רופא חניכיים להשתלות שיניים

לאחר הפגישה הראשונה, רופא השיניים שלך ימתין שלושה עד שישה חודשים עד שהחניכיים והלסת ירפאו דרך השתל בתהליך הנקרא אוסאואינטגרציה. לאחר חצי שנה של ריפוי, רופא השיניים יפתח את השתל ויחבר את הגדם (כולל החלפת כתר או שן). לאחר מספר שבועות תחזור למקם על השתל את הקישור הקבוע (המחבר) והשיניים. בשבוע הראשון לאחר השתלת השתל, תטופל באנטיביוטיקה, וייתכן שתסתמך בעיקר על משככי כאבים ללא מרשם כמו איבופרופן לשיכוך כאבים.

חשוב להימנע מהפעלת כוח או לחץ על השתל הדנטלי בזמן שהוא מרפא

במקרים מסוימים, כאשר יש מספיק רקמת עצם, ניתן להסיר את השן הפגועה עם הנחת השתל לאחר מכן באותה תור. במקרים מסוימים, ייתכן שתידרש השתלת עצם קטנה בלבד, אותה ניתן לבצע במקביל לניתוח ההשתלה.

כאשר יש לך מספיק עצם, תוכל להמשיך בניתוח. החיסרון הוא שלא כל השיניים יושתלו ולכן חלק ממסת העצם תאבד. אם חסרות לך כמעט כל השיניים בקשת אחת (עליונה או תחתונה), תותבת הנתמכת בשתל עשויה להיות האפשרות הטובה ביותר.

עבור השתלת שן אחת, רופא השיניים שלך יכין עבורך שן חדשה, הנקראת כתר. אם השתל מחליף שן, השלב האחרון של ניתוח השתלה הוא הצבת כתר מותאם אישית. גשר או תותבת יכולים להחליף מספר שיניים חסרות וניתן להתאים אותם לשתל.

זה לוקח שישה שבועות עד שישה חודשים עד ששתל משולב אוסאואינטגרא תופס אחיזה ומרפא

ולאחר מכן רופא השיניים יכול להשלים את ההליך עם כתר, גשר או כלאיים. כירורגי פה ולסת יכניסו את השתלים, ורופאי שיניים כלליים ורופא תותבות יסיימו את ההליך לאחר שהשתל גדל עד העצם.

ניתוח שתלים יכול להוות אלטרנטיבה טובה לתותבות או גשרים שאינם מתאימים זה לזה

ויכול להציע אפשרות כאשר היעדר שורשי שיניים טבעיים לא מאפשר לבנות תותבות או להחליף שן גשר. שתל דנטלי יכול לשמש כדי להחליף שן אחת או יותר שרופא השיניים נאלץ להסיר עקב עששת או זיהום. במקרה זה, רופא השיניים שלך עשוי להמליץ על גשר במקום שתל שיחליף את השן החסרה. אם יש לך מחלת חניכיים או עששת, לעיתים קרובות יש לטפל במצבים אלה ולטפל בהם לפני שרופא השיניים שלך יוכל לבצע את הליך ההשתלה.

נדרשים מספר הליכים וזמני החלמה ארוכים לפני שמטופל יוכל ליהנות מהשיניים שלו בשתלים. התקנת שתלים היא הליך פולשני בינוני, ולא כל רופאי השיניים מסוגלים לעשות זאת.

חשוב שמטופלים המתכננים ניתוח השתלה יבינו אילו רופאי שיניים מתקינים את השתלים. מאחר והשתלת השתלים יכולה להתבצע על ידי אנשי מקצוע שונים בתחום רפואת השיניים, חשוב לדעת מעט על כישוריהם.

עם זאת

רופאי שיניים עשויים להיות פחות מאומנים ממנתח שיניים או פריודונט בכל הנוגע להתקנת שתלים דנטליים. רוב רופאי השיניים עברו הכשרה בהשתלת שיניים ויכולים להשלים את הניתוח ללא מעורבות של צד שלישי. אם נדרשת השתלת עצם לפני השתלת שתלים בעצם הלסת, סביר להניח שרופא שיניים יזדקק למנתח שיניים, שכן הוא מוכן יותר לפעולות השתלת עצם מאשר רופאי שיניים ופריודונט. עם זאת, אם נדרש רופא שיניים או רופא חניכיים, על רופא השיניים לסייע לך בתהליך ובטיפול לאחר הניתוח לאחר ההליך הניתוחי.

