שנה מתוקה בעזרת מכונת צמר גפן מתוק ביתית

יוזף לסקו, קונדיטור בדנטיסלסק שמכר ממתקי כותנה למטופליו, ניסה לשפר את מכונת הממתקים המקורית מוריסון-וורטונס, שהייתה לה נטייה מטרידה לשקשוק, לרעוד ולהתפרק, אך לא הצליחה. בעיה זו נפתרה בשנת 1949 על ידי חידוש קפיצי ומעומס שהיה כה יעיל עד שיוזמתה, מוצרי מדליית הזהב של סינסינטי, היא כיום היצרנית הגדולה בעולם של מכונות ממתקי כותנה.

בשנת 1897 המציא רופא שיניים בשם ד"ר וויליאם מוריסון ויצרנית הממתקים ג'ון סי וורטון מכונה שמחממת סוכר בקערה מסתובבת עם מספר חורים זעירים

המכונה שלהם, במקור רק חטיף מהנה, הייתה כה פופולרית שחנויות ממתקים קנו מכונות חשמל והחלו למכור אותן שנים מאוחר יותר. מכיוון שמכונות הממתק האוטומטיות הראשונות נועדו להתאים למגוון סגנונות וגדלים, אתה יכול לשמור על הערעור המיושן על ידי הנחת המכונה שלך בקרונית ממתקי כותנה.

אתה יכול גם לקנות ממתק כותנה צבעוני או בטעם

כדי לגרום לצמר גפן ממתק לטעום יותר כמו הממתק שאתה מוצא בקרנבלים וירידים. מכונות רבות פועלות היטב עם ממתקים קשים אך ניתן להכין גם ממתק כותנה חמוץ, טארט, מתובל, קינמון וללא סוכר. מכונות מסוימות משתמשות בממתקים קשים כאשר אתה רוצה טעמים קלאסיים לקבלת התוצאות הטובות ביותר, אך לפחות כשיש לך שימוש במכונה, תרצה להצטייד בסוכר שפותח במיוחד לייצור סוכר.

המכונה מגיעה עם כף סוכר ושתי קונוסים לשימוש חוזר

אך יהיה עליך לרכוש ממתק ושקיות נייר. תרכיזי משי סוכר, הדורשים הוספת סוכר קנים, הם אופציה טובה יותר שיכולה לעזור לך לחסוך כסף כאשר אתה מכין הרבה ממתק כותנה, אך הם כרוכים בערבוב הכל יחד. ניתן לרכוש מכונות מיניאטוריות באמזון עם חרוטי סוכר בטעם ואריזת ממתקי כותנה.
למידע נוסף בנושא של מכונת צמר גפן מתוק ביתית נא לבדוק כאן: must-shop.co.il

בין אם אתם עורכים מסיבת יום הולדת בבית הספר היסודי ובין אם אתם רק רוצים לפנק את עצמכם עם קצת סוכר טחון ופרוס עם המרגריטה שלכם ביום שישי בערב

תוכלו לשמח ולספק שן מתוקה עם יצרנית הממתקים שלכם. אתה יכול להשתמש בסוכריות ללא סוכר, אבל אתה מעדיף להימנע מסוכר. כדי ללמוד איך להכין צמר גפן מתוק בעזרת מכונה, אתה צריך לחמם סוכר, להנזיל אותו ולסובב אותו לגדילים דקים.

לאחר מספר דקות של חימום מראש

הפעל את המכונה ושפוך את הסוכר הגרגרי (הסוכר הקשה ביותר) למכונה. חשוב לא להכניס את הסוכר בזמן שהמכונה מחוממת, אחרת אתה שורף את הסוכר המומס ונדבק יותר מדי לצד המכונה. ברגע שהסוכר חם מספיק, אל תיגע בו בידיים יחפות עד שהוא הוסר לגמרי מהמכונה.

בשלב זה, תראה הרבה סרטונים והנחיות של אנשים המתעקשים שתשפוך צמר גפן לראש המכונה כדי לגרום לה להסתובב, אך אנו לא ממליצים על כך מכיוון שהיא עלולה לפגוע בחוטים. המכסה את אחת המכונות שלנו.

כשנגמר לך הסוכר

סובב את המכונה לחום מרבי. השאר את לחצן ההפעלה במצב זה והפעל את המכונה בחום זה למשך דקה. כאשר המכונה מפסיקה לייצר ממתק כותנה בחום מקסימלי, הנמיכו את האש לאפס, כבו את לחצן החום והפעילו אותו על חום למשך דקה כדי לצנן אותו.

הדבר היחיד שעליך לעשות הוא להתכונן להתרסקות סוכר ולהיות מוכן תוך מספר דקות, מכיוון שסט מכונת הממתקים של צמר גפן לילדים מצויד במנוע עוצמתי של 500 וואט שיכול להתחמם בכ -3 דקות.

נוסטלגיה למשטחי רטרו ויוצרי ממתקי כותנה בצד

שימוש בצמר גפן ממתק וסוכריות קשות היא אחת הדרכים להשתמש בממתק נוסף להיתקע אחרי ליל כל הקדושים. מתאים לשימוש עם סוכר, חוט דנטלי וממתקים קשים מכל הסוגים, בין אם אתם חוגגים בבית או בחוץ בלילה במהלך השבוע. העיצוב הצבעוני של קערת הנירוסטה מגיע ישירות ממכונת הסוכריות הכותנה המקורית.

לאחר השימוש במכונה שלך כמה פעמים

אתה תהיה מקצוען בסיבוב ענני סוכר טעימים כהרף עין. סוכר ומשי נוספים הופכים את ערכת הסוכר של מכונת הסוכריות של קנדרי ללהיט במסיבות משפחה וחברים. אתה יכול לקנות מכונת ממתקי רטרו רטרו עם עיצובים מגניבים או לקבל אותה כמערכת מסיבות עם 42 קונוסים, שקיות ורוד, וניל, כחול, משי פטל או תות וצנצנות סוכר.

המכונה עובדת עם סוכר וממתקים קשים וזמינה במגוון דגמים

במהלך שימוש רגיל, קרום הסוכר מצטבר בצד יצרן הממתקים. בפעם הבאה שהמכונה תסובב את מצוף העור, היא תידבק מעט כלפי מעלה, מה שיעזור בעקביות ובכיוון הסיבוב של צמר גפן הממתק שלך.

באמצע הממתק צמר גפן, המכונה מתחילה לסובב את הסוכר בטעם, להזיז את המסך קדימה ואחורה ולנתק חלקים מחוט המשיי שאנו מכירים כיום כמתנת צמר גפן.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

דילוג לתוכן