רשת נגד יונים לקנות

כרגע אין מילה רשמית על מחיר הרכישה של גוגל את רשת ה- Anti-ION, אך אנו נעשה כמיטב יכולתנו לענות על כל השאלות שיש לך לגבי שנות ה -20. עדיין אין מידע על מחיר הרכישה, אלא רק ההצהרה שהוא "בזמן".

יש אנשים שהתברכו ברגישות מוגברת ליונים שליליים

מה שהופך את ההשפעות החיוביות שלהם לדרמטיות עוד יותר. בנוסף, יונים שליליים – מכשירים המייצרים כמו רשת האנטי-יונים – הופכים פופולריים כל כך, עד שכמעט לא מפתיע. הם לבד עם מספר רב של 3500 מגנטים של גאוס, אשר יכולים לעזור להפחית את ההשפעות השליליות של יונים חיוביים בצורה של קרינה, אור וחום.

השורה התחתונה

היא שבעוד שאני ממליץ לך בחום לרכוש צמידי יונים שליליים, אני ממליץ לך להעיף מבט ברשימת אמזון עבור מוצרים אלה ולראות בעצמך. אני באמת מקווה שאתה אוהב את המדריך הזה לכמה מצמידי היונים השליליים הטובים ביותר, ואם כן, כדאי לשקול שיתוף. שלא נתחיל מיד לדבר מעט על מהו הצמיד, ואז נעסוק בסוגים שונים של יונים שליליים והשפעותיהם על הגוף. למרות ש- IonBox היא בהחלט אחת האפשרויות האהובות עלי ביותר עבור צמידי רשת נגד יונים, כדאי לעודד אותך לבדוק את ה- ionBox.

בסך הכל

מדובר במוצר אטרקטיבי שזוכה לביקורות מעולות ולא יהיה בחירה רעה עבור צמיד רשת נגד יונים. זה הופך את צמיד היונים השלילי של Feraco לאחת האפשרויות הטובות ביותר לצמידי יונים שליליים בשוק. מכיוון שהפוסט הזה עוסק בצמידי היונים השליליים הטובים ביותר, אני לא יכול להגיד הרבה על מוצר זה, אבל די לומר שהוא די מדהים.

הדבר המרגש בצמיד Quanthor זה שהוא לא רק צמיד היונים השלילי המדורג ביותר

אלא שיש לו יתרונות נהדרים אחרים. קשה לומר אם ישנם יונים שליליים אחרים שמייצרים יותר אלקטרונים שליליים מזו, אבל אני סומך על כך. כל היתרונות של צמיד יונים שלילי זהים ממקור האטומים השליליים הללו, ולכן יש לו השפעה חיובית על גוף האדם. צמיד יונים שלילי הוא אחד ממוצרי האנטי-יונים האהובים עלי מסיבה, וזה מסיבה.

בואו נדבר עכשיו קצת יותר על היתרונות הבריאותיים שיש ליונים שליליים ומציעים

צפו בסרטון זה למידע נוסף על האופן שבו טורמלין טחון יכול לייצר יונים שליליים. עם זאת, יש לזכור כי הטורמלין האבקתי מייצר יותר מהאלקטרונים השליליים הללו כאשר הוא מחומם, אך אינו מייצר כמות עצומה מהם ואין לו השפעות בריאותיות שליליות.

כל תיבת יונים נבדקת בנפרד ונמדדת עם מונה יונים שלילי

כדי להבטיח שלא נוצרים יותר מ -1,000 יונים שליליים לשנייה של אלקטרונים שליליים. כל יחידה שנמסרה נבדקת בנפרד בכדי להבטיח שכל אחת מהן אינה פולטת יותר מ -20 מיליון יונים שליליים בשנייה. קופסאות היונים יכולות לספק עד 20 מ ', אך כל יחידה נבדקת לפני המשלוח בכדי להבטיח שרק חלק קטן מהמספר הכולל של היונים החיוביים ניתן לייצר ביחידה אחת בכל פעם.

היכולת לייצר יונים שליליים די מבוססת בשלב זה

ולכן הם משמשים לעתים קרובות כל כך. כעת, לאחר שקבענו את הרעיון הבסיסי של הצמיד המייצר יונים שליליים והשימוש בו, אנו רוצים לדבר מעט על אופן פעולתו ולמה הוא כל כך שימושי. במקום לדבר על מה הם יונים שליליים, כיצד הם מועילים לבריאותך וכיצד הם עובדים, עלינו לדבר על הטובים ביותר בשוק. לאחרונה נשאלתי בתדירות גבוהה יותר ויותר מהו צמיד היונים השלילי ה"טוב ביותר ", אך זה מבוסס כך על הניסיון האישי והניסיון שלי עם צמידים אחרים נגד יונים שהוא כפוף לדעתך. הקפידו שכל צמיד יונים שלילי שתקנו יהיה איכותי, מכיוון שיש בשוק זה מוצרים מזויפים שלא ישפיעו לחלוטין על בריאותנו ועל רווחתנו.

צמיד זה מגיע עם תערובת של טורמלין וגרמניום

שלדברי היצרן מייצרת 1800 יונים, שזה מספר הגון. תוצאות הבדיקה של מוצרי עץ מראות כי תוספי יון כסף מפחיתים 99.999 אחוזים מהחשיפה למיקרוביאלית. בסך הכל, אני חושב שזה ללא ספק צמיד האנטי-יונים הטוב ביותר בשוק ואחד המוצרים האהובים עלי ביותר עם יונים שליליים.

אם אתם רק מחפשים משהו שמזרים לחייכם המון יונים שליליים

קראו את הסעיף הבא למידע נוסף. ברצוני לנצל הזדמנות זו כדי לתת לך סקירה כללית על תכשיטי הצמיד והצמיד השלילי וכיצד הם יכולים להועיל לגופך. אם אתה לובש אותו זמן רב, אתה יכול ללבוש אותו כל הזמן ולהפיק תועלת כל הזמן מההשפעות שלו. כפי שכבר הזכרנו, יונים הם מולקולות שמסיבה זו או אחרת צוברות ומאבדות מטען חשמלי. יונים שליליים יכולים להיספג דרך העור, השיער, מוצרי טיפוח העור, ביגוד ואפילו מזון.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

דילוג לתוכן