מקום לאירוע חברה

תכנון אירוע ארגוני יכול להיות מלחיץ לפעמים, אך בפוסט זה אנו נותנים לך 21 דרכים קלות למצוא את מרחב הפגישות המתאים לך ולעסק שלך בניו יורק. בין אם אתם מתכננים פגישה עסקית, אירוע חברה או אפילו מסיבה פרטית, צוות הגג של Tribeca עומד לרשותכם בכל שאלה. מומחי האירועים שלנו ימצאו את המקום המושלם לאירוע שלכם – והכל בחינם. אנו עוזרים לכם למצוא את החדר הטוב ביותר לאירועי חברה המתאימים לצרכים שלכם, ואנו אומרים לכם כיצד למצוא את החדר המתאים לאירועי חברה.

עיין בשוק האירועים שאצרנו ומצא אירועים מקומיים דומים או ראה היכן אתה יכול לארח את האירוע שלך באתרים המפרטים אירועים עבורך.

כדי להישאר נאמנים לחברה שלך, בחר בקטגוריה תכנון אירועים ושירותי אירועים מקבוצת החברות והמקומות המקומיים. בחר מקום המתמחה באירוח אירועים עסקיים כגון פגישות עסקיות, כנסים ואירועי חברה. אם המקום שלכם מכוון למוזיקה חיה, בחרו בקטגוריית אולם הקונצרטים מקבוצת המוסיקה המקומית שלנו "חברות ומקומות" עבור מקום המתמקד במוזיקה ובידור חי. זה אומר השתתפות באירועי נטוורקינג, ארגון חדרי בית פתוח עם ספקים מקומיים, נוכחות בירידים ואירועי ענף רלוונטיים, ונטוורקינג באופן אישי. לאחר שהוכחתם את כישוריכם באופן מקוון, תוכלו להכניס כסף למסיבות ואירועים המציגים את כישוריכם ועיצוב אירועים לפי טעמכם – מדוע כדאי לערוך את החתונה הגדולה או האירוע הארגוני שלכם במיקום זה. הנה כמה טיפים לשיווק המקום שלך כדי להגדיל את הנוכחות שלך, למשוך מתכנני אירועים עסקיים ולהגדיל את ההכנסות העסקיות שלך. קרא עוד על מתכנני אירועים המחפשים מקום והורד את המדריך החינמי שלנו למיקומי אירועים לשיווק לתכנון אירועים ארגוניים.

באפשרותך להתחיל בחיפוש אחר מרחב האירועים הבא של החברה שלך על ידי חיפוש בחברי Unique Venues

המתמחים באירוח אירועים עסקיים. אם אתם מחפשים מקום שמציע חתונות, קונצרטים או סתם אירועים חברתיים, או אם אתם מוצאים תענוג לקרב בין אנשים, זה מיזם שכדאי לכם לשקול. אנו ממליצים לך להשתמש בו בכל האירועים שלך כדי לגלות אילו מקומות מתאימים לך ביותר. חפש בבסיס הנתונים שלנו של למעלה מ -1,000 מקומות כדי למצוא את המקום המושלם לאירוע הבא שלך.

התחברנו לכמה מהמקומות היוקרתיים בעולם, כולל ניו יורק, לונדון, פריז, ברלין ולונדון, כדי ליצור מבצעים וחבילות נהדרות עבורכם.

אם אתם מחפשים מקום אופנתי שאינו נגיש לכולם

חפשו אירועי חברה הנערכים בבתים מפוארים ובווילות. ארגון אירוע חברה בבית מפואר או בוילה יכול להעניק לאירוע שלכם נגיעה מיוחדת. לאחר מכן, שקול מגורים פרטיים בניגוד למלון רשת והתיישב על המפה לארח סוג של אירוע חברה – או יותר. אם האירוע הבא שלכם יתקיים במלון ממשלתי, תוכלו לארח אותו גם באחד המלונות היוקרתיים בעולם.

לאירועים מקומיים

מקום המספק מרחק סביר מביתם של משתתפים פוטנציאליים הוא הבחירה הטובה ביותר לאירוע ועשוי לייצר יותר מכירת כרטיסים. לאירוע המקומי שלך, ייתכן שאתה מחפש מיקום קרוב למרכז עסקים מקומי, לבניין משרדים או לפארק משרדים. כחבר בקבוצת רשת שיכולה לצפות בקשר לקבוצה שלך, עליך להיות בטוח למשוך אירועי רשת נוספים למקום שלך.

יישום אסטרטגיה שיווקית שמתאימה לך יכול לעזור לך למשוך עסקים מקומיים קטנים יותר. זה יכול גם למשוך מתכנני אירועים לחברות שנוטות לתקציב גדול בהרבה.

אם אתה מנהל מקום קטן שמארח אירועים מיוחדים

הפצת מידע על המקום שלך צריכה להיות בראש סדר העדיפויות העסקי שלך. אם אתם מתכננים אירוע מיוחד, כמו מסיבת יום הולדת, חתונה או אירוע מיוחד אחר, עליכם לוודא שהמקום מתאים לאירוע. תלוי בסוג האירוע שאתה מתכנן, אתה עלול לגלות שאתה צריך להיות גמיש בתאריכי האירוע שלך אם יש מקום גמיש או אם יש לך מקום שתרצה לקיים ואם כן, מה זה.

תקציב הוא גורם חשוב שאין להתעלם ממנו בעת הזמנת מקום לפגישה או לאירוע, במיוחד אם מדובר באירוע מיוחד.

סקר שנערך לאחרונה על ידי EventMB מצא כי 47% מתכנני האירועים מאמינים שהמקום משפיע אם המשתתפים משתתפים באירוע או לא

זה כנראה לא זעזוע שאחד הגורמים החשובים ביותר בבחירת חדר ישיבות, על פי הסקר, הוא המחיר. בסקר מיוחד של מתכנני אירועים, המקומות דורגו במקום הראשון בתכנון האירועים שלהם. מקום מדהים יכול לקחת את המארגנים לרמה חדשה לגמרי מבחינת חוויה, יצירתיות ויצירתיות. ניתן לערוך חגיגות חברה בעיצוב מודרני התואם את נושא האירוע שלכם, עם מסורת הפוגשת מודרניות או מסיבת חברה בסגנון בית ספר ישן עם קישוטים מודרניים העומדים במסורת.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

דילוג לתוכן