משכנתא לקניית בית נוסף

אם אתה מעוניין לקנות בית שני, ייתכן שאתה תוהה אם אתה יכול להשתמש בהלוואת דירה ממגוריך הראשיים לשם כך. להלן מספר דברים שכדאי לדעת על רכישת בית שני, כולל הדרישות, העלויות והתהליך לקבלת משכנתא. אם יש לך משכנתא בסך 300,000 $ ואתה רוצה ללוות 150,000 $ בנוסף למשכנתא המקורית שלך לרכישת בית שלישי (או אפילו יותר במידת הצורך), תוכל למחזר אותו לסכום כולל של 450.00 $, או 250,500 $ במידת האפשר, על פי מחלקת ארה"ב. של שיכון ופיתוח עירוני. אפשר גם לקחת "הלוואת דירה" ולהציב אותה למקדמה על משכנתא שנייה, ובכך להפחית את סכום המשכנתא על הבית השני.

אם אינך יכול לגייס מספיק כסף לרכישת נכס שני

עליך לקחת משכנתא. אם אינך חושב שאתה יכול "להרשות לעצמך" את המשכנתא השנייה, משכנתא "חיוב שני" (הלוואה מובטחת) עשויה להיות אפשרות מתאימה יותר. אולי אפילו תגלה שמקסימום ההלוואות שלך למשכנתא הנוכחית שלך היא אפשרות טובה יותר מלקיחת הלוואת דירה ממגוריך הראשיים, שלא לדבר על הלוואה מאובטחת. עם פחות חובות שנותרו במשכנתא הנוכחית, תוכל גם לבצע עסקאות טובות יותר על משכנתאות לבית שני, על פי הפדרל ריזרב.

אם אתה מסתדר טוב עם המלווה הנוכחי שלך

הבנק שלך יכול להיות האופציה הטובה ביותר לנטילת משכנתא שנייה, אך כדאי לשקול אם עדיף לקחת משכנתא חדשה או הלוואת גישור לשלם את הבית השני שלך. אם השתמשת ב- HELOC בכדי לקנות בית (שתוכל לעשות אם מדובר במשכנתא "שנייה") אך אינך מתכוון להחזיר אותו במהירות, כדאי לך לשקול משכנתא בריבית קבועה שנייה. זכור שתזדקק להפקדה גדולה בכדי לזכות במשכנתא ביתית שנייה, אך זה יכול להיות פחות מ -5,000 פאונד. אם יש לך את האמצעים הכספיים לשמור על הבית הנוכחי שלך ולקנות "בית שני", תוכל לשקול לקבל משכנתא כדי לאחד את המשכנתא שלך על הבית הראשון שלך. אם אתם מתכננים לקנות בית אחר, עליכם לחפש משכנתא שנייה.
למידע נוסף על משכנתא לקניית בית נוסף יש לגשת לאתר contact.org.il

אתה חייב להיות מודאג שאם סביר להניח שהמלווה שלך לא יציע לך משכנתא על הבית השני שלך לאחר שתמכור את הראשון

ותשאיר בית ריק, עדיין תצטרך לבצע שני תשלומי משכנתא. אם יש לך פיקדון והכנסה מספקת לעמידה בהחזר המשכנתא שלך, ייתכן שאתה זכאי למשכנתא בית שני. עם זאת, יהיה קשה יותר לזכות במשכנתא החדשה שלך אם יש לך חוב גבוה בהרבה – או שנאלצת לבצע שני תשלומי משכנתא.

משכנתא שנייה מגיעה עם אזהרה משמעותית

הבית הראשון שלך משמש כבטוחה למשכנתא השנייה, כלומר ההימור גבוה לכל מי שרוצה לקחת הלוואה שנייה. אם אתה מוכר את ביתך ומתכנן לקנות בית אחר, עליך לקבוע אם אתה יכול להרשות לעצמך את המשכנתא לפני שתשקול זאת. ככל שיש לבעל בית יותר הון עצמי בביתו, כך יחס ההון העצמי גבוה יותר וככל שעליו לשלם יותר חובות – כך הם היו יכולים ללוות טוב יותר. כדי להשתמש בהלוואת דירה לרכישת הנכס השני שלך, עליך להיות הון משמעותי בבית הנוכחי שלך. אז אם יש לך מספיק הון עצמי ב- FirstHome שלך, זה יכול להיות צעד חכם להעביר מחדש את הנכס הנוכחי שלך כדי לגייס את הכסף לרכישת נכס שני – ולאחסן את התמורה בחשבון חיסכון.

מכיוון שהמשכנתא השנייה שלך נפרדת מהמשכנתא הראשונה שלך

המלווה המשכנתא שלך יכול לקנות בחזרה את הנכס שאתה קונה איתו אם אתה לא מחזיר אותו. אם קניתם בית, הוא נחשב לבית שני על ידי נותן המשכנתא עד שתקנו – אם ברצונכם להגיש בקשה למשכנתא. עם זאת, אתה יכול להתייחס לבקשה שלך כאילו מדובר במשכנתא שנייה – גם אם אתה גר בה ואינך צריך להשכיר אותה כל עוד יש לך את המשכנתאות שאתה משלם. בנוסף לעובדה שאתה מתכנן להשכיר אותה למישהו אחר, תוכל לראות האם המלווה שלך כולל את הכנסותיך בביטוח המשכנתא ואם כן, האם בכוונתך לגור בבית השני או לא.

אם אתה זקוק למשכנתא שנייה כדי לקנות, אתה מוכן לספק מידע אודות עלות ביטוח המשכנתא ותנאי המשכנתא שלך, כמו גם הכנסותיך והוצאותיך.

אם כבר יש לך משכנתא

צפה שתהליך האבטחה יהפוך לקשה עוד יותר אם אתה מנסה לקבל משכנתא שנייה. עם משכנתא שנייה לבית, סביר להניח שיוצגו כללים מחמירים יותר בבקשתך מכיוון שכבר שילמת את המשכנתא הראשונה שלך. נדון כיצד תוכלו לבצע מקדמה על בית חדש בכדי לזכות במשכנתא החדשה אם עדיין יש לכם משכנתא על הבית הנוכחי. זכרו כי למשכנתא שנייה יתכן שתצטרכו לממן מחדש את המשכנתא הראשונה כדי להפחית את התשלום החודשי על ביתכם הראשון.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

דילוג לתוכן