אם יש לך שן חסרה וברצונך להחליף אותה בשתל

אנא השתמש בכלי החיפוש "רופא שיניים לצדי" ZIP שלנו ותאם פגישת ייעוץ עם רופא שיניים המספק שירותי השתלות באינטרנט או התקשר למספר 1-844- 400-7645 לביצוע הזמנה היום נספק לך ייעוץ להשתלות שיניים בחינם ונלמד כיצד צוות המומחים שלנו יכול לעזור לך בהחלפת שיניים. משחזרי השיניים הטובים ביותר שלנו מתקינים ומשחזרים שתלים כבר 10 שנים והשיגו תוצאות פונקציונליות ואסתטיות יוצאות דופן. צוות רופאי השיניים שלנו עבד יחד כדי להחליף שיניים חסרות בשתלים.

תוכניות השתלות שיניים עשויות לכלול מגוון אנשי מקצוע

כולל רופאים (מנתחי פה ולסת) המתמחים במחלות פה, לסת ופנים, ורופאי שיניים המתמחים בטיפול במבנים התומכים בשיניים, כגון חניכיים . ועצמות (רופאי חניכיים), רופאי שיניים שמתכננים ומתקינים שיניים מלאכותיות (מומחי תותבות), או לפעמים מומחי אוזן, אף וגרון (אף אוזן גרון). כדי לקבוע אם השתל מתאים לך, עליך לפנות לרופא שיניים, רופא שיניים ו/או מומחה לחניכיים או תותבות. במהלך הייעוץ הראשוני שלך עם רופא השיניים של פלמות', תדון בתהליך, בהליכים, בטיפול המעקב ובכל עבודת שיניים לפני ההשתלה שתצטרך.

ודא שאתה מבקר את איש המקצוע הרפואי שלך לאחרונה לבדיקה ובדיקת דם כדי לוודא שאין תנאים שיכולים למנוע התקנת שתלים מוצלחת.

מחלות מסוימות

כגון סוכרת פעילה, סרטן או מחלות חניכיים, עשויות לדרוש טיפול נוסף לפני הניתוח. השלב הראשון של ניתוחי פה ולסת כולל בדרך כלל כריתה של שן או שן. חשוב להחליף שיניים חסרות במכשירים נשלפים (כגון שיניים תותבות) או משהו קבוע יותר (כגון שתלים).

רופא השיניים שלך יכול להמליץ על שתלים לתיקון גשרים ותותבות שיניים קבועים או נשלפים

היות והשתלים קבועים, אין צורך להשתמש בדבקים כמו אלו המחזיקים את התותבות במקום. ובניגוד לגשרים, שעבורם על הספק להסיר חלקים מהשיניים הסמוכות, כל השיניים הבריאות נשארות שלמות.

אם אתה מתבייש בשיניים חסרות, לובש שיניים תותבות לא נוחות, או לא רוצה להסיר מבנה שיניים טוב כדי ליצור גשר, דבר עם רופא השיניים שלך כדי לראות אם השתלות שיניים מתאימות לך.

אנשים רבים מבקשים מרופאי השיניים הקוסמטיים שלהם להתקין שתלים דנטליים כתחליף קבוע לשיניים חסרות

ניתוח שתלים הוא הליך בו מחליפים את שורשי השיניים בפינים מתכתיים הדומים לברגים, ומחליפים שיניים פגומות או חסרות בשיניים מלאכותיות שנראות ומתפקדות בדיוק כמו אלה האמיתיות. שתלים דנטליים הם שורשי שיניים מלאכותיים המשמשים לשיקום שן חסרה אחת או יותר, המסייעים לעצור או למנוע אובדן עצם בלסת. רופאי שיניים הם רופאי שיניים המתמחים בשיקום שיניים והחלפת שיניים חסרות או פגומות במכשירים מלאכותיים.

בנוסף

יש להם גם השכלה דנטלית וגם רפואית, כך שמנתח שיניים הוא הבחירה הטובה ביותר עבור אלה עם בעיות בריאותיות או במקרים קשים מאוד. למרות שיש להם ניסיון בשיקום שתלים דנטליים, סביר להניח שהם אפילו לא יקבלו הכשרה בהשתלת שיניים אלא אם כן יעברו קורסי רענון. רופא שיניים כללי שלעתים מכניס שתלים עשוי שלא להיות בעל הידע המעמיק הנדרש לביצוע פרוצדורות כירורגיות מורכבות יותר.

למידע מורחב על השתלת שיניים ביום אחד ניתן לבקר באתר dental-clinics.co.il

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

דילוג לתוכן