קייטרינג לשבת חתן במרכז

חתונות עשה זאת בעצמך באופנה בטנסי, וקייטרינג דלפק הקבלה צריך להיות אחד הדברים הראשונים שאתה עושה בחתונה הבאה שלך, לא משנה כמה קטנה או גדולה.

כדאי גם להשאיר את המזבח ואת מסיבת החתונה על שטח של 120 מ"ר

כך שיהיה מקום למסיבת חתונה גדולה. הדבר האחרון שעושים זוגות רבים הוא ליצור כרטיס ישיבה לחתונה שלהם, והישיבה אינה מאפשרת מסיבת כלות. אתה לא רוצה שהשושבינות שלך יצופו מעל האורחים היושבים שלך, אבל אתה רוצה שהם יישבו כך שהזוג יישאר במרכז תשומת הלב.

כשמסיבת החתונה שלכם יושבת ליד השולחן, דאגו להעניק להוריכם שולחן בקרבת מקום בו הם יכולים לראות את בן / בת הזוג החדש ולהיראות אצל האורחים האחרים. הם יכולים להפיץ אותם על שטח גדול יותר, מה שיאפשר להם גם לשבת עם השותפים שלהם.

אם אתה יושב עם ההורים שלך, הם צריכים לשבת עם ההורים והשניים שלך צריכים להיות איתך. אם שני אנשים יושבים ליד שולחן ההורים ואחד מהם נמצא עם הזוג השני (או אפילו רק ההורים של הזוג), הם צריכים להיות ליד השולחן.

תנו למסיבת החתונה לשבת בסיבוב

שולחן קבלה לשניים ותנו לראש השולחן לשבת איתכם לשולחן היקרים. תהנו מהארוחה הראשונה שלכם כמשפחה אחת גדולה ומאושרת ותישארו ליד הורי הכלה. במקום בחדרים נפרדים, עליכם למקם את ראש השולחן באמצע החדר בו אתם מוקפים אורחים. השולחנות מוגדרים על רחבת הריקודים והזוגות הטריים יושבים כך שיהיה להם מקום לפניהם טוסט טוב.

החתן השושב יושב ליד הכלה בדוגמת זכר-נקבה ליד השולחן

ועוזרת הכבוד היא הכלה הבאה. אם אתם חברים קרובים או אחים, אתם מוזמנים להחליף אם אתה חייב, כל עוד החתן נמצא מימינך ומשרתת הכבוד שלך או מטרונית הכבוד משמאלך. הגברים הטובים ביותר יושבים ד באופן לא ממש מאחורי הכלות, אבל הן אמורות להיות באותו החדר של החתן והכלה, כך שהחתונה תכלול את כל החדר שעומד לפניהם.

ההורים האלמנים של בני הזוג עשויים להעדיף שילדיהם ישבו לצידם ויתנהגו במהלך הטקס

וזה לגמרי נכון. המדרגה – האם יושבת לבדה באמצע, בעוד האב מלווה את הכלות במעבר והאם – בפנים – הכלה צריכה לשבת ליד השולחן לפניהם בתבנית זכר-נקבה, עם עוזרת הכבוד ומטרונית הכבוד משני הצדדים. גם הוריה של האלמנה וגם החתן והכלה אינם מעוניינים להיות ליד בנם או בתם במהלך חתונה ולקבל את ילדי ילדיהם איתם במהלך הטקס. זה מקובל לחלוטין ואף הכרחי שמשפחת החתן והורי כלתו יעשו זאת, כל עוד הם לא גורמים לבעיות.

אם הוריהם של בני הזוג גרושים

הסדרנים זקוקים להוראות ברורות ולתכנון מדוקדק כדי למלא את ההורים הגרושים. כאשר הורי הזוג הטרי – כשהוריהם גרושים – מבולבלים ומבולבלים מאוד ביחס לסידורי הישיבה של הזוג הטרי, והסדרנים זקוקים להוראות ברורות ולתכניות כדי לתכנן בקפידה.

ישנן דרכים שונות להקצות מושבים

אך לחתן ולכלה יש את הצד הנכון בכל הנוגע לעיצוב קלאסי. אורחים רבים יגידו שהם חברים או קרובי משפחה של בני הזוג וכי עליהם לשבת היכן שהם רוצים לשבת, ללא קשר למקום בו יושבים חבריהם וקרוביהם. אתה לא רוצה שאורחים מאוחרים יסתובבו במעבר באמצע המושבים לתהלוכה. זה תמיד הימור בטוח לכבוש את הטקס כברירת מחדל, אולם אם מישהו מביע העדפה לצד זה או אחר.

אם יש לכם מסיבת חתונה קטנה

כדאי לכם לכלול בני זוג ותאריכים בראש הטבלה. אם האורחים מתכננים להביא את בן / בת הזוג החשובים שלהם או את בן הזוג לחתונה, הציעו מענה לפני שתגדירו את מספר הצוותים. עם זאת, אם האירוע כולל מצגת דוברים או מרשם חתונות, האורחים יצטרכו להסתובב כדי לראות הכל.

אם אתם מעדיפים לסעוד כמשפחה

הסתדרו ללא מקומות הישיבה במסיבת החתונה ובמקום זאת הזמינו את ההורים והאחים שלכם לשבת איתכם לשולחן. כשאתה משתתף בקבלת פנים, אתה יושב לשולחן עם ההורים של יקיריכם, שישתתפו גם בקבלת הפנים. הורים, שותפים וילדים יושבים באותו שולחן, גם אם הם גרים באזורים שונים בעיר.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

דילוג לתוכן