השתלת שיניים כמה זה עולה

זה מעלה את השאלה: כמה עולה השתלת שיניים והאם זה באמת נותן לך את התמורה הטובה ביותר לכסף כשאתה מקבל את זה? באופן לא מפתיע, אחת השאלות הגדולות ביותר שקובלות אצל רופאי השתלות ראלי היא כמה עולים השתלות שיניים. התשובה היא מספר פשוט כשמדובר בשאלות כמו "מה עולה שיניים מושתלות?"

בסופו של דבר

הדרך הטובה ביותר לקבוע כמה יעלה השתלת השיניים שלך היא פשוט לתאם פגישת ייעוץ. רופא השיניים שלך לא יוכל לספק לך את המחיר הסופי של השתלת שיניים בלי לבחון קודם את השיניים, החניכיים ועצם הלסת שלך, אך יתכן שהוא יהיה מוכן לתת לך "הערכת עלות להשתלות שיניים" במהלך הייעוץ, בתנאי שתקבל זה. ייתכן שתצטרך לשלם את העלות הממוצעת של השיניים החדשות שלך עכשיו, או שתשכח מהן ותשלם עליהן מאוחר יותר.

לפני שתמשיך, אתה רק צריך לדעת שהעלות הממוצעת של השתלת שיניים ועלותה יכולה להשתנות מעת לעת. בהמשך עוברים את תהליך התכנון, מה שעשוי לחסוך לכם כסף להליכי שיניים אחרים, כמו השתלות שיניים.
כדי לקרוא עוד בנושא של השתלת שיניים כמה זה עולה כדאי להעיף מבט ב- beyondsmile.co.il
כדי לקרוא עוד על השתלת שיניים כמה עולה והשתלת שיניים כמה זה עולה ניתן לגשת לאתר beyondsmile.co.il

עלות השתלת שיניים תלויה בגורמים רבים

כולל ההליך שמבצע רופא השיניים, מקום ביצוע הניתוח, החומר המשמש להשתלה עצמה וכמות ביטוח השיניים שיש ברשותכם. הגורם הגדול ביותר שישפיע על העלות הוא ללא ספק כמה שיניים אתה רוצה להחליף. בהתאם לכמות העבודה שנעשתה, העלות נעה בין 1,000 דולר להשתלת שיניים בודדת ועד 2500 דולר אם אתם זקוקים להשתלה דרך הפה. הוא יכלול את ההליכים שבהם מוחדרים השתלים, יחד עם החומר בו נעשה שימוש ופרטים אחרים כגון גודל, צורה וצורה של כל שתל.

סביר מאוד להניח כי שתלים דנטליים של ClearChoice עולים את זה כמו שתלים אחרים

אך לא ברור אם תשלם יותר אם יש לך את כל השירותים האלה תחת קורת גג אחת. העלות הממוצעת של השתלת שיניים לא בהכרח תעזור למטופלים לדעת מה זה יעלה עבורם באופן אינדיבידואלי.

כאמור לעיל

ישנם כמה חלקים של השתלת שיניים שניתן להוסיף יחד בכדי לתת לך את המחיר הכולל של השתלות שיניים. עלות השן היא סכום כל החלקים, כולל התוף, הכתר והשן המושתלים. המחיר הממוצע של השתלת שיניים משתנה אך נאמד ב -3,000 עד 4,500 דולר. האקדמיה האמריקאית לרפואת שיניים בשתלים מעניקה את העלות הממוצעת של השתלת שיניים בודדת כ -4,800 דולר. בהתאם לחומר המשמש להשתלת שיניים, העלות נעה בין 1,600 דולר ל -2,000 דולר לשתל. רופא שיניים יחיד מעריך כי שן מושתלת עולה בדרך כלל כ -4,800 דולר, בעלות כוללת של כ -5,300 דולר.

כאמור לעיל

עלות השתל תלויה במידה רבה בכמה גורמים שונים, אך ההבדל בין שתל בודד למספר שתלים והעלות הכוללת הם משמעותיים. עלות השתלות שיניים משתנה עקב מספר גורמים, כולל גודל השתל, האם תקבלו שתל אחד או יותר ואיזה סוג שיקום נדרש.

אם תתחיל לחקור את מחיר השתלות שיניים

תגלה שעלות שתל בודד יכולה לנוע בין 1,500 $ ל -6,000 $. אם תבדוק את מחירי השתלת השיניים שלך, ייתכן שתגלה שזה יכול לעלות 1500 דולר, או שתוכל להשיג מספר השתלות שיניים תמורת 50,000 דולר. כשהתחלתם לחקור את מחיר השתלות השיניים, תגלו שעלות השתלות בודדות יכולה לנוע בין 1,500 דולר למעל 4,200 דולר.

בעוד שהעלויות של השתלת שיניים לפני כן נוטות להיות גבוהות יותר מטיפולים דומים כמו גשרים וכתרים

יוקר המחיה של שתלים נמוך יותר. העלות הראשונית של השתלת מיני עשויה להיות מפתה, אך היא עשויה להתגלות פחות מפתה מכיוון שהעלויות לטווח הארוך גבוהות בהרבה בהשוואה להשתלות שיניים קונבנציונליות. למי שהביטוח שלו אינו מכסה אחוז קטן או פחות של שיניים מושתלות, אתה יכול לבקש מהם לתת לך הערכה של העלות הכוללת לשתל של 1,500 עד 6,000 דולר.

אם תוכנית השיניים שלך כוללת כיסוי להשתלות שיניים בפה

דאג שתקבל החזר כספי רב ככל האפשר לכיסוי עלות השתלים. שאל את הצוות שלך במהלך ההתייעצות כיצד CarePlus יכול לעזור לך בעלות השתלות שיניים. CDG אמנם אינו מכסה את כל העלות של השתלת שיניים, אך המענק החלקי שלה יכול להפוך את השתלים להרבה יותר משתלמים.

אם אתה שוקל השתלת שיניים או השתלת שיניים באזור בוורלי הילס

התקשר לצוות שלך כדי לשקול זאת. אם ברצונך לקבוע את עלות התותבת, קח את הצעד הראשון וקבע פגישה עם רופא שיניים בקרבתך להתייעצות בחינם עם CarePlus או עם רופא שיניים בשירות מלא.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

דילוג לתוכן