מקומות קטנים לאירועים

בין אם אתם רוצים לארח חתונה או אירוע במיקום ייחודי באינדיאנפוליס, איך תוכלו ליצור מקום? אם אתה חדש בענף תכנון האירועים, הקמת מקום יכולה להיראות כמו התחייבות מרתיעה. אם אינך בטוח מה לעשות ואיפה להתחיל, שקול כיצד להגדיר את המקומות שלך.

בעת תכנון אירוע במטרופולין

יכול לקחת זמן למצוא מקום ייחודי שיענה גם על צרכי האורחים שלכם ויעמוד ביעדי ויעדי האירוע שלכם, במיוחד אם אתם מתכננים את האירוע בהתראה קצרה. כשאתם מתכננים אירועים בשערים, יתכן שלא תספיקו לבדוק היטב את המקומות, שלא לדבר על להקדיש זמן לחיפוש ובחירת המקום הנכון. לאחר שמצאתם את המקום הנכון, עליכם לבחון את השירותים האחרים שמציע המקום ו החליטו מה הם מציעים. זה כולל היכן תוכלו לארגן את האירועים שלכם בחינם או בעלות נמוכה.

ישנם עשרות מקומות בקטגוריה זו שיעזרו לכם למצוא את המקום הטוב ביותר לאירוע הבא שלכם. יש למעלה מעשרה מקומות. מקומות שיכינו אתכם לארח אירוע באזור שבחרתם.

התחילו את החיפוש באתר זה של 10 מקומות המאפשר לכם להשוות בין מקומות אירועים במקום אחד, מהגדולים למקומות הקטנים ביותר באזורכם ומ קטן עד גדול.

כשתגיעו למקום

תהיו ג מטופלת על ידי אחד ממנהלי האירועים, אשר יטען להבטיח שהמידע שלך מעודכן וכולל מידע על המקומות, כגון מקומות. המארגנים אינם חייבים לקבל רשימה שבועית של אירועים בכל מקום, אך הם יכולים לקבל מיילים ממוקדים רבעוניים המודיעים להם על מבצעים קרובים, מקומות שהוזמנו ומידע אחר. מצא אירועים מקומיים דומים או ראה היכן מתקיימים אירועים באתר המפרט אירועים עבורך.

בנוסף למקום עצמו

חשוב לשקול היכן לארח את האירוע שלכם ולהתחבר למקום כדי לגלות אילו מקומות מתאימים לצרכים שלכם. תעד את סדר העדיפויות של האירועים שלך עם מנהל האירועים שלך, שיוכל לעזור לך לזהות את הדברים החשובים ביותר עבורך והיעילים ביותר לזמנך. כשאירועים ממוקמים במרכז, עזרת השאלות וההשתתפות בפועל בימי האירוע עוזרים.

אם אתם מחפשים מקום אופנתי שלא נגיש לכולם

בחרו את האירוע הבא בבית מפואר. אם אתם עורכים מסיבה קטנה או מתכננים לשכור בית לאירוע אחר, ישנן מספר אפשרויות למרחב זה. לאירועים מקומיים, כדאי לחפש מקום פתוח, כמו חניון, פארק או אפילו גן ציבורי.

מי שרוצה להרחיק את ידיהם מארגון האירועים שלהם ובכל זאת למשוך הזמנות יכול להציע את עצמו כנותני חסות לאירוע למטרות אירוע או צדקה

חדרים קטנים אידיאליים לחתונות ואירועים אחרים שבהם אתם רוצים להרגיש בבית. אלה יכולים להכיל טרקלינים, אך המארגנים יכולים להשתמש בהם גם למפגשים אינטימיים יותר.

הצלחנו למצוא מקום קטן שזמין בכ- $ 100 לשעה ולהשכיר את כל המקום

אם ברצונכם לתכנן אירוע לטעום אוכל במקום החתונה הקטן הזה בלוס אנג'לס, אנא צרו איתנו קשר. אנו מזמינים ארוחות ערב קטנות לקבוצות עד 12 אנשים בימי שני וחמישי וארוחות ערב גדולות לקבוצות גדולות בימי שישי ושבת.

כשאתה מבקר במקום היפהפה הזה

אתה יכול לדמיין טוב יותר את האירועים על הקירות. ניתן להזמין זירות רבות לחתונות, קונצרטים וימי הולדת, אך אנו אוהבים את הפגישה ואת אולם הנשפים. בזירה אזור כנסים, אידיאלי לישיבות אינטימיות בהן לא נדרשים מאות מושבים.

זכור שככל שהאירוע שלך גדל בגודל ובמורכבות

קשה יותר לארח אותו בחינם בכל מקום. מקום רב-חדרים זה אידיאלי לקבוצות של עד 20 אירועים ומעלה הדורשים מקום מלא, כגון 575 אורחים. חדרים פרטיים במערב הישן – אידיאליים למסיבות פרטיות ולאירועים פרטיים – הופכים את זה למקום המושלם לחתונות, מסיבות, כנסים ואירועים מיוחדים אחרים.

אם אתם מארחים אירוע בו יתכנו אורחים מהעיר, וודאו שהאירוע שלכם קרוב למקום האירוח. אתה רוצה להזמין את מסיבת חג המולד או את המקום שלך לפחות 3 חודשים מראש, אולי 12 חודשים.

B Suite בג'ורג'יה הוא מקום נוסף שמשלים את ההיצע, אך שימו לב: לא בכל המקומות בניו יורק יש מסעדה בשירות מלא, בר ו / או אזור בר עם בר פתוח.

כדי להקל על אירועים מכל הסוגים, במרכז האירועים של הרי הטבעת יש אזור ביניים נעים עם נוף לקומה הראשונה. אולם הנשפים המילניום מרופד בתיל והוא פתוח לקהל עם מסעדה, בר ואזור בר.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

דילוג לתוכן