בר שיקיים לאירוע

על פי מחקר שפורסם ביום שני על ידי המרכזים לבקרת מחלות ומניעתן, אירוע שחגג פתיחת בר באזור אילינוי הכפרית נקשר להתפרצות COVID-19 שהביאה ל 46 מקרים וסגירת בית ספר שהדביקו 650 תלמידים. חקירה של משרד הבריאות הציבור באילינוי על אירוע בבר במחוז אילינוי כפרי נקשרה למקרים של 26 לקוחות ושלושה עובדים, מה שהוביל לעוד 17 מקרים משניים. המספר הכולל של אורחי בר שהשתתפו באירוע הפתיחה בבר אינו ידוע, אך הבר יכול להכיל עד 100 אנשים.

על פי הדיווח

מבקר הבר עמד במגע עם לפחות 71 אנשים אחרים, ושמו או מיקום הבר אינם מגלים. מתוך 37 אנשי קשר קרובים שנבדקו חיוביים ל- COVID-19, 17 נבדקו חיוביים תוך 14 יום ממועד החשיפה, ושניים מהמקרים המשניים של COvid-19 היו ספורטאים סטודנטים שהיו בקשר הדוק עם בעלי הנגיף שסבלו מהנגיף בזמן שהשתתפו בתרגולי ספורט מקורה או בשיעורים פנים אל פנים. החל מה -16 בפברואר 2021 זוהו 29 משתתפי עורכי דין, כיחידים שהשתתפו באירוע הפתיחה, מספר הכולל 26 מתוך 897 משתתפי עורכי הדין ושלושה מתוך 103 העובדים. 29 מקרים אושרו על ידי בדיקות אנטיגן של NAAT ואחד המקרים האפשריים היה אדם עם תסמינים שלא נבדקו בשולחן.

שלושה עובדים אחרים שהשתתפו באירוע הפתיחה קיבלו תוצאות בדיקות חיוביות במהלך 90 הימים הקודמים לתום הבידוד בן 10 הימים

ללא קשר לתחילת הסימפטומים או למועד הבדיקה. ארבעה מתוך 138 המבקרים דיווחו על תסמינים ביום הפתיחה, אך לא היו בקשר זה עם זה במהלך האירוע. עבור כל אדם, הופעת הסימפטומים החלה לפני האירוע, עם תאריכי ההתחלה 1 עד 7 ימים לפני האירוע.

אם אתם מארגנים חתונה יבשה

אפשר לומר שריהוט הבר הוא אחד המרכזיים החשובים באירוע. שוחחנו עם קומץ מומחים לחתונה וברמנים מקצועיים כדי להבין כיצד ליצור מערך מושלם עבור אורחי החתונה למזוג משקאות בעצמם, והם לא התאכזבו. ברים בשירות עצמי מאפשרים לכם להכין משקאות בעצמכם ולעודד את האורחים לעזור לעצמם.

כשאתה עובד עם מקום ציבורי

חשוב להתייעץ עם החוקים והתקנות של המקום שלך וחוקי משקאות חקלאיים לפני שתבחר בר בשירות עצמי. תקנות המדינה משתנות, אך יש לקבל היתר אירועים מיוחד ל- ABC המאפשר לך לספק אלכוהול לפחות 30 יום לפני תחילת האירוע במדינתך, וכדאי שיהיה לך עותק של האירוע באתר.

המפתח ליצירת אירוע בר מושך הוא הורדת הלקוחות מהספה וחזרה לנטפליקס ולהיערך. בעלי ברים צריכים לפנות לארגונים שונים כדי לבדוק אם הם מעוניינים לארח אירוע.
למידע נוסף בנושא של בר שיקיים לאירוע עליך לבקר באתר blankobar.co.il

הוכח כי אירועים מלאי כיף מקדמים נאמנות של אלפי שנים

על פי מחקר של Accenture, 57% מבני האלף נאמנים יותר לחברות המציעות אירועים בלעדיים ומוכנים להשקיע יותר בכדי להשתתף בהם. אירוח אירוע חברתי משלך בשנת 2019 הוא דרך נהדרת לייצר הכנסה נוספת ולהגדיל את שכר העובדים.

