ההיסטוריה של הרמקולים

הייתה כמעט אינסוף היסטוריה שנכתבה, נקראה וקראה, אבל מה אנו לומדים מהדוברים המרכזיים? בדקנו את חברת שיחות ועידה Meetupcall כדי לגלות מה מייחד אותם ומה למדנו מהם בכל הנוגע לדיבור הציבורי שלנו. כדי לברר זאת, לחץ על שמות ההיסטוריונים והדוברים המרכזיים המודגשים להלן, כמו גם על הביוגרפיות המפורטות שלהם. למרות שההיסטוריה של הדוברים נראית אחרת במבט ראשון, נקודות השיא שלהם מבוססות על חוט משותף: ההיסטוריה של הדוברים ותפקידם בחיים הציבוריים.

דוברים בדרך כלל מנסים להוסיף טאץ 'אישי להרצאה ולהוסיף אירועים מצחיקים

כדי להפוך את הנאומים שלהם להומוריים ומשעשעים לקהל. כאשר טרבור סיפר את סיפורו, גרסיט הופתע בתחילה, אך הבין במהירות את המצב ברגע שהוסבר ההקשר. ניסיונות קודמים ליצור רמקולים הניבו רעשים לא מקובלים ועמומים, אך רייס וקלוג פתרו את הבעיה, מה שהביא לצליל יפה וחד. הוא קלע מאוד בקריטריונים חשובים לדיבור בציבור, כולל היכולת לדבר במגוון שפות ואיכות הדיבור שלו.

בינתיים הופקו רמקולי מדף לשוק הביתי והוחלפה ויקטרולה

גרמופונים אקוסטיים בנוסח ציוצים וטוויפים. המעבר מהקלטה מונו לסטריאו הביא לכך שהרמקולים הפכו קטנים יותר כדי לקחת בחשבון את הצורך להחזיק שני רמקולים בחדר. התחרות בין היצרנים הובילה לפיתוח רמקולי שמע מרובי נהגים שהציעו רמות רעש ולחץ משופרות.
למידע נוסף בנושא של ההיסטוריה של הרמקולים וAudio Video כדאי לבדוק כאן: audiovideo.co.il

במהלך השנים התפתחות הרמקול הובילה לדגמים המודרניים הקיימים כיום, כולל רמקולי Bluetooth במחיר נמוך מ- $ 100. היום אפילו יש לנו רמקול בלוטות 'בצורת בולדוג (גשו למצעד העוברים של סטיב מקסוול ובדקו את הרמקול בצורת ביצה).

במצגת זו אנו מספרים את סיפורו של האיש המדהים הזה ומשתפים את סיפורו. תולדות הדוברים, מאת סטיב מקסוול, הוצאת הוצאת האגודה ההיסטורית ויסקונסין.

PSB Speakers נוסד בשנה בה נולד פול ונשאר שם זמן מה עד 1972

כאשר וולט דיסני השיקה את Fantasound בשנת 1940, מערכת סאונד שהשתמשה בשילוב של רמקול 604 ומגוון רמקולים אחרים מ- אלטק ולנסינג. הם הוצגו על ידי אלטק לנסינג בשנת 1943 ונמכרו למגוון חברות בידור, כולל דיסני, האחים וורנר ואחים וורנר, משנת 1945.

היא תוכננה על ידי מעצב האודיו, האלקטרוניקה והאקוסטיקה הידוע ו מהנדס האודיו / אקוסטיקה רודולף בוזאק. KEF המשיכה לייצר ערכות של מוצריה עד סוף ההיסטוריה של החברה בסוף שנות השבעים ותחילת שנות השמונים. הוא הורכב משני דגמים, K EFKIT-1 (1974 – 1977), אשר פותח על ידי מעצב האודיו והאלקטרוניקה האגדי רודולף "רודולף" בוזאק ובנו פול בו זאק (1976 – 2009).

בשנת 1919 גאומונט פיתח את רמקול Eglephone

שיכול להגביר את הצליל של עד ארבעת אלפים איש. בשנת 1940 וולט דיסני הציג מערכת עם שלושה ערוצי שמע ו -54 רמקולים, ובשנת 1958 המלחין אדגר וארזה השתמש בה באופרה שלו "חליל הקסם". "פנטום האופרה." לאחר ניסויים אלה, ההנחה הייתה שההגברה יכולה להתרחש בשלב כלשהו, אך היא נותרה כך. יאנזן האמין שרמקולי החרוט שהיו זמינים באותה תקופה לא הצליחו למטרתם ובנה מודל אלקטרוסטטי משלו. היא לא הייתה דוברת מצליחה ומאוחר יותר פותחה בהמשך ל- KEF EFKIT-1.

בעלי קולנוע צרפתי

מהפכת ההגברה החלה ברמקול של המהנדס ליאון גאומונט, אותו העלו על המסך ונשאו קדימה ואחורה בהתאם לפעולה. בשנות העשרים של המאה העשרים השתמשו בסרטים העלילתיים המדברים הראשונים כמו "פנטום האופרה" ופיתחו עוד יותר – קרניים עם ביצועים טובים.

הרמקול התפתח מאז לדוברי האמינות המוכרים לנו כיום, והטכנולוגיה פשוט מתפתחת. חלו שיפורים רבים באיכות הקול ובעוצמת הקול, ולכן משתמשים ברמקולים עד היום.

בשנת 1943 הציגה אלטק לנסינג את ה- 604

מנהל ההתקן הדופלקס המפורסם ששיפר באופן דרמטי את איכות הצליל והביצועים. הרמקולים עברו דרך ארוכה מאז ארנסט סימנס הגיש פטנט על הרמקול הראשון בשנת 1877, וחוקרים אמריקאים אף הפכו סטטוסקופ של עצם פרה למערכת רמקולים באמצעות ננוטכנולוגיה. נראה כי לא חסר טכנולוגיית שמע שמשתפרת במהירות בה מעצבים ומהנדסים משתמשים כיום. כפי שעולה ההתנגשות בין רמקולים אינטליגנטים, לתומס אדיסון לא היה מושג כי הניסויים שלו בנייר כסף – גליל מצופה ושתי מחטים – יביאו ליצירתו של הדובר הראשון לנאמנות, אדיסון אדיסון.

הרמקול המודרני מתוארך לשנת 1861, אז הותקן על האב-טיפוס שפותח בברלין על ידי ממציא הטלפונים הראשונים, יוהאן וולפגנג, הרמקול הדינמי הראשון – רמקול דינמי הדומה לזה שאנו משתמשים בו עד היום. פון גתה.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

דילוג לתוכן