הגברה ותאורה לאירועים

הקמנו מדריך שיעזור לכם לכוון את מערכת הקול הניידת הנכונה לאירועי החג הפופולריים ביותר ולהתאים אותה לאירוע שלכם כך שתוכלו להתמקד בכיף באירוע. קל לשכוח עד כמה חשובה תאורה טובה בהופעה חיה, בין אם במופע רוק תת קרקעי ובין אם באופרה, תאורה היא חלק חשוב מהאירועים החיים שלנו. 

אמנם בדרך כלל על בעל המקום לספק את התאורה

זה לא תמיד המקרה. לכן להקות ואמנים צריכים שתהיה תאורה בסיסית, אם אין זמנות לתאורה או אם יש לכם אירוע בחיק הטבע, תוכלו לשכור איש במה כדי להקים, לנהל ולהתקין את הציוד הדרוש לכם.

המארגן מחויב לשכור ציוד לתמיכה בהפעלת האירוע, אשר יכול לכלול מערכות תאורה, סאונד, וציוד אחר. מכשירים אלה יכולים לכלול, למשל, מערכת כריזה לדיסקו בו אתה מבקר, מערכת תאורה או אפילו שולחן DJ.
למידע נוסף אודות הגברה ותאורה לאירועים ניתן להעיף מבט ב- avisrael.co.il

ישנם מספר גורמים המעורבים בבחירת המקום המתאים לאירוע שלך

עליכם לשקול את אפשרויות התאורה העומדות לרשותכם ואת מערכת התאורה של המקום שלכם. זרקור חשוב מאוד כדי להבטיח שהצופים יתמקדו במבצע מסוים. זוהי דרך נהדרת להבליט אנשים על הבמה או להקרין אור במהלך הופעה חיה. חבילת התאורה האידיאלית צריכה לכלול גם פיזור של תאורת הלהקה על פני רחבת הריקודים כדי לאזן את מוקדי האור בתמונות וסרטונים באירוע. לאחר שתבין את פרטי המקום שלך, כגון מיקום הבמה, מערכת התאורה ומיקום המקום, תוכל ליצור ערכת תאורה שתדגיש את הפרטים הללו בצורה הטובה ביותר.

כשאתה בכנס

חשוב להפליא שכולם יראו מה קורה על הבמה. לא משנה עד כמה במת קונצרט נראית מרשימה או כמה אפקטים מיוחדים משולבים בהופעה, זה לא משנה אם הקהל לא יכול לראות את כולם. השתמש בתאורה כדי להדגיש את הבמה, וכשאתה בכנס, זה חשוב ביותר כדי שאתה וכל הסובבים אותך יוכלו לראות את המתרחש על הבמה.

כשאתה מקליט אירוע

הבימוי עוזר לצלם הווידיאו לפקוח עין על הרמקולים ולהגדיר את זוויות המצלמה המתאימות ביותר. אם מסיבה כלשהי אינך מצליח לכסות בצורה דיסקרטית את המסלולים שלך, הפיתרון הוא לעמעם אזורים עמוסים יתר על המידה בציוד תאורה ולהעמיד את המבצעים באור הזרקורים. תאורת האווירה טובה ויפה, אך אם אתם מתכננים להקליט את האירועים שלכם או להזרים אותם בווידיאו חי, עליכם לחשוב היטב על התאורה במקום שלכם.

בנוסף לאורות הבמה

תוכלו לעבוד עם חברת הפקת אירועים  אשר כוללת מלאי מקיף של כל נורות ה- LED וגופי התאורה האחרים שתזדקקו להם. אם אתם עורכים אירועים בחיק הטבע עם בר או מזנון, השתמשו באור LED קטן או באור מחט כדי להפנות את תשומת הלב לאוכל ולמשקאות. אנשי מקצוע בתחום התאורה מאומנים באופן קבוע וישיר ויספקו לכם ייעוץ מקצועי אם אתם זקוקים להדרכה בנושא דרישות תאורה והגברה.

 

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

דילוג לתוכן