מקום לאירוע קטן

הסתמך על מקומות קטנים בעיר שלך כדי להוסיף נופך מיוחד ליום הגדול שלך. ייתכן שתרצה לשקול לארגן את האירוע שלך במיקום חדש ולהזמין לקוחות פוטנציאליים לצפות במרחב. שקול כמה אתה צריך לשלם עבור המקום הנכון וכמה מקום יש לך. לאחר שמצאתם את המקום הנכון, תוכלו לבחון את השירותים האחרים שהמקום מציע ולהחליט מה הם מציעים.

כשתגיע למקום תיצור קשר עם אחד ממנהלי האירועים ויהיה לך טוב ללכת

אינטרנט, ודא שהמיקום שלך מופעל ואתה רק צריך להיכנס לאתר כדי לקבל את Deets שלך ללא מאמץ. אתם יודעים מה חשוב, היכנסו לאתר שלהם, קבלו רשימה של המקומות האהובים עליכם בהם תוכלו לארגן כל מיני אירועים קטנים על פי רצונכם. היכנס לאתרים והיכנס לאתרי האינטרנט שלהם כדי לברר את כל הפרטים על האירוע שלך, כגון מיקום, מחיר ופרטים אחרים.

בנוסף ללוגיסטיקה לאירועים

תוכלו להשתמש במרחב כדי ליצור אווירה ולהפוך את המיקום עצמו לנקודת מכירה. מקום נהדר אמור לעבוד אתכם על מחיר ואף להציע לכם הנחות על בסיס גודל האירוע שלכם וסוג האירוע. עבור אירועים במקומות אחרים בנכס עליכם להתקשר אליהם בכתובת [email protected] ולשלם 5,000 דולר לפחות.

הדבר האחרון שיש לזכור כשאתה מנהל מקום

הוא שהמטרה שלך היא לוודא שלכולם תהיה חוויה טובה. אם אתה רוצה להפוך את העסק שלך למוצלח, אתה צריך להתאמץ, והקמת מקום לא מתאימה לכל אחד. בין אם אתם מחפשים מקום לחתונה, אולם קונצרטים או סתם אירוע חברתי, אם אתם נהנים להפגיש אנשים, זהו מיזם שכדאי לכם לשקול.

אם האירוע שלכם נמצא במיקום מרכזי, מועדי המענה וההשתתפות בפועל ביום האירוע יעזרו, אך וודאו שלא מדובר באירוע דומה המותאם לרצון הקהל (או הענף) שלכם.

בבחירת הגודל הטוב ביותר לאירוע שלכם

חפשו חדר שיכול להכיל את המספר המרבי של האורחים שאתם חושבים שתוכלו להשוויץ בו. לדוגמא, אם החלטת שיהיה לך חדר גדול יותר, בדוק כיצד הוא היה מתנהג אם היית צריך לבחור בין חדר גדול יותר או קטן יותר.

לדוגמא, אם אתה מתמקד בחתונה, ייתכן שתרצה חדר שבו מסיבת הכלות תוכל להכין. בזמן שדיברנו על אירועים, נוכל לבחור בין כמה מקומות חתונה קטנים בגוואתי, שבהחלט יוסיפו הרבה נגיעות מיוחדות ליום הגדול שלך.

הבא הוא בעיר גוואתי, שם לא תהיה שום בעיה למצוא מקום נעים וקטן.

באופן לא מפתיע

המיקום הוא אלמנט חשוב שאמור להשפיע על המקום בו אתה מזמין את מרחב האירועים שלך בניו יורק. מיקום הבניין יכול להיות בגודל קבוע בעסק שלך, מכיוון שאתה יכול לשלוט כיצד להתאים אישית את החלל, איזה סוג אירועים ברצונך לארח ואפילו את האוכל שאתה מכין. אם אתם רוצים לפתוח חדר אירועים לקייטרינג, התוצאה הסופית היא שתובילו את מסיבת הערב. תלוי בסוג האירוע אותו אתם מתכננים, אתם עלולים לגלות שכדי להשיג את המקום הרצוי, תוכלו להתגמש בתאריכי האירוע שלכם ולהיות גמישים עם המקום שלכם בנוסף לתאריכים שאתם רוצים.

העלות של אירוע מגיעה הרבה יותר מוקדם בתהליך לאירוע קטן

אך ישנן דרכים רבות להרחיב אותו לאירוע בינוני עוד לפני שתתחיל. מאוחר יותר, טעות עשויה להיות אסון עבור העסק שלך, שבו אתה עלול לאבד היבט אחד של האירוע שלך מבחינת משא ומתן ותמחור, וזה אחד המרכיבים החשובים ביותר באירוע מוצלח בניו יורק: המקום.

במיוחד באירועים קטנים זה יכול להיות אתגר גדול למצוא חדר לא גדול מדי ולא קטן מדי. אף על פי שהתכנסות קטנה עשויה להיות פחות מ -10,000 מטרים רבועים של שטח בחדר גדול, האירוע שלך לא צריך להיות גדול, כפי שמוסבר להלן.

אם אתם מתכננים מפגש משפחתי או סתם אדם מאושר שהתנדב לארגן נסיגה ארגונית

זה יכול להיות קשה למצוא את המקום המושלם לקבוצה קטנה, במיוחד כשמדובר באוכל. בחירת מקום מורכבת עוד יותר ברגע שמבינים שהמקום הוא לא רק מקום בו אנשים יכולים לשבת בזמן שמישהו מדבר על הבמה. אם החדר היה במלון שיכול להיות בו אירועים מרובים או אולם אירועים, ייתכן שהמשתתפים יתקשו למצוא אירוע. אם אתם מארחים אירועים שבהם יתכנו אורחים מהעיר, וודאו שהאירוע שלכם קרוב למקום האירוח.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

דילוג לתוכן