טיפים להשכרת ציוד הגברה לאירועים

מעולם לא היה קל יותר להבטיח לכם את ציוד השמע המושלם לאירועים. יש לכם את הצוות המיומן שיסייע לכם להבטיח גישה לכלי ה- A / O הנכונים כדי לגרום לאירוע העסקי או החברתי שלכם להיראות ולהיראות טוב וישנן אפשרויות השכרה ורכישה לכל מה שאתם צריכים כדי לוודא שתקבלו את הטוב ביותר עבור הכסף שלכם.

הצעד הראשון שעליך לבצע

הוא לקבוע איזה סוג אירוע אתה רוצה לארח וכיצד ציוד השמע משפיע עליו. מתכנני אירועים רבים מסתמכים על מהנדס סאונד או חברה אורקולית בכדי להתקין את המערכת, אך הבנת היסודות של מערכת הסאונד חשובה בכדי לוודא שתקבל את המיטב לאירוע שלך. לאחר הגדרת הגדרת השמע לאירוע, הכרת מצב הרוח, הנושא ותזמון וסוג ציוד השכרת השמע, כעת עליך להבין כיצד לנהל את הגדרת השמע שלך במהלך האירוע.

ייתכן שתידרש לשכור ציוד נוסף לאירוע שלך בהתאם לסוג האירוע שאתה רוצה להעלות

הצרכים שלך והציוד במקום שלך. כדי להתאים פלחי לקוחות שונים, אתה יכול לשכור חבילות במחירים שונים לאירועים שונים. לכנסים ואירועים, רכז את הציוד שלך עם פריטים נחוצים כגון שולחנות, כסאות, לקטרונים, מיקרופונים, מערכות כריזה, ציוד אורקולי, חשמל, פחי אשפה, אוהלים, שירותי אבטחה וכו '

אם אתה רק מתחיל העסק שלך להשכרת מסיבות

זה עוזר לקבל הזמנות לאירועים שכבר יש לך ביד. לבסוף, לבעלי אירועים יש מספר מוגבל של אירועים שהם יכולים לארגן ולנהל בהתאם לזמן ולמלאי, מה שהופך כמה הזמנות גדולות לאטרקטיביות יותר מכמה הזמנות קטנות יותר.

מתכנני אירועים רבים עובדים בתקציב מצומצם

וזה תלוי בך לעצב את צליל האירוע שלך. עומס יתר על מערכת הקול שלכם יכול להוביל למשוב שוחק ולעיוות שיכולים לעצבן את האנשים באירוע שלכם ולשלוח את המסר שאתם מתכננים לא מקצועיים ורעים.

לכן אני ממליץ על מעבד רמקולים מיוחד לכוון עדין של מערכות סאונד

תרצה רמקולים עם צליל חזק ותחתון שתוכל להשתמש בהם לכל דבר, החל מפגישות ועד מועדוני רוטרי מקומיים. מצד שני, אם אתה רוצה שאנשים ירקדו בזמן שאתה בחדר, תזדקק לכמה רמקולים גדולים באזור הריקודים כדי להבטיח שמוסיקה רועשת תניע אנשים לירכיים מבלי לשלוט בחלל האירוע כולו.
עבור מידע על ציוד הגברה לאירועים עליך לבקר באתר base.co.il

אם אתה משתמש ברמקולים פעילים או פסיביים ללא מגברים

כדאי להשקיע במעבד רמקולים. אם תבחר בעיצוב רמקול פסיבי, עליך להסתכל על המפרטים שסיפק היצרן כדי לקבוע את המגברים הנכונים. אם אתה משתמש רק ברמקולים פסיביים, עליך לדעת את עוצמת ההספק, העכבה והתנגדות אוהם.

חדשות טובות הן שחלק מהרמקולים לאירועי חברה מגיעים עם מגברים מובנים

כך שאם אתה מארח קונצרט של רד הוט צ'ילי פפרס במדיסון סקוור גארדן וזקוק להספק מספיק, אין לך מה לדאוג השכרת הרמקולים האלה. אתה יכול להשתמש במגברים מדורגים של 1/8 מבלי לחשוש לפגיעה ברמקולים שלך. סיורים רבים ומקומות גדולים כמו גם אירועי חברה משכירים מערכות כריזה גדולות, הכוללות טכנאי סאונד אחד או יותר מעובדי חברת השכרה.

בשלב התכנון של בניית מקום

מהנדסי סאונד יעבדו עם אדריכלים וקבלנים כדי להבטיח כי התכנון המוצע יכלול רמקולים ויספק למהנדסי סאונד מספיק מקום להתקנת ציוד שמע. חברות אודיו -ויזואליות ידועות ממליצות לדרוש מערכת מסך במה, מכיוון שהרמקולים שלה צריכים להיות רמקולים פרפורמטיביים שתוכננו כך שהמבצע יוכל לשמוע את שאלותיו מהקהל. רמקולים פעילים דורשים קלט ברמה קו, לכן אין להשתמש במגברים נפרדים כדי להפעיל אותם.

מספר הסאב וופר

רמקולים ומגברי תדרים נמוכים במועדונים תלוי בסוג המועדון, ז'אנר המוסיקה שמנגן די ג'יי חי וגודל המקום. בין אם מדובר בגאלה מפוארת עם רמקולים מעודנים להסתרת אורות המסיבה הגדולים ומוסיקה רועשת, או רמקול גדול עם הפקות מגה -הרץ, ניתן לספק בידור באירוע שלכם. שלב רמקול פעיל QSC K12 1000 W עם מגה -הרץ או השכרת סאב QSC Kw181 שלנו, והאירוע שלך יקבל מערכת שמע מתאימה למועדוני לילה.

זכור להגיש בקשה לקבלת רשות להעצים את המוסיקה והקול שלך בעת יצירת האירוע שלך על קו החוף, ולהשלים את מדריך תכנון האירועים 360 והפורמליות.

במילים פשוטות

הבחירה בהשכרת סאונד חי היא על כל הציוד שגורם למוזיקה שלך לזרוח. רמקולים, סאב וופרים, ערבוב שולחנות, מסכים, מיקרופונים – כל זה תוכלו למצוא במבחר שלנו. עבור כל סוג מערכת קול, דפדפן אינטרנט מספק תוצאות לרמקולים ולמיקרופונים המציינים וואט, הרץ וכל מיני מדידות שונות של הספק ומשרעת.

חלק מהיצרנים מציעים הגדרת עיכוב זמן עבור הרמקולים שלך, ותוכל להשתמש בהם לתזמון את החלק העליון של המשנה. זה שימושי כדי לקבוע את מיקום הרמקולים כך שתוכל להסיט את הצליל מגבולות כגון קירות ותקרות.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

דילוג לתוכן