גנרטור להשכרה לאירועים

אם אתה מתכוון להשאיר מסיבה או אירוע לאורך זמן, ייתכן שיהיה עליך להוסיף יותר דלק או לבקש שני גנרטורים. אירועי חוץ כגון פסטיבלים וקונצרטים דורשים הרבה חשמל, כך שאתה צריך גנרטור שאתה יכול לסמוך עליו. בחירת הגנרטור הנכון היא קריטית, והטכנאים שלנו יכולים לעזור לך לקבוע את צרכי החשמל שלך ולהמליץ על המכשיר המתאים לאירוע שלך.

חברת וודסטוק פאוור

היא שם מהימן בענף השכרת גנרטורים לאירועים. גנרטורים להשכרה הם דרך חסכונית להשיג כוח גיבוי לאירועים ולהבטיח שמי שמסתמך על חשמל יכול לחזור לנקודה שבה מקור הכוח העיקרי נכשל. לאירועים והופעות, ניתן להתקין את גנרטור הדיזל של 36kW ברמפת כבלים או בקופסת עכביש כדי לכסות את דרישות הכוח של האירוע או המופע.

מחולל הדיזל שלנו 36 כ"ס מזמזם ומספק אנרגיה חיונית כדי להבטיח את הצלחת כל אירוע או מופע. המלאי הזמין שלנו של ציוד להשכרה משתרע מגנרטורים ועד ספקי כוח ומערכות HVAC, מה שמקל על השכרת חשמל עבור כל ציוד שאתה צריך ממקור אמין.

גנרטורים ניידים הם מקור אנרגיה מהיר ונוח לכל סוג אירוע הנשען על חשמל מכל סוג שהוא

צור קשר עם Gen Tech בטלפון 800-625-8324 אם ברצונך לשכור מחולל אירועים מיוחד בפעם הבאה. תחנות השכרת CAT הקרובות אליכם מציעות מבחר רחב של מערכות ייצור איכותיות לאירועי חוץ.

Stage Rentals NYC מציעה פתרונות אנרגיה חיצוניים חזקים לכל גודל האירוע

עם ספק כוח ארעי אמין ותמיכה 24/7, השכרת הגנרטורים שלנו הם הפתרון המושלם. השכרת הגנרטור כוללת בדיקה באתר, משלוח, התקנה, תדלוק מסביב לשעון והובלה לאחר האירוע שלכם.

כל הגנרטורים והגנרטורים הניידים שלנו מועברים ומתקינים ללא תשלום באתר

בין אם אתם זקוקים לאור או צליל, גנרטור הוא חיוני בכדי להפוך את האירוע שלכם לטוב ביותר. מידע זה יעזור לך לבחור את מחולל האירועים המיוחד שאתה יכול לשכור.

אם יש לך יותר ממערכת סאונד קטנה אחת למחשבים או תאורת LED

יהיה עליך לבחור גנרטור בעל יותר כוח. כאשר למקום שלך יש מקום, אנו מעצבים את הציוד שלנו כך שיתאים בדיוק למקום בו אנו צריכים להתקין אותו לאירוע שלך, ואנו מתקינים את החיווט ותעלות האוויר להפעלת החימום, הקירור והאוויר כפי שהם צריכים להיות.

Gen Tech תשמח לעזור לך לבחור את היחידה האידיאלית לאירוע שלך. התקשר למספר 1-800-RENT-CAT למידע נוסף וטיפים נוספים בנושא השכרת גנרטור לאירוע. Temp Power היא חברה מיוחדת להשכרת גנרטורים בווירג'יניה, מרילנד וושינגטון הבירה.

הצוות שלנו שם לב למחסומים אפשריים ליד המקום שלך-שיחים

אוהלי קייטרינג, מוסכים שבהם אנו מציבים גנרטורים באתר וכו '. אלה יכולים לשמש מחסום אקוסטי כדי להחליש את הגנרטור לצליל מינימלי. שירות השכרת CAT באזור שלך יסייע לך בבחירת הדגם המתאים לדרישות ייצור החשמל שלך ויבטיח התקנה מהירה ובטוחה.

אנו יכולים לספק לכל ספק באירוע שלך חשמל

בין אם הוא גדול או קטן. אנו נסייע לכם בתכנון ונספק לכם את כל ציוד החתונה הדרוש לכם על מנת להבטיח שהאירוע החד פעמי שלכם יתנהל בצורה חלקה. אנו מצפים לענות על כל שאלה שיש לך בנוגע לדרישות החשמל של האירוע הקרוב שלך.

נדיר שלקוחות יודעים בדיוק כמה חשמל הם צריכים לאירוע מיוחד

אם אתם מתכננים חתונה או אירוע בחלל חיצוני גדול, רוב הסיכויים שיש מספיק חשמל זמין. גנרטור נייד ומתוחזק היטב על הקרוואן מספק ביצועים שקטים ואמינות מצוינת, מה שהופך אותו לאידיאלי למצבים אלה.

הגנרטור שלנו 2600W פועל בצורה מושלמת בפארקים ובאתרי קמפינג כשאתה צריך חשמל. אנו נשתמש בגנרטור זה לאירוע ה -4 ביולי שלנו בפסטיבל ליאנדר ליברטי בשבוע הבא. ניתן להזמין ציוד למסיבה עם 3 ימים מראש ונתאם השכרת גנרטורים.

ליטר בנזין נוסף מספק מספיק כוח להפעלת הגנרטור במלוא העוצמה (2,800 וואט) למשך 7 שעות

אתה יכול לבחור מתוך מגוון גדלים, תצורות ויכולות כדי לענות על הצרכים הייחודיים שלך לייצור חשמל באתר שלך. בקר באתר של הונדה כדי לראות יישומים לייצור חשמל.

צור רשימת פריטים הנדרשים להפעלת האירוע שלך. ברגע שיש לך את המספר הכולל של הוואט הנדרש, הוסף את המספר הגבוה ביותר בעמודה "נחשול" כדי לברר את גודל הגנרטור שאתה צריך לשכור.

אתה צריך מקור כוח אמין כדי להפעיל את האורות והמכשירים שלך. אם יש לך את ידע החשמל, תוכל להתקין את הגנרטור על ידי בעל הדירה שלך.

בהתאם למקום, תזדקק לחשמל כדי להפעיל הכל. אפילו בית קטן וקופצני יזדקק לאנרגיית נחשולים כדי להתפוצץ ולהוסיף דלק למדורה. בנוסף, אנו יכולים להסתגל לגודל האירוע שלכם ולשנות את התכנון בהתאם.

לעוד פרטים מורחבים על גנרטור להשכרה לאירועים ניתן להעיף מבט ב- shmerling.co.il

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

דילוג לתוכן