באופן זה האירוע שלך הופך לחלק משגרת הלקוח ואתה מרוויח מתנועה חוזרת ברגל. אחד הטרנדים הפופולריים ביותר הוא ארגון אירועים וסדנאות שבהם האורחים שותלים טרריומים וצובעים יצירות מופת.

הצוות והאורחים שלכם עשויים להשתתף בתחרות על הציור הטוב ביותר

הציור הגרוע ביותר, או אם לקהל שלכם יש חוש הומור טוב. האירועים האולימפיים מאפשרים לאורחים לחיות מחדש את ימי המסיבה שלהם על ידי הפעלת שולחנות בירה-פונג והקבוצות משחקות כוסות. עודד קבוצות להקים צוותים ולבחור מדינה שתציג את רוחם במשחקי פאב כמו, ג'נגה, Shuffleboard, Cornhole ועוד.

חלקו 2-5 קופונים לכל משתתף כדי לתגמל אותם על השתתפותם בחידוני הבר שהם מביאים עימם. זוהי דרך נהדרת לבנות נאמנות ולהרתיע שחקנים מביקור בברים אחרים.

לאחר חשבונאות על עלויות האירוח

תוכלו לשכור קורס בר טריוויה בשאלה אחת לשיווק אירוע הבר טריוויה. חברות יכולות לתרום שוברי מתנה אם המארח ידבר איתם על האירוע. ייתכן גם שתרצה לכלול לוגו של חסות ארגונית על כריכות קידום לילה דיגיטלי, חברתי, מודפס או בר טריוויה.

שותף עם ארגון צדקה מקומי לארגון אירוע בר המוקדש לגיוס תרומות למען הצדקה

הציעו לארח אותם בבר שלכם והציעו תעריפים קבוצתיים מיוחדים למשקאות ולאירועים מיוחדים. זה יכול להיות מועדון מקומי לאוהבי כלבים, קבוצת ספורט פופולרית או קבוצת רשת קריירה.

המדריך העליון לזריק אירוע חי על הבר שלך

הוא המדריך האולטימטיבי לבעלי ברים ומנהלים. עכשיו שאתה יודע את סוג האירוע שלך ואת פורמט חידון הבר, השלב השלישי הוא לבחור מארח ומקור לשאלות. אם אתה מעוניין בשיטה זו, הנה 25 מקורות מידע אמינים.

יעד ווסט יתקיים בתאריכים 6-8 ביוני במרכז העיר קולורדו בשרתון דנבר

ויאגד מומחי אירועים ממלונות מובילים, קורות חיים, DMC ומקומות במערב ארצות הברית. קבוצת פגישות נורת'סטאר תכננה קיץ סדרת אירועים פנים אל פנים: היא תתקיים במלון קימפטון אפי במיאמי, כנס בלעדי לנשים בענף. סקר שנערך לאחרונה על ידי נורת'סטאר והמקבילה בבריטניה של התאחדות הנסיעות Meeting Incentives, Meeting International, מצא כי פגישת מומחים בבריטניה ובאירופה אופטימית ביחס להתאוששות התעשייה, כאשר 71 אחוז מתכננים אירועים פנים אל פנים בשנת 2021. מפגש מנהיגות נשים בארה"ב בפסגת התמריצים המתקיימת במלון קימפטון אפי במיאמי בתאריכים 17-19 במאי. בין 6 ל -8 ביוני יתקיימו אירועים בשידור חי בשרתון דנבר במרכז העיר דנבר, קולורדו ובמדינות ברחבי העולם שמתאדות ועוקבות אחר פרוטוקולי מגיפה כדי להבטיח את ביטחונם של המשתתפים.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

דילוג לתוכן