דחליל להרחקת עורבים

מעולם לא היה קל למשוך עורבים והם לוקחים התנהגות זהירה לרמה אחרת, אך בעזרת המדריך הפשוט הזה תוכלו ללמוד את הטכניקות הטובות ביותר להרחיק את העורבים הקטנים שלכם מהחצר, מהגן ומהבית לצמיתות. פיתיונות עורבים מיוצרים מחומרים נפוצים וכאשר הם הופכים למזיקים וגורמים נזק לביתכם, יש לנו כמה שיטות ומוצרים מצוינים שבאמת עובדים לכל מיני בעיות עורב. להלן אני מציע כמה דרכים להרחיק את העורב מהגינה שלך, מכיוון שהוא עלול לפגוע בו, במיוחד אם הוא מתרבה בקרבת מקום.

אם אינך רוצה לפגוע בציפור

יש לנו מדריך טוב כיצד להפחיד עורבים בעזרת פתרונות שונים. העורבים די חזקים ככל שעוברים ציפורים, ולכן שיטות אלה לא יהיו יעילות כלפיהם כמו ציפורים אחרות. השיטות המוצעות פועלות בצורה הטובה ביותר בכדי להפחיד את העורב ולא ציפורי שיר כמו נשרים, אך הם עובדים.

הלוואי שיכולתי לומר כי ההרתעה האנושית הזו נגד עורבים עובדת במאה אחוז

אבל מישהו בשכונה שלי הכה אחרי שתי עונות ארוכות של לחימה בעורבים. לאחרונה השתמשתי בסרטון "לכו עורב" מ- Youtube עם רעשי ציפור דורסים שונים שהשמעתי בלולאה כדי להרחיק את העורב מזוג ציפורי כח. אם אתה חושב שהתמודדות עם עורב שפולש לגינה שלך ואוכלת את זרעי הציפורים שלך היא גרועה, אז עצוב לומר שזו לא הבעיה היחידה שלך. זה יכול לגרום לנזק רב לרכוש שלך, כמו גם לציפורים אחרות בשכונה שלך.

ישנן דרכים שונות להרחיק עורבים מהגן, אך קשה למנות את הטוב ביותר. עם זאת, ישנן כמה דרכים טובות להבטיח שהעורב רחוק מהבית שלך. עבוד אם ברצונך ללכוד קבוצה גדולה של עורבים במקום משכן, כמו עץ, ענף או ענף.

מאכלי ציפורים שאמורים למשוך ציפורי שיר וציפורים קטנות אחרות מושכים גם עורבים, אז שקול להסיר אותם עכשיו. זכרו גם לשמור על ניקיון האזור סביב מזין העופות כך שתוכלו לוודא בקלות כי אין עורבים בבית.

הקפידו להוסיף גם שקית ניילון שצפה ברוח כדי להרתיע עורבים, כמו דלי פלסטיק קטן או מיכל פלסטיק גדול עם מכסה.

אם אתה רוצה לדעת מה אתה זקוק לדוחה העורב שלך

תוכל לעקוב אחר הקישורים שלמטה כדי למצוא אותו באתר זה. ניתן לרכוש את דוחה הציפורים של Crows Decoy במחיר סביר על ידי לחיצה על הקישור למטה. קנו היום אחד מדוחי העורב הקולי הפנטסטיים הללו ונפטרים מחר ברצח העורב. לא משנה איך נראית ההתקנה שלך, ה- Crow Decoy מבטיח ציד מוצלח ותוכל להשתמש בו במגוון מצבים שונים, החל מציד ועד דיג, מציד בחורש ועד הכביש.

למעשה

עורבים חכמים מספיק בכדי להשתמש באבנים ומקלות פשוטים ככלי, לפתור בעיות ולתקשר עם עמיתיהם. אפשר אפילו ללמד עורבים אחרים לזהות אנשים ידידותיים ולא ידידותיים. עורב חי יכול לשמש כמצע לציד עורב מת, יש לו השפעה טובה ומרתיע את עורב המזיק. זהו גורם הרתעה חזותי המרתיע מזיקים ועורבים, במיוחד לצורך הדברת עורבים, אך הוא יכול להשפיע גם על עופות אחרים, כגון עופות דורסים.

תליית דמות עורבים מתים במקום עצים ישנים עשויה גם לשפר את התוצאות

מכיוון שיש לכך השפעה רבה הרבה יותר על ציפורים, כך עולה ממחקר שערך שירות הדגים וחיות הבר בארה"ב ושירות הפארק הלאומי. ניתן לתלות את מרתיע ציפורי העורב המת על גבי עמודים בשטח או על גגות. ב- 29 בדצמבר 2006 זרקתי פיתיון ינשוף עורב לגג השמש והעמדתי אותו מחוץ לביתי ביום שמש בעיר ניו יורק.

תלו כמה מועדוני פלסטיק במרפסת

בסיפון או אפילו על ענף, והעורבים לא יידעו שאתם משתמשים בעורב שווא ומניחים שהרגתם אחד משלהם. אתה יכול לנסות להשתמש ינשופים קרניים או נחשים מלאכותיים, אך הם מרתיעים עורבים לזמן קצר בלבד. ינשופים הם טורפים של העורב, כך שהם לא יידעו שאתה משתמש ב עורב הלא נכון, והם לא יניחו שהם צריכים להרוג אחד לבד!

אם אין לך עורב מת, מרזלוף אומר, "יש לי כמה מזויפים שנמכרים בליל כל הקדושים, מזויפים – נראים מזויפים. פיתיון עורבים: הוסף חופן פיתיון לפני אתה מתחיל לצלם, ועוד כמה אחרי הצילום הראשון.

אם יש צורך

הניח עורב מת עם נוצות קרועות על הקרקע כדי להגדיל את הפיתוי. אם אתה רוצה, עליך להקים סולם או מלכודת לעורבים, אבל אתה יכול להרחיק את הציפורים לנצח עם מסכה או דחליל. הניח פיתוי בעץ סמוך, הסר את הברגים המקוריים ותלה אותו כדי שהעורב לא יזהה אותך.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

דילוג לתוכן