קייטרינג בשרים על האש

אלבמה, ג'ורג'יה וטנסי בדרך כלל צולים בשר חזיר, מוגש לרוב ברוטב עגבניות מתוק. ברביקיו אינו מוגבל ליום זה, לעתים קרובות הוא מוגש ב -4 ביולי, אך סוף סוף היום נגמר ואני מצפה לארוחת ערב השבוע.

דרום קרוליינה

היא המדינה היחידה הכוללת באופן מסורתי ארבעה רטבי ברביקיו מוכרים, כולל חרדל, חומץ ורטבי עגבניות. הרטבים בצפון קרוליינה משתנים לפי אזור, כאשר המזרח הצפוני של צפון אמריקה (UNC) משתמש ברוטב על בסיס חרדל וחומץ, במערב צפון קרוליינה הצפונית משתמשים ברוטב כבד על בסיס קטשופ, ובמרכז צפון קרוליינה משתמשים בשניהם. בממפיס ובחוות קנטקי מסוימות, הבשר מעושן ונשפשף יבש – מתובל – אך בקנזס סיטי, העץ העיקרי המשמש לעישון הוא היקורי, ואילו לרוטב יש טעם מתוק, חריף ומתובל על בסיס עגבניות.

אלבמה ידועה גם במיונז וחומץ – רטבים על בסיס חומץ שמקורם בצפון אלבמה ומשמשים בעיקר לעוף ובשר חזיר.

נערכות תחרויות ברחבי הארץ, עם אנשים שנלחמים על המנגל ושופטים שופטים את זה. במרילנד, פיטביף הוא המאכל הדומיננטי, ונהנים ממנו בחוץ בצלי שוורים גדולים, שהם בדרך כלל אירועי צדקה למועדונים ולעמותות.

ברביקיו מפגיש אנשים ומשמש כחוויה מאחדת בעונה זו של השנה

זכור כי בעת בחירת הבשר שלך, עליך לשים לב כמה אנשים אוכלים אותו, כמה ממנו אוכלים ואיך הם אוכלים אותו. כשאתם מגיעים למנגל או לאירוע חברה, וודאו שהאוכל שלכם נקי. זה יכול להיות אירוע רשמי שיכול להימשך כל היום ולרוב נערך עם מספר רב של אנשים.

לפני שאתם צולים את הסטייק שלכם

בדקו שהוא מוכן כמו שאתם רוצים שיהיה. אם אתם רוצים להוסיף תבלינים או כל דבר אחר לסטייק על הגריל, הניחו על צלחת נפרדת והניחו בצד. אתה רוצה לסיים את הדקויות במעט מלח ופלפל ועוד כמה דקויות. לאחר שהסטייקים ספוגים במיצים ותבלינים, וודאו כי כל התוספות מוכנות.

בדרך זו אתם מקפידים שלא לכסות את האורחים ברוטב ברביקיו ולא להרוס לכם את כל התלבושות

גריל סלמון עם עשבי תיבול, טיפים על גריל סטייק ועוד כמה תוספות ישמחו את כולם בארוחה שהם רוצים. על ידי חיסכון בזמן והצעתם למשתתפים שלכם במגוון אפשרויות, תוכלו להיות בטוחים שהארוחה שלכם תצליח.

אם ברצונכם לסכם את הארוחה, תוכלו לבוא למחלקת המאפיות ולקבל את כל מה שיעזור לשן המתוקה שלכם, כמו עוגיות, עוגות, מאפינס, גלידה או משהו אחר.

אם תשלב את המנה הזו עם ירקות בגריל

באמת תהיה לך ברביקיו אמיתי בחצר האחורית, ויהיה לך. סנטוני מציע מגוון רחב של תוספות שישלימו את הסטייק כמו עוף, חזיר, בקר, טלה, חזה עוף ועוד. אם אנשים מוכנים לשבת בחיבוק ידיים וליהנות מזמן עם המשפחה והחברים, יותר מקובל להסתובב עם כתם ברביקיו על החולצה. אני מתאר לעצמי שכל השכונה מוקפת בריח והילדים לא יכולים לדבר כי הסטייקים פשוט טובים מדי.

לכן ריכזתי עבורכם רשימת טיפים בבחירת תפריט הקייטרינג הטוב ביותר לאירוע שלכם

בחירת חברת קייטרינג המציעה שירותי נשירה תמשיך להשתמש בחלל המותאם עבורך ועבור האורחים שלך. עם קייטרינג להביא ולהביא מנגל באתר במסצ'וסטס, שוק המנות העיקריות יבטיח שכל האורחים שלנו ייצאו מרוצים.

אני ממליץ על סטייק סטייק של אנגוס או של Ribeye לחוויית הברביקיו המושלמת ביום ראשון, אבל אני מעדיף לדבר עם אחד מהצוותים שלנו. הניחו את הסטייק שלכם על הגריל וטגנו אותו במשך 10-15 דקות, תלוי בחום ותוכלו ליהנות ממנו עם המשפחה.

צולים על התנור או התנור למשך 10-15 דקות, או על הגריל כדי לעשות הכל בבת אחת למשך 30-40 דקות.

ברביקיו

היא צורת בישול בה אוכל מחומם מלמעלה או מלמטה בחום יבש. צלייה יכולה להיות טכניקה יעילה לבישול בשר וירקות במהירות, מכיוון שהיא דורשת כמות משמעותית של חום קורן ישיר. ברביקיו יכול להתייחס לכל מכשיר בישול או אירוע חברתי המציע בישול מסוג זה. ישנן מגוון דרכים לבשל בשר וסוגי אוכל שונים אותם מבשלים ומגישים בארוחות ובכינוסים.

כמה תהליכי בישול מהיר מבוצעים ישירות על אש גבוהה, כמו טיגון, הקפצה וטיגון. בארצות הברית, מקור לחום ישיר, בינוני – גבוה, המכונה "צלייה", מבושל ישירות מעל או מתחת לפני המים, בדרך כלל במחבת חמה.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

דילוג לתוכן