מקומות מיוחדים לאירוע חתונה

אני אראה לך את מקומות החתונה הטובים ביותר בניו ג'רזי, כי זה מה שאני עושה. כאן לא תמצאו בשום סדר מסוים מדוע אני כל כך אוהבת את כולם, ונהנית לדפדף ברשימת המקומות הטובים ביותר לחתונה שלכם בניו יורק, לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו, שיקגו ועוד. יש כאן כל כך הרבה מקומות נהדרים לבחירה, אז הקפד להכניס אותם לרשימת האורחים שלך ואל תחמיץ שום דבר.
למידע נוסף אודות מקום לאירוע חתונה ומקומות מיוחדים לאירוע חתונה מומלץ לגלוש לאתר haifa-stadium.co.il

לקבלת רעיונות נוספים כיצד למשוך מתכננים וזוגות

ראה את פוסט הבלוג שלי "הזמנת היום המיוחד שלך בסטודיו החתונה הטובים ביותר בניו ג'רזי המופיעים בספרייה העסקית שלי", המפרט מה זוגות רוצים במקום חתונה ונותן זה ניסיון. אני אשקול מחדש את הרעיון של חתונה על חוף הים ואדבר עם הסוכן שלי בנושא, והיא תעזור לך לבחור מקום או אתר נופש בו אמורה להתקיים החתונה שלך. תוכלו גם לסקור את כל פרטי החתונה עם מתכנן החתונות שלנו שיעזור לכם לקבל את ההחלטה הסופית. הנה רשימה של רעיונות למיקום שיעזרו לך למצוא את המקום המושלם ליום המיוחד שלך באחד ממיקומי החתונות הטובים ביותר בניו ג'רזי. אני מפרט מיקומים יוצאי דופן שיעלו את החתונה שלך לשלב הבא של הסטטוס.

כדי להבטיח שהיום המיוחד שלך יתאים לעתיד האגדה שלפניך, שוחחתי עם צלם החתונות הבינלאומי העליון דניאל לינדל מצילום אהבה אבודה, ששיתף כמה מהמקומות האהובים עליו בניו ג'רזי. כמיקום בשירות מלא צוות החתונות שלנו רצה לוודא שאתה יכול להיות איתנו בנכס היפהפה הזה, בן 40 דונם.

אם אתם מתכננים לערוך את החתונה שלכם כאן

היכונו להשתמש באולם הנשפים הגדול לכל דבר, החל מטקס החתונה ועד קבלת הפנים וארוחת הערב. מקום החתונה הזה באסם CT מציע לכם אפשרות לבנות את האווירה ולוודא שלכולם כיף. לחתונה קטנה יש מקום לטקס שלך באתר, אבל זה גם יתאים לכל דבר. ברפת יש גם הרבה מקום לחתונה גדולה, קבלת פנים או אפילו חגיגה פרטית, ולחתונות קטנות יותר אנו מציעים בר שירות מלא, ברביקיו, אולם אירועים ואפילו רחבת ריקודים חיצונית.

יחד

שני החדרים האלה מהווים את המקום המושלם לארח כל מה שתוכלו לדמיין לחתונה, החל מטקס החתונה ועד קבלת הפנים ועד רחבת הריקודים. אם אתם מחפשים מפגש חיצוני עם צמרות עצים ומקום יפה לאירוח הכל, טנסי סטייט פארק הוא המקום המושלם לחלום החתונה שלכם. ישנם שני אולמות אירועים בהם תוכלו לערוך הכל החל מטקס חתונה וקבלת פנים ועד בר שירות מלא, ברביקיו, אולם אירועים או אפילו מסיבה פרטית, כמו גם חצר גדולה בה נוכל להשתמש במדשאות בכדי להפוך את החתונות שלכם ליפות. הפארק הציבורי הזה מציע את כל הנופים היפים שתמצאו במסיבה, שלא לדבר על תמונות חתונה.

אתם תאהבו את כל מה שיש לברנוטופיה להציע, מבר שירות מלא, בר וגריל לרחבת ריקודים ואפילו אולם אירועים למסיבות פרטיות.

אם אתם מחפשים מקום להתחתן ב- CT שיש לו מה להציע לכולם

תוכלו למצוא אותו כאן. יורקשייר אוהבת את בתי הרפתים הכפריים שלה ופנינה זו הוכיחה את עצמה כחובה לראות – גם למי שמחפש מקומות חתונה יוצאי דופן. אם אתה רוצה מקום חתונה יפה לחתונה שלך או אפילו חגיגה פרטית, אין מקום טוב יותר מברנוטופיה למצוא אותו. זהו מקום בו תוכלו לתכנן מגוון פעילויות שונות לחתונה, החל ממסיבת חתונה ועד קבלת פנים ואפילו מסיבה.

לאולם האירועים מאפיינים ייחודיים שניתן להשתמש בהם בכדי להפוך את החתונה שלכם לאירוע מיוחד, כמו רחבת ריקודים, בר ואפילו חדר מסיבות פרטי.

כשאתה בוחר ספק לחתונות בחוף

אתה רוצה לוודא שהמיקום מקל על תהליך קבלת תעודת הנישואין כשאתה מארגן את חתונות החוף שלך ביעד. כשמדובר בשמות ורעיונות של מקומות חתונה, האפשרויות שלך צריכות לעורר את סוג המקום שאליו אתה רוצה למשוך את אורחי החתונה שלך. בין אם אתם נוסעים לחתונת נופש ובין אם אתם שוהים באתר נופש עם הכל כלול כמו Beach Sandals, צוות התכנון לחתונה צריך לשאול את רוב השאלות.

בעת בחירת מקום חתונה

עליכם לחשוב על מיקום, גודל וסגנון המקום ולוודא שהוא מתאים ליום הגדול של בן הזוג העתידי שלכם. כשבוחרים מיקום לחתונה, עליכם גם להחליט האם אתם מעדיפים יעד שאתם מכירים, או מקום שמעולם לא חשבתם עליו הרבה כשאתם מטיילים ורוצים שיהיה לכם ביעד החתונה. אתה גם צריך להחליט אם מקומות החתונה של Airbnb הם אחלה עבורך או שאתה מעדיף מקום חתונה מסורתי יותר.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

דילוג לתוכן