מתנות לידה ליולדת

האם הטרייה שאת קונה לה רק הודיעה שהיא בהריון, או שזה לא ההריון הראשון שלה. חיפשנו באינטרנט בכדי להביא לך 50 מתנות נהדרות שאמהות חדשות יעריכו, גם אם זו רק מתנה מהנה. 33 רעיונות המתנה האלה להריון מציעים דברים שיקלקלו את האם. מתנות הריון אלו יהוו מזכרת להריון, מתנה מתוקה ומתחשבת!

הם ימצאו רעיונות למתנות שילמדו את האם את המתרחש בגופה, יעזרו לה לתעד את המסע ויספקו הזדמנות להודיע על הריונה החדש.

אם אתה זקוק לרעיונות למתנה ליולדת הטרייה, תוכל גם לקחת מתנה המעודדת טיפול עצמי. רשימה זו נועדה לעזור לך למצוא פריטים שיעזרו לך לטיפול עצמי בשבועות הראשונים.
למידע נוסף אודות מתנות לידה ומתנות לידה ליולדת יש להעיף מבט ב- klemantina.com

מתנה לאישה בהריון לא אמורה לחקות את ציוד התינוק המעשי והחולני שנמצא במשרד רישום

בדוק בחנויות שתוכננו במיוחד ללבוש הריון כמו להלן. דלג על מידה אחת – להתאים – הכל והסתכל בחנות עם מגוון גדלים וסגנונות שונים של בגדי הריון ואביזרים.

תכשיטים מיוחדים הם בחירה טובה אם אתה מחפש אבא, אך גם עבור אמא שלך. ניתן להשיג כאן תכשיטי יולדות יפים, כולל פריטים רבים הניתנים לחרוט או בהתאמה אישית לדברים כמו תאריך היעד של התינוק.

להיות חולצה

היא מתנה נהדרת לאישה בהריון או לאם טרייה עם תינוק בדרך. אם את מחפשת חולצות הריון מדליקות המושלמות לטיפול בתינוק החדש שלך, בתינוק של אשתך או אפילו בעצמך, זו החולצה בשבילך. שמלות הריון אישיות מהנות אלו מהוות בחירת מתנה מהנה כדי להראות כמה אכפת לך ממנה בזמן שהיא חדשה כאמא.

תן לאשתך בגדי הריון התומכים בליטת התינוק הגדל שלך ועדיין עוזרת לה להרגיש נשית ומתוקה. אם את מחפשת מתנה נהדרת לאשתך ההרה, שהיא כבר אם, תוכלי לקנות לה שמלת הריון חמודה.

הרעיון הנהדר הזה של מתנת הריון אינו מוגבל להריון

אלא נועד גם לתמוך באם ובתינוק במהלך ההנקה, וכמובן שתוכלו להשתמש בו בקלות בכדי להשיג נוחות נוספת בתקופה זו. מוצרי הנקה הם מתנה נהדרת ויכולים לעזור להקל על אמהות – להיות. עוגיות הנקה אלה אידיאליות לאמהות טריות שרוצות להניק, וגם לאלה שאינן רוצות להניק.

אנו מספקים גם בגדי תינוקות בחינם לאמהות לעתיד בסניף הדואר, כמו גם פריטים בחינם לאמהות ותינוקות טריים הזקוקים לחיתולים ופריטים אחרים לתינוק.

אני מקווה שרשימה זו של רעיונות למתנות לאשתך ההרה תעזור לך לקבל מתנה ייחודית לכל אירוע

גלה אילו מתנות תוכלי להעניק לאמהות בהריון שאת יודעת להעריך אותן וליהנות מהן. סופגניות ומוצצים למקלחת לתינוקות הם הפינוקים הקטנים והמתוקים ביותר למקלחת לתינוק. מתנה זו טעימה כמו שהיא נראית ולכן היא המתנה המושלמת לכל מקלחת לתינוקות או מסיבת יום הולדת.

נתנה לי באומץ לב למקלחת התינוק שלי ולא יכולתי להיות מרוצה יותר מהבחירה שלה בבגדי הריון

ישנן אפשרויות רבות ל- PJs ליולדות, אך בוטיק הלידה המיוחד הזה, שהוא פלרטטני ונשי, נושא גם מגוון רחב של בגדים לנשים בהריון ועתיד בכל הגילאים.

היה לי העונג לשלוח קופסאות שי למשפחה, שמקלות על אמהות טריות ליהנות מהחיים. הקופסאות עולות בין 50 ל -70 דולר והן מתנות נהדרות לנשים בהריון, ויש בהן מגוון רחב של פריטים לנשים בכל הגילאים, וגם לגברים וילדים.

לתת לאם טרייה מתנה מתחשבת זו דרך נהדרת לגרום לה להרגיש אהובה וקצת כמוה

בין אם אתם רוצים לתת משהו לתינוקכם ובין אם לתת משהו לזכור את היום, ישנם רעיונות מתנה יקרים ליום האם שתאהבו. ברשימה זו תוכלו למצוא כמה מהמועדפים האישיים שלי, שהם המתנות המועדפות עלי לאמהות שעברו את שלב הילודים ארבע פעמים. לקבלת רעיונות למתנות עוד יותר, עיין ברשימת המתנות שלי שאמהות חדשות יאהבו, והן יאהבו! בין אם מדובר בכרטיס מתנה שמעודד אותך לקנות בגדי הריון איכותיים, כרטיסי מתנה למקלחות לתינוקות ולחגים או לפנק אותך, ישנן דרכים רבות להבטיח שאמא שלך תהיה נוחה ומטופלת מדי . זוהי דרך נהדרת לאמהות לעתיד לומר לאשתך ההרה כי ייקח לך עוד זמן לחשוב באמת על מה שחשוב לה. אשתך בוודאי תחייך ותרגיש הערכה עם משהו קטן רק בשבילה, וזה נהדר.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

דילוג לתוכן