מה ההבדל בין קוסם למבוגרים לקוסם רגיל?

הבדל את הקהל שלך עם הסוג המתאים של קוסמים מקצועיים עבורך

ההבדל בין קוסם מבוגר לקוסם רגיל הוא בביצועים שלהם. קוסמים מבוגרים הם יותר מסוכנים, בעוד שקוסמים רגילים ידידותיים יותר למשפחה.

קוסמים מבוגרים אינם מיועדים לכולם. הם יכולים להיות מסוכנים מדי עבור קהלים מסוימים, אבל גם מאולפים מדי עבור אחרים. קוסמים רגילים יכולים להיות אופציה טובה יותר אם אתה רוצה לערוך מופע ידידותי למשפחה.

בעולם הקסמים ישנם שני סוגים של קוסמים. הסוג הראשון הוא קוסם הילדים. קוסמים אלו נוהגים להופיע לילדים במסיבות ימי הולדת ואירועים אחרים. הם משתמשים בהרבה הומור, טיפשות והשתתפות הקהל באקט שלהם כדי להפוך אותו לבדר לילדים. הסוג השני הוא קוסם המסיבות שמופיע באירועים למבוגרים בלבד כמו מסיבות חברה או חתונות. הקוסמים האלה נוטים יותר לעשות אשליות מנומסות ותעלולי קלפים שמבוגרים ייהנו מהם יותר ממה שילדים ייהנו מכיוון שהם מורכבים יותר ודורשים יותר מיומנות.

מהו קוסם למבוגרים?

קוסם למבוגרים הוא סוג של אשליות שמבצע קסמים לקהל בוגר.

קוסמים מבוגרים בדרך כלל מופיעים בברים, מועדוני לילה או מקומות אחרים שבהם מוגש אלכוהול.

קוסמים מבוגרים נקראים פעמים רבות להופיע במסיבות רווקים ורווקות. הם נשכרים גם לימי הולדת, ימי נישואין וחגיגות אחרות המיועדות למבוגרים.

קוסמים מבוגרים רבים משתמשים בסגנון ביצוע מסוכן או עצבני כדי לתבל את המעשה שלהם.

קוסם למבוגרים הוא פרפורמר המתמחה בביצוע קסמים כדי לשעשע מבוגרים. המונח "מבוגר" משמש כדי להבדיל בין מבצעים אלו לבין קוסמים המופיעים לילדים.

קוסם רגיל הוא כזה שמבצע קסמים על מנת לבדר ילדים ומבוגרים.

מדוע קוסמים לובשים חליפות שחורות?

למעשה שם נוסף לפרפורמר הזה הוא אמן חושים. ובניגוד  לקוסם רגיל הוא שהראשון מתמחה בביצוע אשליות למבוגרים ואילו השני מבצע אשליות לילדים.

קוסמים לובשים חליפות שחורות כי הן נראות יותר על הבמה וזה גורם להן להיראות מקצועיות יותר.

קוסם רגיל ילבש חליפה לבנה כדי להיראות יותר נגיש ואישי. הם לובשים חליפה לבנה כדי להראות שהם לא מסתירים דבר מהקהל. זאת בניגוד לקוסם מבוגר שלובש שחור כדי להיראות מסתורי ומפתה. הצבע השחור משמש גם כדי להפוך את ההופעה לדרמטית יותר.

החליפה השחורה מזוהה עם קוסמים במשך זמן רב, החל משנות ה-1800, כאשר היא נלבשה על ידי אשליות כמו הודיני, בלקסטון ות'רסטון.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

דילוג לתוכן