להפוך באנג לנקי

כדי למקסם את החוויה שלך עם קנאביס, אתה יכול להחליף את מי הבאנג שלך בין הפעלות או לטהר אותם פעם או פעמיים בשבוע, תלוי בתדירות השימוש שלך. אם באנג משומש עם מים נראה נקי, טוב לשפוך אותו לטמיון ולהתחיל מחדש.

שפכו את המים הישנים והבאנג לתוך הכיור והתחילו מחדש עד שהבאנג נקי לחלוטין. לנער את הפתרון ואתה צריך לנקות במהירות את הבאנג שלך במים חמים.

שלב זה עשוי להיות נחוץ ובין אם לא תלוי בכמה מלוכלכים אתה עושה את הבאנג שלך

אך אם תיתן לו לספוג, יעילות האלכוהול בניקוי הכוס שלך תשתפר. ניתן לנקות כוס במים ובאנג עם שטיפה מהירה, השרייה חזקה או ניקוי עמוק עם אלכוהול איזופרופיל. אם אתה מעדיף שיטת ניקוי מהירה יותר, אתה יכול מיקרוגל את האלכוהול האיזופיל בכלי נפרד ולשפוך אותו לתוך הבאנגס שלך.

זרוק את אותה תערובת אלכוהול מלח ושטוף את רכיבי הבאנג (גדולים וקטנים) במים חמים

השיטה הנפוצה לניקוי באנג זכוכית באלכוהול היא שימוש בלימון ובמים רותחים. שיטה פשוטה יותר היא לנקות את הבאנג בעזרת חוגה שעשויה מנוזל כביסה ומים חמים.

המטרה

היא למנוע ממי הבאנג שלך להיות גסים ולשמור על עובש. אתה יכול גם לעשות זאת עם חתיכות קטנות של השקית שלך ולנער את הבאנג עד שתמיסת האלכוהול / מלח מועברת מפני השטח. לא משנה באיזו שיטת ניקוי אתה בוחר ללטש את הבאנגים שלך, היו פרואקטיביים והגנו על הריאות שלכם בעזרת מסנן שלום לפה לסנן שרף וזפת מזיקים.

רוב חובבי הבאנג המנוסים ממליצים על שני דברים פשוטים לניקוי צינורות מים

99 אחוז אלכוהול איזופרופיל ומלח סלעים. בחלק זה אנו מפרקים את השיטות השונות בהן אתה יכול להשתמש לניקוי הבאנגלים שלך עם אלכוהול. שתי השיטות הטובות ביותר לניקוי הבאנג ערכת ניקוי באנג היא אופציה נהדרת לניקוי נרגילה, אך אין מוצר אחד שיכול לעשות הכל.

לדברי מומחים

תערובת של מלח ואלכוהול איזופרופיל המתאימה ביותר לניקוי צ'אק ותמיסת הניקוי הספציפית שלו. כפי שצוין לעיל, אלכוהול ומלח אינם מומלצים לניקוי הבאנגים שלך, מכיוון שהם אינם מכילים אותה כמות של VOC ומכילים מלח ים גס, שאין לו השפעה הרסנית או שוחקת על נרגילת הבאנגס שלך. באשר לתמיסת הניקוי עצמה, מומלץ להוסיף לתמיסה את כמות המים המומלצת, לשפוך אותה לפתח העצם, לאטום את תערובת האלכוהול ולהשליך אותה לפינוי הפסולת המקומית או הממלכתית המיועדת, דבר שניתן לעשות זאת באינטרנט.

אם אתה קונה פתרון ניקוי ספציפי לבאנג

אלכוהול איזופרופיל או מלח הם ההימור הטוב והזול ביותר. אתה יכול גם לקנות תערובות בחנויות המבטיחות לנקות את הבאנג שלך, או שאתה יכול להשתמש בשילוב של אלכוהול ומלח, כל עוד הם מנקים אותם כראוי.

הוסף שתי טיפות מים לפני השימוש בו לעישון

כדי למנוע היווצרות שרף דק בחלק הפנימי של תבנית הבאנג שלך. כאמצעי מניעה בטוח ויעיל, הוסיפו כמה טיפות מיץ לימון למים שלכם (לעולם לא יותר ממה שאתם רוצים עשן לימון) ותנו לאנזימים במיץ הלימון לסייע במניעת הצטברות שרף ולריח המים הטריים.
עבור עוד פרטים נוספים על grunge off ולהפוך באנג לנקי באפשרותך להעיף מבט ב- popa-rg.co.il

העניין

הוא שאם אתה לא מנקה את הבאנג שלך באופן קבוע, ריר השרף ממי באנג מלוכלכים (או מקור אחר של טומאה) יכול להתחיל לתת לו טעם משלו. ניתן להשתמש במי ברז כדי לסנן את העשן, או להפוך את שלפוחית השתן שלך למערה מטונפת אם תרוקן את החלק שלך מספיק עמוק כדי לנקות אותו. מי הבאנגס שלך צריכים להיות נקיים, אך מים מבאנג מלוכלך נראים חומים-ירוקים ומדביקים את השרף לזכוכית.

באנג נקי

הוא דבר משמח, ולא מדובר רק בניקוי באנג המים שלך, אלא בשמירה עליו לאורך זמן בשיטה הנכונה לניקוי הבאנג שלך. משתמשים רבים מעדיפים ללמוד כיצד לנקות באנג זכוכית באלכוהול. רוב המקורות והניסיון האישי שלנו אומרים שניקיון הבאנג שלך עם אלכוהול איזופרופיל הוא השיטה הקלה והזולה בהחלט.

מנקות זכוכית קשות יותר לניקוי בשל כמות עצומה של הצטברות השרף, אך יש להן גם תכונות סינון מורכבות יותר. אחד היתרונות של באנג הוא שהוא אינו מכיל חומרים מזיקים, אותם ניתן להשיג באמצעות סינון וניקוי במים.

בין אם אתה דן עם הרופא שלך איזה סוג של מריחואנה רפואית המתאים לך ביותר (אינדיקה

סאטיבה, זנים היברידיים או כלאיים), הדיון יהיה מכריע לגבי דרכי ניקוי הבאנג שלך ושיטת הבחירה במריחואנה רפואית. להשתמש. אין מהומה באיזו שיטה אתה משתמש לניקוי הבאנגים שלך עם חיידקי הפחתת הפה 5,924 שתף ב- Bong, אך עליך לוודא כי אינך שואף שרף או זפת, בכל פעם שאתה מושך את עיצוב Mouthpeace.

 

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

דילוג לתוכן