מקום לאירועים עסקיים

בשינוי משמעותי עבור תעשיית האירועים, קמפיין חדש לעיצוב אירועים מסייע למפגשי פגישות ואירועים בינלאומיים לחשוב מחדש כיצד מדינות מסתגלות באופן יצירתי לתמריצים הרגילים החדשים לאירועים עסקיים. MeetGB Virtual היא פלטפורמה מקוונת למארגני אירועים בינלאומיים כדי לגלות את האירועים העסקיים הטובים ביותר בארצותיהם. האתר הושק במטרה להעלות את המודעות לחשיבות האירועים כגורם מפתח בהתפתחות הכלכלית של מדינה.

בתגובה להשפעה שהייתה ל- COVID-19 על תעשיית האירועים, MeetEngland ארגנה סדרת סדנאות עם בלוג מנהל האירועים, חלק מ- Skift, בכדי לחקור כיצד אנשי מקצוע באירועים יכולים לשמור על בריאותם הנפשית בזמנים של מַשׁבֵּר.

שלב אחר שלב אנו בוחנים כיצד להתחיל אירוע במקום שלך

החל מיסודות התכנון וכלה בהיבטים החשובים ביותר בניהול האירועים. לאחר שאספתם את הכלים והאירועים לשיווק החברה שלכם, תוכלו להשתתף באירוע בעצמכם, בו אתם רוצים להשתמש כשיטת שיווק.

בנוסף למקום עצמו, חשוב לשקול היכן האירוע צריך להתקיים, כגון במלון, במסעדה או במרכז כנסים ובמקומות אחרים.

בדוק באינטרנט או התקשר

כדי לראות אם מוצעים מקומות דומים אחרים באזור שלך לאירוע שלך. התחל את החיפוש באתר 10 המקומות שלנו, המאפשר לך להשוות בין חדרי אירועים ממיקום אחד למשנהו. אנו ממליצים לך גם להשתמש בתכונה "מיקומי חיפוש" כדי לגלות אילו מקומות מתאימים לך ביותר. אם אתם מחפשים השכרת פגישות במיקום ספציפי, תוכלו להשתמש בפונקציית החיפוש שלנו כדי לחפש מיקומי פגישות שונים עבור חברות בערים ובמדינות.

אלפי אירועים מתקיימים מדי שנה, ותוכלו לגלוש בשוק האירועים האוצר שלנו עם יותר מ -1,000 אירועים לאירועים עסקיים. ראשית, מצא אירועים מקומיים קטנים וגדולים יותר הדורשים ניסיון מיוחד בתכנון האירועים.

היכן שאולי תוכלו לארח אירוע בחינם או בעלות נמוכה, כולל אירועים באזורכם, כגון אירועים במסעדות מקומיות, ברים ומקומות אחרים.

מדרכות יכולות להיות מקום נהדר לפגוש את חברי הקהילה שלך ולהציג בפניהם את ההיצע העסקי שלך

המשמעות היא השתתפות באירועי נטוורקינג, ארגון חדרים פתוחים עם ספקים מקומיים, או נוכחות בירידים ואירועים רלוונטיים בתעשייה. אמנם אתה יכול לרכוש את הכישורים הדרושים לך כדי להשתתף באירוע גדול בהרבה באירוע מקומי קטן בעיר מגוריך, אך ניהול עסק משלך מחייב אותך להיות נוח וחברתי באופן אישי. מניסיוני, אתה בהחלט צריך להשיג אחת עם אפשרויות הרשמה ולשפר את חוויית המשתתפים שלך באירוע.

כשאתה מארגן אירוע במקום שאיננו מארח לעתים קרובות

נסה להבין כיצד צוות השירות תומך ומקצועי. מומחי אירועים ימצאו את המקום המושלם לאירוע שלכם, ללא עלות עבורכם. מיקום זה מציע מגוון רחב של אירועים, החל מפגישות עסקיות ועד אירועים עסקיים ועד אירועים פרטיים. בין אם יש לכם אירועי חברה גדולים או מפגשים קטנים, אנו יכולים לעזור לכם למצוא את מרחב האירועים המתאים ביותר לצרכים שלכם. בין אם אתם מחפשים את המקום המושלם לאירוע הבא שלכם, איך תמצאו את חדר הישיבות המתאים לעסקים? תכנון אירוע חברה יכול להיות מלחיץ לפעמים, בין אם יש לכם אירוע חברה גדול או מפגש קטן, תמיד כדאי לחפש. קל לחזות חתונות, בעוד שאירועי חברה משתנים מאוד מבחינת בידור, הגינות ואורחים התואמים את הנושא. מה שהמקום דורש תלוי באירוע, אז בחרו את המקום המתאים כדי להבטיח שהאירוע שלכם יהיה מוצלח, בין אם זה עבור עובדים, לקוחות, משפחות, חברים או אפילו בני משפחה.

אם אתם מחפשים מקום אופנתי שלא נגיש לכולם, בחרו את האירוע הבא בבית מפואר. אם אולם קונצרטים קטן נפתח, מומלץ לבחון את המקומות המתחרים.

האירועים הגדולים שמתקיימים כאן הם שילוב של אירועים עסקיים כמו כנסים, פגישות עסקיות וארוחות צהריים עסקיות. האווירה היא שילוב של בית ספר ישן, בית ספר ישן ומודרני, עם תחושה חזקה של היסטוריה ומסורת.

עבור מארגני הפגישות

התאמת המקום היא בראש סדר העדיפויות וההצלחה תלויה במידה רבה במתקנים, אטרקציות ומיקום. Meetup הוא גם מפנה נהדר לקהלים רלוונטיים באזור, מכיוון שהם מציעים מגוון אירועים מקוונים. אם אתם מארגנים פגישה עסקית, ארוחת צהריים עסקית או אירוע לעסק שלכם, חלון הראווה מספק את המרחב הדרוש לכם. תוכלו להתחבר לחלל האירועים כדי למצוא מקום שמתאים לצרכים שלכם, אך ההצלחה של אירוע זה תלויה במידה רבה במתקנים ובאטרקציות במיקומכם!

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

דילוג לתוכן