה לא נסדקה או הוזזה, השירותים עצמם יחיו כל עוד הם לא נסדקים או מוזזים. כאשר אתה מוכן למרוח את האפוקסי על הסדקים, השאר אותו דולק למשך 24 שעות לפני שתמלא את השירותים שלך. לאחר שהדבק נרפא (תלוי בסוג הדבק הקרמי בו משתמשים), הסר את סרט ההדבקה.

שירותים רופפים יכולים פשוט להיות תוצאה של ברגים הרכבה שצריך להדק אותם, כמו הברגים בתחתית האסלה או בתחתית מושב האסלה.

ישנם כמה תיקונים בשוק

אך שום דבר לא יכול לתקן מעקה שבור או אוגן ברזל יצוק, ממש כמו מושב אסלה רופף. אם ברצונך לבצע את התיקון במהירות ובקלות, אנו ממליצים על אינסטלטור או איש מקצוע בעל ניסיון במתקני אינסטלציה, אינסטלציה וחימום. ככל הנראה יש לאינסטלטורים את החלקים העומדים לרשותם כדי לתקן את האסלה במהירות, ואילו בעלי המלאכה עשויים להיות חייבים לקנות חלקים, מה שעלול להאט את התיקון שלכם. עלות תיקון האסלה תלויה במה בדיוק לא בסדר בשירותים, כמו דש שבור או רצפה דולפת. אם צריך להחליף את הקערה או את כל האסלה, אתה יכול להסיר אותה כדי להחליף את טבעת השעווה או בכל זאת להחזיר אותה לרצפה. התקנת אסלה חדשה עשויה לחסוך כסף לטווח הארוך, אך היא יקרה יותר מהחלפת המגשים או החלפת שירותים שלמים.

ניתן להשתמש בשרף אפוקסי לתיקון סדקים וסדקים בקערה

אך ייתכן שעושה זאת בעצמך יצטרך להסיר ולתקן אותו ללא נזק משמעותי, בעלות ממוצעת של 100 עד 300 דולר. זה יכול להשתמש בלוח תיקון כדי לבדוק את החותם, למצוא סדקים או נזק ואז לתקן אותו. על עשה זאת בעצמך תחילה לזהות את הבעיה שעלולה להיגרם על ידי צינורות קורוזיה או חומרי איטום שעווה סדוקים, ואז לפעול. במידת הצורך עליו לתקן תחילה את הצינור או את טבעת השעווה, במידת האפשר, ואת כל הקערה.

אם אתה שוקל לתקן בעצמך שירותים שבורים

ודא שיש לך את הכלים הנכונים כדי לבצע את העבודה כראוי. באופן אידיאלי, אתה צריך לקנות שירותים חדשים, אבל אתה צריך ערכת אינסטלציה או איטום סיליקון. אתה יכול לתקן או לתקן סדקים קוסמטיים זעירים בשירותים שלך באמצעות אפוקסי סניטריים.

סדקים בצינור המים או בקערת השירותים הם אתגר גדול יותר, אבל אתה יכול לנסות לתקן אותם באמצעות אפוקסי. אפוקסי יכול להיות שימושי גם לתפסים המקבעים את האסלה לרצפה, כמו התפסים בתחתית הדלת או על גבי הדלת.

אם אתה מוצא שירותים שבורים

אתה יכול לשפוט אם זה רק צריך לתקן או שכבר צריך להחליף אותו לחלוטין. אם אתה מגלה שצריך לתקן שבר, יש צעדים לתיקון בקערה. לדוגמא, אם שירותים רצים הם תוצאה של בעיה במצוף, פעל לפי ההוראות שלב אחר שלב כיצד לתקן מצוף לכוסות כדור.

אם אתה מבחין כי הרבה מים מצטברים בתחתית האסלה ואתה בודק אם האוגן סדוק או שבור

הזמן לבוא להחלפה. אמנם ייתכן שתוכלו לתקן את הסדק באמצעות איטום, אך החלפה היא אפשרות טובה יותר. אם בשירותים שלך יש סדק כל כך גדול, עליך להחליף אותו מיד כדי שהוא יוכל לתפקד ביעילות שוב.

 

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

דילוג לתוכן