בדיקות לתפקוד מיני לגבר – בעיות נפוצות בתפקוד המיני

תפקוד לקוי של זיקפה הוא נפוץ, אך גברים רבים אינם לומדים בדיוק מהו, מה גורם לו ומה ניתן לעשות בכדי לטפל בו או למנוע אותו. זו אחת הבעיות שאף אחד לא באמת רוצה לדבר עליהן, אך אם אתה לא מכיר בזה, הבעיה לא נעלמת. גם אם אינך יכול למנוע הפרעה בתפקוד המיני הגברי, התמודדות עם הגורמים להפרעה בתפקוד יכולה לעזור לך להבין ולהתמודד איתה כאשר היא מתרחשת. אם גילית שיש לזה סיבות פיזיות או פסיכולוגיות, עליך לקבל את הטיפול הנכון בהקדם האפשרי.

ביצוע בדיקה גופנית כללית

כן, זה כולל בדיקת איבר המין והאשכים שלך, וניתן לבצע בדיקות אחרות כדי להעריך את הבריאות שלך כגבר. בדיקת דם יכולה גם לעזור לקבוע אם תפקוד לקוי של זיקפה נגרם על ידי בעיות הורמונליות כגון טסטוסטרון נמוך. אם אתה חש חוסר חשק עקב בעיה בזיקפה או עייפות, או אם יש לך חששות לגבי רמות הטסטוסטרון שלך, בדיקות דם פשוטות יכולות לקבוע אם יש לך מעט מדי או לא.

טיפול ברמות הטסטוסטרון שלך נמוכות

ניתן לטפל בתפקוד לקוי של זיקפה באמצעות טיפול חלופי בטסטוסטרון כמו גם טיפולים הורמונליים אחרים. לפני שתתחיל טיפול בזיקפה, על הרופא שלך לבדוק האם קיימת מחלת לב וכלי דם בסיסית ולבצע בדיקות אחרות כדי לקבוע את הגורם לתפקוד לקוי של זיקפה. אם התסמינים הפסיכו-סוציאליים שלך הקשורים לתפקוד זיקפה, כגון חרדה, דיכאון או דיכאון, עשויים לדרוש טיפול בתרופות או טיפולים אחרים. גברים עם תפיסות מוטעות מיניות או חרדה קלה יכולים להפיק תועלת מייעוץ, ביטוח משנה ורופא מהימן.

יועצים יכולים גם לתת עצות כיצד לשנות את הרגלי המין שלך

ההמלצות כוללות אספקטים כגון תזונה, פעילות גופנית ואורח חיים, כדי לשפר את חיי המין שלך. לקבלת מידע נוסף אודות התמודדות עם תפקוד לקוי של זיקפה, ראה תפקוד לקוי של זיקפה לגברים, משאב מקוון בחינם לגברים. למרות האופי המדויק של קשר זה אינו ברור, מחקרים עדכניים הראו כי גברים עם תסמיני BPH סובלים משכיחות גבוהה יותר של זיקפה. גם אם מטפלים בטיפול בתחליפי טסטוסטרון (TRT), עד 100% יחוו הפרעה בתפקוד המיני. תפקוד זיקפה אינו מוזכר במפורש, אך הוא מטופל על ידי המכונים הלאומיים לבריאות (NIH) והמרכזים האמריקניים לבקרת מחלות ומניעתן (CDC).

מה המחקרים מספרים על תפקוד מיני לקוי בקרב גברים?

18.6% דיווחו כי תפקוד לקוי של זיקפה מתרחש כל הזמן ו -9.8% עד 9% דיווחו כי הוא מופיע בתדירות גבוהה. במחקר אחר, 31.7% פיתחו תפקוד לקוי של זיקפה לאחר חמש שנות מעקב, ובמחקר אחר, 9% דיווחו על תפקוד לקוי של זיקפה ו 8% דיווחו על תפקוד לקוי של זיקפה, עם ממוצע של 2.5 שנים. חשוב גם להכיר בכך שגברים רבים עם זיקפה יכולים להשתמש בתוספי תזונה לשיפור תפקודם המיני. נמצא כי תפקודים מיניים נשיים נפגעים על ידי שיפור במצב הזקפה אצל גברים לאחר טיפול בתפקוד המיני. אם גברים איבדו את הביטחון המיני, הם יכולים להפיק תועלת מייעוץ, בין אם זה בגלל גורמים פיזיים שמובילים להפרעות בזיקפה ובין אם לא. זה יכול לעזור גם לגרום לגברים לפנות לטיפול רפואי בהיעדר תסמינים לב וכלי דם אחרים.

אם יש לך זקפה כואבת

בקש מהרופא שלך למצוא אורולוג בעל ניסיון בטיפול במחלה זו. אם תפקוד לקוי של זיקפה נגרם על ידי מחלה הורמונלית, התייעץ עם אנדוקרינולוג המתמחה בטיפול בהפרעות הורמונליות. לאחר שזוהו חששות מהתפקוד המיני של המטופל, השלב הבא הוא להבחין בין תפקוד לקוי של זיקפה. לאחר בדיקת הפין, האשכים והאשכים, הרופא שלך יבדוק את האשכים והפין שלך כדי לקבוע את הגורם לתפקוד לזיקפה, וכן לבדוק אם ישנם סימנים אחרים של הפרעה בתפקוד המיני, כגון כאב בזמן הזקפה.

יש לבחון מגוון סיבות לאין אונות

כולל מחלות כלי דם, סוכרת והפרעות נפשיות הפוגעות בתפקוד המיני הגברי. היסטוריה רפואית יסודית ובדיקה גופנית נחוצים כדי לזהות את הגורמים האחראיים ולהוציא מכל תרופה שעלולה להשפיע על הביצועים המיניים. גברים עם הפרעות זיקפה נוטים יותר ללחץ דם גבוה מאשר גברים עם לחץ דם תקין ורמות סוכר נמוכות בדם. אם בן / בת הזוג הגבר שלך מתלונן על תפקוד לקוי של זיקפה, אילו טיפולים להפרעה בתפקוד המיני שלו יכולים לשפר את התפקודים המיניים שלו?

בדיקה עצמית לקשיי זיקפה היא דרך נהדרת לברר אם הפרעה בתפקוד המיני נובעת מבעיות גופניות או נפשיות. רק אורולוג יכול לספק רשימה מקיפה של הסיבות האפשריות לתפקוד לקוי של זיקפה ואילו סיבות אפשריות קיימות.

שאלות שגברים צריכים לשאול את עצמם לפני שיהיה מאוחר מדי

"אני מודע לכך שגברים רבים בגילי נמצאים בסיכון להפרעה בתפקוד המיני והייתי רוצה לדעת אם גם אני בסיכון" – אם יש לך כאלה שאלות או חששות לגבי תפקוד מיני. אם גבר הופך להיות מודאג מתפקוד לקוי של זיקפה, תהיה לו ההזדמנות לגלות את הסיבה (הסיבות) לכך. רופא ייקח את ההיסטוריה הרפואית והמינית שלך בכדי לאבחן את הגורמים לזיקפה. תפקוד לקוי.

אם מצאת את המאמר הזה מעניין יתכן שגם תתעניין באתר הבא. קמגרה ישראל עושה מהפכה בישראל עם תוסף הקמגרה ששיגע כבר את כל העולם – תחליף הויאגרה מס' 1 והיעיל ביותר, שתוכל להשיג בקלות ובמהירות – פרטים כאן גבר:

https://www.קמגרה.com

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

דילוג לתוכן