איך עושים ציפוי שורש

בכל הנוגע לציפוי שיניים שלך, ציפוי שיניים יכול לעזור לך להאריך את חיי ההשקעה שלך ויעילותה. בטח שמעתם או קראתם על ציפויי שיניים מסחריים שיכולים לחסוך לכם כסף ועלויות אנרגיה על ידי השבת איטום השן. אם אתה מתקן או שוקל להחליף את מערכת השיניים הקיימת שלך, אתה יכול להאריך את חיי השיניים שלנו בשנים.

ניתן לתקן שיניים שנפגע מברד, גשם, רוח, שריפה או ברד עבור חלק קטן מעלות ההחלפה. ניתן לתקן שןפגום בברד עם ציפוי שן שניתן לתקן תמורת קומץ דולרים פחות מעלות ההחלפה.

שיפוץ השיניים בציפוי יכול לחסוך בין 50 ל -70 אחוז בהשוואה לכל תהליך חידוש השן

כך עולה ממחקר שנערך לאחרונה על ידי המכון הלאומי לתקנים וטכנולוגיה (NIST). עכשיו, כשתדעו איזה סוג ציפוי שן אתם זקוקים ליישום שלכם, אתם רוצים לגלות אילו מותגים ויצרנים מספקים את ציפויי השן האיכותיים המספקים את התוצאות הרצויות. קחו בחשבון גורמים אלה ותבחרו נכון עבור ציפוי משקם או מגן. כדי להבין את שכבות השיניים השונות בשוק, ראשית עלינו לברר מה הכי מתאים לשן שלנו.
כדי לקרוא עוד אודות איך עושים ציפוי שורש וציפוי שורש ניתן לבדוק כאן: my-smile.co.il

חשוב להבין באילו קרומי קירוי וציפויים יש להשתמש

כדי שניתן יהיה לבחור אותם נכון. הבה נסתכל מקרוב על יישומי קירוי כדי שנוכל להבין טוב יותר את חשיבותם וללמוד כיצד למצוא את המומחה המתאים לציפוי קירוי לפרויקט שלך. אם אתה עובד עם תקרות אוויר קר, עיין במרססים ההידראוליים שלנו כדי להתכונן לחורף.

למרות שצריך לאטום את כל המשטח, המוצרים הנרחבים יותר של חנות המומחים לשיניים קלים לשימוש ונועדו לפיתרון ארוך טווח. בכל סוג חירום אתה זקוק לפתרון Waterproof מהיר וקל ליישום בו אתה יכול להשתמש גם בתנאים רטובים.

אם השיניים השטוח המסחרי שלך במצב מושלם

אתה יכול להתקין קרום לתיקון סיליקון כדי להאריך את חיי השן ולהאריך את האחריות. לפני שמורחים ציפוי שיניים על חומר על שלבקת חוגרת, חשוב לבדוק את אחריות היצרן. הכרת סוג חומר שן ותנאי האחריות שלו עוזרים לך לקבוע אילו שירותים אתה זקוק לסיכוי הטוב ביותר האפשרי להאריך את חיי השן שלך.

כאן תמצאו פירוט של חוזקות וחולשות כדי לקבוע איך עושים ציפוי שיניים מתאים ביותר למערכת השן הנוכחית שלכם. אז אתה מחליט על ציפוי קרום שןומדוע משתמשים בציפוי קרום במערכות שן חדשות וקיימות.

אולי כדאי לך לשקול לבדוק את השיניים שלך על ידי רופא שיניים מומחה לפני שתנסה להוסיף חומרי איטום כלשהם

כדי שיוכלו לזהות כל נזק או בעיות אחרות שיגרמו לכשל האיטום. אם אתם מחפשים ספציפית איטום עמיד למים, עליכם לחפש ציפוי שיניים בעל תכולת מים גבוהה – תכונות עמידות כמו עמידות במים. כאמור לעיל, ציפויי שיניים יכולים להוות מחסום בין השן לחוץ של הבניין לבין פנים הבניין שלך. ניתן להשתמש בהם למניעת נזקי מים בקירות, חלונות, דלתות ורכיבי בניין אחרים ויכולים לשמש מחסום המגן על השיניים מפני אלמנטים שונים כגון קרני UV, תוך הפחתת עלויות האנרגיה של מבנים.

הדרך הטובה ביותר לציפוי שן שטוח

היא להזמין מומחה לשן, מכיוון שהם אנשי מקצוע ויודעים לטפל בתיקונים או נזקים לפני הציפוי. כדי לברר אם ההתקנה שלך מתאימה לריסוס או ציפוי שיניים, עליך לקבוע פגישה עם קבלן שהעריך את התקנת השן הקיימת שלך.

לפי אותה גישה, אנו מציעים למלא תעלה אנכית בחצץ נקי ושטוף על ידי התקנת מחסום שורשים. אם אתה צריך לגרד את החצץ בבוקר קריר כאשר הזפת שבירה לפני שחותכים אותו ומכסים אותו במזרני פלסטיק, מלט או מסטיק, אתה זקוק לעזרה מנוסה.

ציפוי שיניים מגן Everbrite הוא ציפוי מגן ברור וקל לשימוש שגורם לתעלות נחושת להיראות חדשות, מונע פגימות בליה ומגן על השן שלכם עם ציפוי של חוסמי UV ונוגדי חמצון. אם השן נקי, הוא יכול לשמש כמחסום שורש או אפילו כשכבת בידוד.

 

 

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

דילוג לתוכן