מזון מומלץ לכלבים

ריכזתי רשימה של עצות, עובדות ודברים שאני יודע על אוכל לכלבים, בריאות כלבים והתנהגות כלבים. במדריך זה תוכלו למצוא עצות לגבי מה שתוכלו לעשות בכדי לזכור מה הכלב שלכם זקוק באוכל שלו ועוד.

אני ממליץ על המזון הטוב ביותר לכלבים לצרכי התזונה הספציפיים של הכלב שלך על סמך סקירה וניתוח תזונתי

כאשר אתה מסתכל על הסקירה הכללית, עליך בהחלט לבקר במינהל המזון והתרופות (FDA) ובמחלקת החקלאות האמריקאית (USDA) לקבלת פרטים והמלצות נוספות. חפש המלצות על התווית ובחר מתוך מגוון רחב של מזון לכלבים הזמין בארה"ב, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. אם אתה מאכיל את הכלב שלך במזון יבש, מורגן ממליץ להוסיף טופר כדי להרחיב את מגוון החומרים המזינים שאתה נותן לו לאכול. בדוק את אריזות המזון לכלבים שבחרת, מכיוון שהוא נותן לך מדיניות הזנה שתאמר לך כמה להאכיל אותו בהתאם לגודלו.

אם יש לך כלב שהוא אוכל בררן מאוד

מומלץ לשים מזון לכלבים רטוב או שמור בלחם הכלבים, אך שוחח עם הווטרינר שלך על המלצות. בלי קשר, הדרך הבטוחה ביותר למצוא את הנתחים הטובים ביותר לכלב שלך היא ללמוד מה צריך לכלול אוכל בריא לכלבים. שקול אוכל כלבים טרי, שהוא אוכל טרי שגופך פירק והוציא ממנו חומרים מזינים, ולא דיאטת מעצבים מעובדת.
לעוד פרטים אודות חנות חיות ברחובות ומזון מומלץ לכלבים מומלץ להעיף מבט ב- hai-bar.co.il

אם הכלב שלך אובחן כחולה באלרגיה למזון או בחוסר סובלנות לתבואה

אל תפחד להאכיל במזון כלבים בדגן. אם אתה מגלה שהכלבים שלך רגישים לתירס, חיטה או דגנים אחרים, ייתכן שלא מומלץ מזון לכלבים נטול דגנים. שוחח עם הוטרינר שלך כדי לקבל המלצה אם לכלול דגנים בתזונת מזון לכלבים ללא דגנים.

אתה יכול להציע לווטרינר שלך

מותג מזון לכלבים מומלץ המתאים ביותר לצרכי הכלב שלך, אך גם תוספים נוספים שכלבך עשוי להזדקק להם שלא ניתן לענות עליהם על ידי מזון לכלבים בלבד. באופן כללי, מזון יבש איכותי לכלבים המכיל כמויות גבוהות של חלבון, סיבים, ויטמינים, מינרלים וחומרים מזינים אחרים הוא הבחירה הטובה ביותר. אם אינך בטוח אם יש מזון רטוב טוב לכלבך שתלוי רק במזון יבש לכלבים, שאל את הווטרינר שלך מה רמת המזון המתאימה לו. שוחח עם הווטרינר או הווטרינר שלך על בחירות בריאות עבורך ועבור חיית המחמד שלך. כמו תמיד, מומלץ להתייעץ עם וטרינר לפני שבוחרים כל סוג של מזון יבש או רטוב או כל סוג של מזון לחיות מחמד.

הווטרינר שלך יכול לעזור לך לקבוע את הכמות הנכונה של קלוריות שמזון כלבים טוב לקשישים מספק לכלב שלך

שקול לדבר עם הוטרינר שלך על הכלבים שלך "צרכים תזונתיים מיוחדים לפני שאתה צולל למזון לכלבים ללא דגנים. צור מזון לכלבים בריא בהתאמה אישית: לחץ כאן כדי להשתמש במבחר המוצרים שלנו כדי למצוא את המזון הבריא ביותר לכלבך. – — דבר אחד שאנחנו תמיד מזכירים הוא שלמרות שיש לנו רשימה של וטרינרים – מותגי מזון לכלבים מאושרים – לכל כלב בודד יש צרכים ספציפיים, כך שאין התאמה בגודל יחיד – כל מה שקשור לאוכל לכלבים ומזון לכלבים. אין מותג מזון בריא לכלבים "בריא" מכיוון שכלבים בודדים מגיבים באופן שונה למזון כלבים אחר. רשימה זו הינה אוסף של מותגי מזון לכלבים המומלצים על ידי הווטרינר שלך, אך עדיף לבחור את המזון הטוב ביותר לצרכים התזונתיים הספציפיים של כלבך. חברות גם נושאות מזון לגורים מנוסח במיוחד, מה שמקל עליכם להגביל את בחירותיכם.

אם אינכם רוצים להתחייב להאכיל את כלבכם גולמי לחלוטין או קפוא

אפשרות אחרת היא להציג דבר מוגבל תזונה מחודשת. ניתן לאכול מזון משומר או מיובש, בעוד שתערובת תפורה של מזון לכלבים (כולל מזון כלבים גולמי) עונה על צרכיו התזונתיים הספציפיים של הכלב. אפשרות נוספת שיש לקחת בחשבון היא האכלה של תערובת של מזון כלבים רטוב ויבש בכדי לספק לכלביכם תזונה מעוגלת העונה על כל מיני צרכים, שכן למזון לכלבים רטוב או יבש יש יתרונות רבים.

מזון טוב לכלבים מכיל שילוב של מרכיבים מכיוון שהוא מכיל גרסה איכותית של כל מרכיב

הוא עושה זאת מכיוון שהוא מתאים למערכת העיכול של כלבכם, והוא מכיל את הגרסאות האיכותיות ביותר של מרכיבים המתאימים למערכת העיכול שלו. הנה כמה טיפים להכנת אוכל לכלבים בבית, כמו גם הנחיות ספציפיות שיעזרו לך להבטיח כי המזון והתזונה של הכלב שלך עונים על צרכי הכלב האישי שלך. מרכיבים עשירים בחומרים מזינים כגון אגוזים, זרעים, אגוזים וזרעים הם תוספת נהדרת לכל מזון לכלבים, בין אם אתם מאכילים אותם ארוזים ובין אם לא. שקול להוסיף אותם למזון הכלבים שלך ובדוק במתכוני המזון לכלבים שלנו עבור מגוון סוגים שונים של מזון לכלבים. למידע נוסף על המרכיבים של אוכל טוב לכלבים, אנו מסבירים כאן את פירוט המרכיבים למזון לכלבים.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

דילוג לתוכן