רשת נגד יונים המלצות

שירותי ה- IT והתמיכה המקצועיים המוכחים של OptiPlex נתמכים על ידי המשאבים הטכנולוגיים שלנו, שנעים בין תמיכה בפתרונות פריסה, תחזוקה ורשת באינטרנט לפשט משימות יומיומיות. ההמלצה (ITU – T – K-91) מבוססת על השירותים הקיימים, אך מספקת גם המלצות סטנדרטיות להתאמת EMF של מוצרים. הוא מספק הנחיות כיצד להגיב לדאגות הציבור בנוגע לחשיפה ל- RF-EMF וכיצד להנהיג נהלים, ומסייע למפעילי תקשורת לבחון תקני חשיפה שהונפקו על ידי הרשויות המקומיות והארציות. המלצה על הגבלת EM F בתחנות בסיס רדיו כדי לסייע למפעילי טלקומוניקציה לאמת עמידה בתקן החשיפה שהונפק על ידי רשות מקומית או לאומית ולדרישות התקן להתקנה ותחזוקה של מיגון קרינה בתחנות בסיס.

סדרת ההמלצות של ITU

T – K מספקת הנחיות להערכת חשיפה לתחנות בסיס ודיווחים על בטיחותן של תחנות בסיס ניידות המותקנות במנהרות. ההמלצה (ITU – T – K 122) מספקת מידע על חוזקות השדה החשמלי הצפוי, כך שניתן יהיה להשוות בין ערכי הגבול לחשיפה. למפעילי רדיו העובדים באזורים אלה, יש הוראות לבטיחות העברת אנטנות ותחנות בסיס במנהרות ובאזורים תת קרקעיים אחרים.

לציבור זכות לדעת את הסיכונים אליהם

הוא חשוף ויש לעשות מאמצים מתמשכים להודיע וליידע את הציבור באמצעות הערכות סיכונים מדעיות המבוססות על הסיכונים. כדי לשמור על רשת יעילה, על מתכנני משברים ומתקשרים לחפש ללא הרף לאמת מקורות, לבחור מומחים ולבנות קשרים עם בעלי העניין בכל הרמות. אף על פי שהתקנים יכולים לפגוע גם באבטחה, המכון הלאומי לתקנים וטכנולוגיה (NIST) פרסם מדריך שיעזור להסתגל לעולם שבו הכל נראה מקושר ואולי פגיע. תוכנה ושירותים צריכים להגן עלינו מפני סיכון רב יותר על ידי הפעלת אמון בכל מקום בו נעשה שימוש או שמירת מידע. ההמלצה (ITU TK 52) נועדה לסייע לנו לעמוד במגבלות החשיפה האנושית לשדות אלקטרומגנטיים כמו ראש הראש וציוד קרינה אחר בו אנו משתמשים. הוא מכיל מערך הנחיות שנועד להקל על השימוש בהפניות לפקידי העירייה והמתכננים כדי להבטיח שמדיניות עירונית חכמה פועלת בצורה היעילה ביותר ועומדת בתקני EMF.

זהו מונה יונים ברמת דיוק גבוהה ומתאים ליישומים שונים מכיוון שהוא יכול למדוד את התדירות והעוצמה של השדה האלקטרומגנטי (EMF) ממגוון מקורות, כמו גלי רדיו.

אין ספור מכשירים אלקטרוניים קטנים אחרים עלולים להיות בסיכון לפריצות אם אין להם תכונות אבטחה שהבעלים מבינים ומשתמשים בהם

המלצת ITU TK 91 מכילה התקנות אלקטרוניות המכילות מחשבוני אי וודאות ומודולי הגנה על וואט. התקני IoT צריכים להיות ברורים כיצד להגן עליהם מפני גישה ושינוי בלתי מורשים על ידי מי ששולח נתונים דרך הרשת, כגון מטלפון נייד, טאבלט או התקנים ניידים אחרים עם חיבור אלחוטי לרשת. התקן ה- IoT, אבטחת הנתונים שהוא שולח ברשת שלך וכיצד הוא מגן עליו מפני גישה או שינוי מורשים היו צריכים להיות ברורים.

כותרת המשנה של המדריך היא "נקודת התחלה ליצרני מכשירי IoT" ועקרונותיה יכולים להיות שימושיים לכל מי שמחבר מכשיר לאינטרנט, כמו גם ההנחיות בהמלצת ITU TK 91 וההמלצות במדריך זה.

זאת בכדי לענות על שאלות שנשאלות לעתים קרובות על ידי הציבור וכדי להתמודד עם חששות הקשורים לכך

מוסף זה מתאר את הגורמים השונים הקובעים את מידת החשיפה ל- RF-EMF על ידי הגדרת קצב הספיגה הספציפי (SAR) המושרה בטלפון הנייד של המשתמש או ברדיו הנייד. אנו מציגים את המאפיינים האופייניים ביותר בכדי לתת מושג על הנטלים שניתן לצפות במהלך הפעלת מערכת קומוניזציה רדיו.

מקורות קרינה יכולים להיות שייכים למפעילים רבים או לייצג חלק קטן מסך החשיפה ל- RF-EMF לקהל הרחב

יש גם צורך לספק לעובדים מושכלים מה- RF וכן לעובדים אחרים הנחשבים לבני ציבור זה לאור ערכי הגבול לחשיפה ל- RF-EMf. לפעמים מדענים רואים את הציבור כבלתי מיודע וחסר היגיון בהבנת הסיכונים וכפועל יוצר נגד. על פי פאנל המומחים שלנו, שיטות עבודה מומלצות למתקשרים במשבר מבוססות על תקשורת יעילה עם התקשורת.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

דילוג לתוכן