הרחקת יונים הדברה אלקטרונית

אנשים הופכים להיות מודעים יותר לסכנות של קוטלי חרקים, וזה לא מפתיע, אך עד לפרסום פרסום זה, ההדברה הצומחת ביותר בארצות הברית מכה את קוטל החרקים הפופולרי ביותר, דיקמבה, בסכום של 1.5 מיליון ליש"ט בשנה. סקרנו את מיטב רוצחי הפשפשים לגינה שלך ועכשיו נבדוק הדברה חדשה באותו שם: חומר להסרת יונים אלקטרונית.

בראש הרשימה נמצא תרסיס לפשפשים Wondercide

שניתן להשתמש בו כדי להדביר מזיקים לפרעושים כמו פרעושים, עש, חיפושיות, כנימות וחרקים אחרים. פורמולציה זו הוכיחה את עצמה בבית, במדשאה ובגינה וניתן להשתמש בה ולאחסן אותה גם במהלך הטיפול הגינקולוגי. רוצח החרקים Granular2 הורג יותר מ -1,000 מיני חרקים וחרקים שונים בכל הגדלים והגדלים.

תוכניות טלוויזיה במקור

וזה הטיפול הטוב ביותר בפרעושים לגינה שלך לצמיתות. אשלגן סיליקט אינו מכיל חומרי הדברה, וכאשר הוא משמש כתרסיס עלים, הוא חומר הדברה נפלא. כאחד ממוצרי הדברת הפרעושים היעילים והמהימנים ביותר בשוק, גרגירי הפרעושים הם המפליגים הטובים ביותר שהוצגו אי פעם.

ניתן להשתמש בו גם להסרת מספר מזהמים

במיוחד חומרי הדברה, מבלי לפגוע בסביבה, מה שמאפשר להתאושש בקרקע. בנוסף, זיהום אדמה בחומרי הדברה ותהליכי חמצון מתקדמים הוא הדרך המועילה ביותר ללמוד טכניקה זו. מערכות ROS יעילות ביותר בשילוב עם מסנני משקעים ופחמן, מכיוון שהן יכולות להסיר מוצקים, כלור ומזהמים אחרים העלולים לפגוע בקרום ה- ROS. כמו כן הוכח כי חומרי הדברה מוסרים כטיפול קרקע במזהמים על ידי חמצון.

חלקם פחות שימושיים מאחרים, אך הם יכולים לספק אלטרנטיבה לחומרי הדברה מסורתיים שבעלי בתים יכולים לסמוך עליהם. לדוגמה, גרגירים דוחים פרעושים ידידותיים לסביבה הם בחירה טובה לסילוק חרקים לפני כניסתם.

פותחו טכניקות שונות להסרת חומרי הדברה מחומרי הדברה – מים מזוהמים. טבלה 1 מציגה את תוצאות המחקר, המכילות את התנאים בהם נעשה שימוש והתוצאות הטובות ביותר שניתנו על ידי הכותבים.

ניתוח שאריות הדברה בוצע באמצעות כרומטוגרף גז 7820 (GC) המצויד בטכנולוגיות Agilent

ד"ר Ehrenstorfer GmbH קיבל את תוצאות המחקר על ההרכב הכימי של חומרי ההדברה והשפעותיהם על איכות המים. חומרי הדברה נוירוטוקסיים משנים את התוצאה של חשיפה להדברה אגרסיבית ולא אגרסיבית בדגימות מים.

התוצאות מראות כי אין להתחשב בשימוש בצמחים אלה לשימוש במים מזוהמים

פרחי הצמחים הם אפוא יעד טוב לחקירת חומרי ההדברה וחומרי ההדברה האחרים שנחקרו, בעלי תכונות פיזיקליות-כימיות הקשורות להרכב הכימי של המזהמים שלהם ולהשפעותיהם על איכות המים. ניתן לשלב SFE עם Famphur, הנקבעת על ידי אדמה ומשקעים.

הדברה מאושרת נבחרה מדגימה של 1,000 צמחים עם pH של 6.0 ומעלה

ואשר ריכוזי הדברה של הדברה שהוסרה נותרו קבועים ונמדדו ב- pH-6. השילוב של טכניקות אלה הראה יעילות ניכרת בסילוק, כאשר שיטות ניקוי מבודדות הניבו תוצאות משמעותיות להסרת חומרי הדברה מהאדמה. הסרת המזהמים הופחתה כאשר ריכוז הפמפור באדמה הניתוח וערך ה- pH היו גבוהים.

זה מודגם על ידי השוואת מוצרים הדומים למראה אך מטופלים בצורה שונה תחת FIFRA

אם מוצר מורכב מחפץ או מאמר המכיל חומר שנועד למנוע, להרוס, להדוף או להקל על מזיקים, המוצר כולו נחשב כחומר הדברה והוא כפוף לרישום בסעיף FifRA 3. כל החומרים המפורטים בסעיף זה פטורים מ- FFDCA סעיף 201 (ש) (3) ולכן פטור מרישום לפי סעיף 3 (א) (2) או סעיף 2 (ב) ל- FFIRA ולכן זכאי להגנה לפי סעיף 1 (ג) (1) (ב) (4 ) של מינהל המזון והתרופות האמריקני (FDA).

רשימת ההדברה האסורה של הסוכנות להגנת הסביבה האמריקאית קוראת להסיר אותם ממקורות המזון ולהימנע מפסולת מסוכנת בבתים

כל הכימיקלים טומנים בחובם סיכונים ואפילו גרגרי הדברה אורגניים אינם בטוחים ב 100%, אך ישנן דרכים למזער את סיכוני השימוש. פשוט עקוב אחר ההוראות שעל האריזה והשתמש בחומרי הדברה אורגניים בלבד, ולא בחומרי הדברה ממקורות אחרים, גם אם הם אינם מהווים סיכון.

חשוב לציין כי מוצר הדורש רישום EPA כהדברה אינו זהה למספר רישום EPA הנדרש לכל מוצרי ההדברה. אם אינך בטוח אם המכשיר שלך נדרש על ידי מספר הסניף של EPO, אתה יכול לבקש ייעוד מה- EPO.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

דילוג לתוכן